Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoittaa naiselle, etten aio maksaa treffejä?

Vierailija
29.08.2016 |

Miten pyydän naista treffeille teatteriin, niin ettei tämä oleta minun hankkivan myös hänelle lippua? Ei ole tapana lahjoitella rahaa ihmisille, joten mielestäni molemmat maksavat omat menonsa. Olisi kuitenkin mukava pyytää naista mukaan kanssani, josta tämä tietenkin voi kieltäytyä jos ei halua laittaa rahaa tuollaiseen.

Kommentit (818)

Vierailija
221/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä treffeille pyytäjän olisi kohteliasta maksaa liput, oli se pyytäjä mies tai nainen. En lähtisi ap:n kanssa treffeille, jos noin vaikeaa olisi (ps.olen kyllä maksanut miehellekin treffiruoat).

Vierailija
222/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kerran saat naisen ihan ilman lahjontaa ja muuta kohteliaisuutta käyttämättä ja naisen seuralla ei ole merkitystä teatterissa, niin.... Pääsisitkö helpommalle, että menet yksin teatteriin ja otat naisen siten hurmaavalla ulkonäölläsi mukaan vaikka teatterin jälkeen? Ja menet vaikka naisen kotiin, niin hän maksaa aamupalat. Olet kuitenkin niin huikea, että nainen lankeaa polvillesi ihan ilman pikkuhemmottelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtäväsi on täysin mahdoton, naisten tasaarvo on sitä että miehet tarjoaa treffeillä, aina.

Olen akteeminen ja tulot ovat ylemässä desiilissä ja olen deittaillut vain ja ainoastaan hyvin koulutettuja naisia ja koskaan...ei koskaan.... ole nainen tarjoutunut maksamaan.

Olen maksanut aina vaikka olemme yhdessä sopineet tapaamiset ja ruokapaikat, no ei se minulle ole mikään ongelma ...mutta yksikään nainen ei ole koskaan tarjoutunut maksamaan omaa osuuttaan.

Useamman kerran nainen on ollut aloitteellisempi ja ottanut puheeksi sen että haluaa tavata kasvotusten ja  on itse ehdottanut tapaamista, mutta koskaan he eivät ole tarjoneet, tälläistä ei vain ole koskaan tapahtunut ihmiskunnan historiassa.

En ole sinkku enää ja vaimokin löytyi ihan työkuvioista....joten suosittelen lopettamaan internetti-daitti jutut ihan kokonaan...miehelle se on vain ajan hukkaa (ja rahan.... jos raha on tiukilla, niinkuin se nykyään kait on)

Vierailija
224/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä sitten deittaillut vaan vanhanaikaisia miehiä kun aina tarjoavat ja suorastaan kiusaantuvat jos yritän maksaa oman osuuteni. Monesti on käynyt niin että mies on maksanut ekoilla treffeillä joten minä olen seuraavilla treffeillä suorastaan vaatinut että saan vuorostani tarjota mutta eivät suostu! Olen sitten tehnyt tällaisen kompromissin että jos mennään esim leffaan ja mies ostaa liput niin minä ostan molemmille sitten leffa eväät. Toimii!

Vierailija
225/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju todistaa taas vain kerran sen, että kaikki palstamammat ovat lompakkoloisia.

Vaikka aina olette muuta väittämässä. Kertokaa suoraan treffikumppaneille tuntihintanne, niin ei jää epäselvyyttä asiasta.

Vierailija
226/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ja mieheni ekat treffit olivat Kreikassa. Sain tekstarin puolitutulta: Mulla on liput Kreetalle, haluaisitko lähteä kanssani? Suostuin, lupasin maksaa omat lippuni ja kysyin hintaa. Mies ei suostunut. Ok.

Olen ollut myös treffeillä nuorempana leffassa ja seuralaisena yritti maksaa liput. Kieltäydyin ja maksoin omani. Ok.

Pointti on naisen tasossa: Pyydä treffeille sellaisia naisia, jotka ymmärtävät itse tarjoutua maksamaan oman osuuden.

Lopputulos on kuitenkin sama. Jos nainen tarjoutuu maksamaan, niin jotkut silti olettavat, että mies kieltäytyy tästä maksusta ja edelleen tarjoavat.

Ei miehen tarvitse kieltäytyä. Eiku mä, eiku mä -leikki on turhaa.

Vierailija
227/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap kerran saat naisen ihan ilman lahjontaa ja muuta kohteliaisuutta käyttämättä ja naisen seuralla ei ole merkitystä teatterissa, niin.... Pääsisitkö helpommalle, että menet yksin teatteriin ja otat naisen siten hurmaavalla ulkonäölläsi mukaan vaikka teatterin jälkeen? Ja menet vaikka naisen kotiin, niin hän maksaa aamupalat. Olet kuitenkin niin huikea, että nainen lankeaa polvillesi ihan ilman pikkuhemmottelua.

Kohteliaisuudesta ei tarvitse tinkiä, vaikka lahjontaan ei alakaan.

Kyllähän minä voin mennä teatteriin erikseen ja tavata naisen erikseen, mutta mukavampi olisi yhdistää nämä. Riippuu toki siitä mitä mieltä nainen on teatterista.

Vierailija
228/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pyydä naista vaikka ulkoilemaan, jätskille, sun luo illanviettoon tms. mikä ei maksa mitään, jos haluat tutustua ilman pelkoa sen tulevan sulle kalliiksi?

Vierailija
229/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se elämä mennyt miehilläkin rankaksi kun ei ole varaa elää kuin mies  ja käyttäytyä kunnioittavasti. 

Siinä on sitten aika vaikea antaa hyvää vaikutelmaa itsestään. 

.

Nykytasa-arvon aikana saa jokainen maksaa omat kustannuksensa, ellei erikseen jotain muuta sovita.  Mikäli seura ei sen jälkeen miellytäkään, niin kysehän olisi ollutkin vain siipeilystä toisen kustannuksella.

Itse ainakin tähän ikään mennessä olen jo suosiolla jättänyt kaikenlaiset tutustumisyritykset naisiin tekemättä kun riittävän monta kertaa olen itseni muutaman tapaamiskerran jälkeen saanut rimpuiltua lähes kuvaannollisesti kuristusotteesta jälleen vapaaksi.  mika halvatun tarve naisilla on alkaa päsmäröimään ja määräilemään sekä lähes käyttämään omistajan otteita miestä kohtaan lähes välittömästi hiemankaan paremmin tutustuttuaan.

Eikä kyse ole nyt miehen nuukuudesta tai siitä, ettei voisi tarjota puolin ja toisin jotain, mutta kun ei enää periaatteessa saisi edes katsoa muita naisia kohtikaan, tuttujen naisten tervehtimisestä puhumattakaan.

.

Vierailija
230/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju todistaa taas vain kerran sen, että kaikki palstamammat ovat lompakkoloisia.

Vaikka aina olette muuta väittämässä. Kertokaa suoraan treffikumppaneille tuntihintanne, niin ei jää epäselvyyttä asiasta.

Ei kyse ole loisimisesta, vaan käytöstavoista.

Vierailija
231/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan mä sitten deittaillut vaan vanhanaikaisia miehiä kun aina tarjoavat ja suorastaan kiusaantuvat jos yritän maksaa oman osuuteni. Monesti on käynyt niin että mies on maksanut ekoilla treffeillä joten minä olen seuraavilla treffeillä suorastaan vaatinut että saan vuorostani tarjota mutta eivät suostu! Olen sitten tehnyt tällaisen kompromissin että jos mennään esim leffaan ja mies ostaa liput niin minä ostan molemmille sitten leffa eväät. Toimii!

Varmaankin ovat lukeneet tätä palstaa ja tulleet siihen lopputulokseen, että naiset vain testaavat miehiä ja missään tilanteessa ei saa antaa naisen maksaa.

Etenkään heikompitasoiset miehet eivät halua ottaa riskiä, kun kerrankin pääsevät treffeille.

Vierailija
232/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin maksaa omansa on ihan ok periaate. Mutta se pitää kertoa jo kutsuessa.

Jos emme ole hyviä tuttuja, ja joku kutsuu minut mihin tahansa mikä maksaa paljon, on todella kusetusta että yhtäkkiä minä maksankin, vaikka toinen on kutsuja. Kyllä minulle voi semmoista ehdottaa, mutta tosiaan pelisäännöt on oltava selvät.

Itse yleensä tosin olen oppinut kysymään että mitä jokin kohde/lippu tms maksaa, kun olen huomannut että aika monet, varsinkin miehet, eivät tätä tajua heti edes kertoa. Ja tämä ei-kertominen ei suinkaan tarkoita  että mies olisi aikeissa maksaa, vaan hän on vaan niin tyhmä ettei tajua asiaa kertoa. Testi se on tämäkin kohta, monessa mielessä.

Sen pitäisi olla lähtökohtainen oletuksesi, että jos menet maksulliseen tapahtumaan, niin maksat oman lippusi. En ymmärrä kuinka typerä pitää olla, että kuvittelee automaattisesti pääsevänsä ilmaiseksi. Voin kyllä joskus tarjota, mutta tällöin haluan saada aikaan sen kiitollisen reaktion, jossa toinen oikeasti yllättyy siitä, että haluan tarjota hänelle jotain, koska tällöin hän on palkintonsa ansainnut. Se, että ihminen pitää tarjoamista jonain automaationa antaa erittäin huonon lähtökohdan tasa-arvoiseen suhteeseen oli se sitten kaverisuhde tai parisuhde.

-AP

Jos varakas tuttavani pyytää minut, opintovelkaisen pienipalkkaisen yksinhuoltajan, teatteriin kanssaan, niin oletan lähtökohtaisesti että hän myös maksaa. Jos minulle tuollaista ehdottaa tilanteeni tietäen, ja sitten ylläri pylläri tuleekin esiin että no kaivapa kukkaro esiin ja maksa se kolmekymppiä/viisikymppiä, on kutsuja totisesti tyhmä ja ajattelematon. Ja joo, en voi yleensä kuvitella, että kukaan joka ei tiedä minusta muutamaa perusasiaa, esittäisi tuommoisen kutsun. Ainakaan kukaan sellainen jonka kanssa voisin lähteä minnekään.

Minua voi kutsua museoon, lenkille tai luontoretkelle.

Lisään vielä tähän omaan kommenttiini, että siksi toivoisinkin, että kutsuja sitten saman tien voi sanoa mitä kyseinen meno tulisi minulle maksamaan, jos olisin lähdössä; kuten sanottu olen tosin itse kantapään kautta oppinut kysymään mikäli toinen ei ymmärrä sitä sanoa.

Kyllähän minä mielelläni maksan omat menoni, mutta jos minut kutsuu johonkin mikä maksaa paljon, niin kai nyt joka iikka ymmärtää että semmoisiin en voi omilla rahoillani yleensä lähteä. Kun pitäs rahat riittää myös vuokraan, ruokaan ja lapseen. Ja opintolainan lyhennyksiin.

Mutta kai sinäkin voit sanoa, että lähtisin mielelläni, mutta ei ole varaa?

Vierailija
233/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole loisimisesta, vaan käytöstavoista.

Käytöstapojen puutetta osoittaa nimenomaan se, että olettaa, että toinen maksaa sinun kulujasi.

Vierailija
234/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kutsujan pitää tarjoutua maksamaan. MUTTA, kohteliaisuuden nimissä toisen osapuolen pitäisi tarjoutua maksamaan oma osuutensa, sukupuolesta riippumatta.

Mä olen aina tarjoutunut maksamaan oman osuuteni treffeillä. Näkee ainakin, haluaako mies aidosti tarjota, enkä pistä pahakseni, jos maksan oman osani. :) ja jos toinen tarjoaa, seuraavalle kerralla minä tarjoan, helppoa.

Eri asia jos yhdessä sovitaan leffaan menosta, silloin molemmat automaattisesti maksavat omat lippunsa ja eväänsä. :)

T. Nainen.

Ps. Ap:n kanssa tuskin yksikään nainen lähtisi mihkään, vaikka tarjoaisi.. Kuulostaa törkeältä yksin päättää treffi kohde ja kaiken kukkuraksi vaatia naista maksamaan oma lippunsa, vaikka tätä ei välttämättä kyseinen näytös kiinnosta, vaan ap:n seura.. Vain koska itsekäs ap haluaa nähdä tämän ja pakko saada seuraa. Haha.

Miksi oletat, että kutsu on ehdoton? Se voi olla vain ehdotus ja jos ei kiinnosta, niin voi kyllä ehdottaa jotain muutakin. Ihmisillä on suu sitä varten, että voi sanoa mitä haluaa tehdä. Mielestäni jokainen treffi on nimenomaan yhdessä sopimista, eikä mitään kutsumista.

Vaikka siksi, että hyvä ap itse sanoi, että haluaa nähdä näytöksen ja voisi mennä yksinkin, mutta miksei seuraa pyytäisi. Jos ap aidosti haluaisi naisen tavata, hän kysyisi enemmin, että olisko leidi kiinnostunut lähtemään teatteriin ja mikä näytös häntä kiinnostaisi.

Eikä kutsuisi TIETTYYN näytökseen. Kutsu kuulostaa ainakin mun korvaan lukitulta, jos kutsuja on päättänyt minkä haluaa nähdä ja kysyy minulta menenkö katsomaan hänen kanssaan "joutsenlammen". :)

Vierailija
235/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutijankutijankutirahalompakkoloinenyhyy.

Vierailija
236/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehillä on tarve pihtailla? Mitä enemmän mieheltäni saan (enkä tarkoita pelkkää materiaa), sitä enemmän haluan hänelle antaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kysymys on miellyttämisestä. Mitä enemmän minua miellytetään, sitä enemmän minä haluan miellyttää. Yhteiselo on mukavaa kun molemmat ajattelevat toista ennen itseään.

Vierailija
237/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kalliita aina. Ja kun luulit, että vaimo käy kalliiksi....

Kokemuksen äänellä kerron: Tyttäret ne vasta kalliiksi tulevatkin.

nimimerkillä kesällä meni 12 000 euroa tyttären häihin ja vielä olisi kaksi aviotonta isin suurinta kultaa.

Vierailija
238/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kutsujan pitää tarjoutua maksamaan. MUTTA, kohteliaisuuden nimissä toisen osapuolen pitäisi tarjoutua maksamaan oma osuutensa, sukupuolesta riippumatta.

Mä olen aina tarjoutunut maksamaan oman osuuteni treffeillä. Näkee ainakin, haluaako mies aidosti tarjota, enkä pistä pahakseni, jos maksan oman osani. :) ja jos toinen tarjoaa, seuraavalle kerralla minä tarjoan, helppoa.

Eri asia jos yhdessä sovitaan leffaan menosta, silloin molemmat automaattisesti maksavat omat lippunsa ja eväänsä. :)

T. Nainen.

Ps. Ap:n kanssa tuskin yksikään nainen lähtisi mihkään, vaikka tarjoaisi.. Kuulostaa törkeältä yksin päättää treffi kohde ja kaiken kukkuraksi vaatia naista maksamaan oma lippunsa, vaikka tätä ei välttämättä kyseinen näytös kiinnosta, vaan ap:n seura.. Vain koska itsekäs ap haluaa nähdä tämän ja pakko saada seuraa. Haha.

Miksi oletat, että kutsu on ehdoton? Se voi olla vain ehdotus ja jos ei kiinnosta, niin voi kyllä ehdottaa jotain muutakin. Ihmisillä on suu sitä varten, että voi sanoa mitä haluaa tehdä. Mielestäni jokainen treffi on nimenomaan yhdessä sopimista, eikä mitään kutsumista.

Vaikka siksi, että hyvä ap itse sanoi, että haluaa nähdä näytöksen ja voisi mennä yksinkin, mutta miksei seuraa pyytäisi. Jos ap aidosti haluaisi naisen tavata, hän kysyisi enemmin, että olisko leidi kiinnostunut lähtemään teatteriin ja mikä näytös häntä kiinnostaisi.

Eikä kutsuisi TIETTYYN näytökseen. Kutsu kuulostaa ainakin mun korvaan lukitulta, jos kutsuja on päättänyt minkä haluaa nähdä ja kysyy minulta menenkö katsomaan hänen kanssaan "joutsenlammen". :)

Tottakai voin ehdottaa jotain, jonka olen itse menossa katsomaan. Tämä ei kuitenkaan poissulje mitenkään niitä muita vaihtoehtoja. Voin hyvinkin mennä katsomaan tuon haluamani yksin ja naisen kanssa jotain toista. En myöskään missään sanonut, että kuinka tämän kysymyksen hänelle esitän, joten kommenttisi on pelkkää spekulointia.

-AP

Vierailija
239/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehillä on tarve pihtailla? Mitä enemmän mieheltäni saan (enkä tarkoita pelkkää materiaa), sitä enemmän haluan hänelle antaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kysymys on miellyttämisestä. Mitä enemmän minua miellytetään, sitä enemmän minä haluan miellyttää. Yhteiselo on mukavaa kun molemmat ajattelevat toista ennen itseään.

Ei ole mitään tarvetta pihtailla, mutta en halua heittää rahaa hukkaan tai maksaa sellaisen ihmisen menoja, jotka eivät sitä edes ansaitse/tarvitse. Se, että lähtee toisen kanssa teatteriin tarkoittaa jo sitä, että antaa kyseiselle henkilölle seuransa. Jos se ei riitä, niin on aika vaihtaa naista.

Vierailija
240/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kalliita aina. Ja kun luulit, että vaimo käy kalliiksi....

Kokemuksen äänellä kerron: Tyttäret ne vasta kalliiksi tulevatkin.

nimimerkillä kesällä meni 12 000 euroa tyttären häihin ja vielä olisi kaksi aviotonta isin suurinta kultaa.

Miksi maksat tyttäresi häät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi