Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoittaa naiselle, etten aio maksaa treffejä?

Vierailija
29.08.2016 |

Miten pyydän naista treffeille teatteriin, niin ettei tämä oleta minun hankkivan myös hänelle lippua? Ei ole tapana lahjoitella rahaa ihmisille, joten mielestäni molemmat maksavat omat menonsa. Olisi kuitenkin mukava pyytää naista mukaan kanssani, josta tämä tietenkin voi kieltäytyä jos ei halua laittaa rahaa tuollaiseen.

Kommentit (818)

Vierailija
161/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moikka, haluatko lähtee mun kanssa teatteriin? Liput maksaa X €, kävin hakeen jo omani"

Vastaisin tähän: "Kivaa mennä teatteriin yhdessä. Vilkutellaan sitten eripuolelta salia!"

Vierailija
162/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippu-uran tuo asenne ainakin poissulkee. Ei voi lähteä työkomennukselle ulkomaille, jos molemmat eivät aidosti puhalla yhteen hiileen, myös taloudellisesti. Ei niin, että aloittaja muutenkaan olisi ihan valtakunnan ykköspaikkoja tavoittelemassa.

Mitä tekemistä tällä on minkään ketjuun postatun kanssa? Miten treffeillä tarjoamattomuus poissulkee kyvyn tehdä yhteistyötä? Oletko mielisairas vai tyhmä?

Ap perustelee maksamattomuuden nimenomaan tulevaisuudella, eli sillä, että haluaa, että jatkossakin suhteessa kukin maksaa omat menonsa. Tämä taas ei toimi monessakaan tilanteessa, esim lapsiperheessä tai ulkomaankomennuksella.

Teatteriliput ovat tässä yhdentekevä asia, minulle ei ole mikään ongelma maksaa jotain teatterilippua. Mutta en lähtisi parisuhteeseen ihmisen kanssa, jolle omistaminen on noin tärkeää. Itse maksoin mennessämme naimisiin mieheni opintolainat pois, ja se oli minusta itsestäänselvää, koska yhteisen perheen perustamme. Ja nytkin omistaminen on minulle yhdentekevää. Ja hyvin menee.

Miksi työtehtävässä ylipäänsä maksettaisiin toisen kuluja? Työpaikka maksaa kulut ja loput työntekijä kustantaa itse. En kyllä ymmärrä yhtään mitä haet tuolla järjettömällä vertauksellasi.

Ei puhuta pelkästään tulevaisuudesta, vaan ihan siitä periaatteellisesta ajatuksesta, että molemmat maksavat omat menonsa.

Et oikeasti pysty tajuamaan, että jos toinen jättää uransa vuosiksi tauolle toisen ulkomaankomennuksen ajaksi, ei pysty maksamaan omia menojaan, eikä kaikkea puoliksi? Toki työnantaja maksaa kuluja, mutta vain työntekijälle, ei puolisolle suoraan. Joten joko puoliso on täysin rahaton, tai ei ajatella niin, että jokainen maksaa aina omat juttunsa.

Edelleen, teatteri on yhdentekevä, mutta muuten parisuhde ei tuolla asenteella toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan kyllä omat menoni, mutta ekoilla treffeillä miehen tulee maksaa. En halua pihiä miestä. Sen jälkeen kyllä osallistun kustannuksiin ja tarjoan vastapalveluksia, mutta ekalla kerralla otetaan miehestä se mitta.

N47

Minä pihistelen alussa, en suhteessa. En halua lompakolla loisijaa.

Vierailija
164/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee täällä naisten ja miesten vastauksia, näkee selvästi että ainoat "katkeroituneet" ja arvolatauksella asiaan suhtautuvat ovat nimenomaan niitä miehiä.

Onneksi en seurustele kaltaistenne tyyppien kanssa irl eikä teidänlaisianne otuksia ole tullut edes vastaan. :)

t. Yksi aiemmin kirjoitelleista varakkaista naisista joka mielellään tarjoaa myös miehelle.

Laske huviksesi viestit, joissa naiset nimittelevät miehiä ja viestit, joissa miehet nimittelevät naisia. Jos tuosta vertailusta vedät viestisi kaltaisen johtopäätöksen, niin en tiedä oikein mitä voin sinulle suositella, mutta terveiden kirjoista sinua ei löydä.

Ahahha 😂 onneks sä oot tosi terve kun lasket noita viestejä.

Vierailija
165/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kutsut treffeille, tarjoat.

Jos sinulla ei ole varaa ylim. 40e, miksi menette teatteriin ylipäätään treffeille? Menkää leffaan tai muuta halvempaa. Sitten kalliimmat huvit, kun tunnet naisen ja tiedät, miten ilmaiset hänelle asioita.

Naisista on tullut nykyään sarjatreffailijoita, niin miksi maksaa kulut, jos toinen ei ole edes tosissaan? 

Tämä on aika merkittävä tekijä. Itsekin aion tavata useita naisia, enkä todellakaan halua maksaa treffejä kaikkien kanssa. Tuosta kuitenkin kerääntyy jo sellaisia summia, jotka alkavat rahasta ymmärtävää miestä häiritsemään turhuudellaan. Jos esimerkiksi Tinderissä tapaan naisen ja pyydän tätä teatteriin ja nainen paljastuukin täydeksi idiootiksi, niin alkaa kyllä vituttamaan jo tuossa tilanteessa, että tarjosin tuollaiselle ihmiselle, vaikka raha sinäänsä on toissijainen asia, koska säästelijäänä ja hyvin tienaavana sitä on ihan riittävästi.

Vierailija
166/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Moikka, haluatko lähtee mun kanssa teatteriin? Liput maksaa X €, kävin hakeen jo omani"

Vastaisin tähän: "Kivaa mennä teatteriin yhdessä. Vilkutellaan sitten eripuolelta salia!"

Nämä kertoo lapsellisuuksista, jos ei pysty asiaa selvittämään. Eipä ole paljoa annettu ..

Vierailija
167/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vaivautua kun ei kukaan nainen halua pihiä miestä, sitä kohtaloa en toivoisi kellekään. Jos aiot olla vain kaveri niin eri asia.

Mutta ajattelepa, että lähes jokainen mies joutuu tyytymään pihiin naiseen; pitää maksaa pihin naisen ateriat ja liputkin omien lisäksi.

Vierailija
168/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap... Vaikka maksat naiselle parit treffit alussa, ei se tarkoita että nainen olettaa sinun maksavan jatkossa kaiken. Mulla ainakin mennyt niin, että mies maksaa kun "treffaillaan" ja kun suhde on muuttunut seurusteluksi maksetaan omat osuutemme ja minäkin maksan miehen juttuja. Kun muutetaan yhteen, se maksaa enemmän joka tienaa enemmän. Omituista ettei nää asiat ole ihan itsestäänselvyyksiä monille miehille. Btw, olen päätynyt seurustelemaan vain sellaisten miesten kanssa jotka ovat tarjonneet minulle treffeillä, olipa se sitten kahvikupponen tai illallinen hienossa ravintolassa. Jos mies ei voi edes ekoja treffejä kustantaa niin millaisen kuvan se antaa naiselle? Sellaisen, että jos tuon kanssa päädyn asumaan yhteen, naimisiin tai hankkimaan perheen, käyttää hän kaikki rahansa vain itseensä eikä yhteisiin juttuihin. No thank you.

Onpa mukavaa ja huoletonta kun voit treffailla lukuisia miehiä ilman että se maksaa sinulle mitään. Todellakin kätevää. 

Vähemmän kätevää miehille, mutta eihän sillä ole väliä kunhan sinulla on helppoa.

Vierailija
169/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kutsujan pitää tarjoutua maksamaan. MUTTA, kohteliaisuuden nimissä toisen osapuolen pitäisi tarjoutua maksamaan oma osuutensa, sukupuolesta riippumatta.

Mä olen aina tarjoutunut maksamaan oman osuuteni treffeillä. Näkee ainakin, haluaako mies aidosti tarjota, enkä pistä pahakseni, jos maksan oman osani. :) ja jos toinen tarjoaa, seuraavalle kerralla minä tarjoan, helppoa.

Eri asia jos yhdessä sovitaan leffaan menosta, silloin molemmat automaattisesti maksavat omat lippunsa ja eväänsä. :)

T. Nainen.

Ps. Ap:n kanssa tuskin yksikään nainen lähtisi mihkään, vaikka tarjoaisi.. Kuulostaa törkeältä yksin päättää treffi kohde ja kaiken kukkuraksi vaatia naista maksamaan oma lippunsa, vaikka tätä ei välttämättä kyseinen näytös kiinnosta, vaan ap:n seura.. Vain koska itsekäs ap haluaa nähdä tämän ja pakko saada seuraa. Haha.

Vierailija
170/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei voi nauramatta lukea. Mitä teatterikappaletta, sinä epätoivoinen prinssi, haluat mennä katsomaan? Saiturin joulua?

Miksi se on niin tärkeää, että siellä teatterissa jossain istuu joku nainen, jonka sinä olet sinne kutsunut. Jos ostatte liput itsenäisesti, ette todennäköisesti istu vierekkäin.

Ja vielä haaveilet tarjoavasi naiselle aamupalaa, jonka olet maailmanmiehenä valmis tarjoilemaan veloituksetta. Jo tuo, että kuvittelet naisen jäävän yöksi, irrotti kikatuksen. Anteeks.

Vierailija
171/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketjun perusteella en yhtään ihmettele sinkkumiehiä... Jokainen nainen haluaa käytöstavat omaavan miehen, ja käytöstapoihin kuuluu maksaminen.

Käykää ensin kahvilla, niin ei tule kalliiksi. Silloin kuulostett, mikä nainen on naisiaan.

Vierailija
172/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin maksaa omansa on ihan ok periaate. Mutta se pitää kertoa jo kutsuessa.

Jos emme ole hyviä tuttuja, ja joku kutsuu minut mihin tahansa mikä maksaa paljon, on todella kusetusta että yhtäkkiä minä maksankin, vaikka toinen on kutsuja. Kyllä minulle voi semmoista ehdottaa, mutta tosiaan pelisäännöt on oltava selvät.

Itse yleensä tosin olen oppinut kysymään että mitä jokin kohde/lippu tms maksaa, kun olen huomannut että aika monet, varsinkin miehet, eivät tätä tajua heti edes kertoa. Ja tämä ei-kertominen ei suinkaan tarkoita  että mies olisi aikeissa maksaa, vaan hän on vaan niin tyhmä ettei tajua asiaa kertoa. Testi se on tämäkin kohta, monessa mielessä.

Vierailija
173/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kutsujan pitää tarjoutua maksamaan. MUTTA, kohteliaisuuden nimissä toisen osapuolen pitäisi tarjoutua maksamaan oma osuutensa, sukupuolesta riippumatta.

Mä olen aina tarjoutunut maksamaan oman osuuteni treffeillä. Näkee ainakin, haluaako mies aidosti tarjota, enkä pistä pahakseni, jos maksan oman osani. :) ja jos toinen tarjoaa, seuraavalle kerralla minä tarjoan, helppoa.

Eri asia jos yhdessä sovitaan leffaan menosta, silloin molemmat automaattisesti maksavat omat lippunsa ja eväänsä. :)

T. Nainen.

Ps. Ap:n kanssa tuskin yksikään nainen lähtisi mihkään, vaikka tarjoaisi.. Kuulostaa törkeältä yksin päättää treffi kohde ja kaiken kukkuraksi vaatia naista maksamaan oma lippunsa, vaikka tätä ei välttämättä kyseinen näytös kiinnosta, vaan ap:n seura.. Vain koska itsekäs ap haluaa nähdä tämän ja pakko saada seuraa. Haha.

Miksi oletat, että kutsu on ehdoton? Se voi olla vain ehdotus ja jos ei kiinnosta, niin voi kyllä ehdottaa jotain muutakin. Ihmisillä on suu sitä varten, että voi sanoa mitä haluaa tehdä. Mielestäni jokainen treffi on nimenomaan yhdessä sopimista, eikä mitään kutsumista.

Vierailija
174/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin maksaa omansa on ihan ok periaate. Mutta se pitää kertoa jo kutsuessa.

Jos emme ole hyviä tuttuja, ja joku kutsuu minut mihin tahansa mikä maksaa paljon, on todella kusetusta että yhtäkkiä minä maksankin, vaikka toinen on kutsuja. Kyllä minulle voi semmoista ehdottaa, mutta tosiaan pelisäännöt on oltava selvät.

Itse yleensä tosin olen oppinut kysymään että mitä jokin kohde/lippu tms maksaa, kun olen huomannut että aika monet, varsinkin miehet, eivät tätä tajua heti edes kertoa. Ja tämä ei-kertominen ei suinkaan tarkoita  että mies olisi aikeissa maksaa, vaan hän on vaan niin tyhmä ettei tajua asiaa kertoa. Testi se on tämäkin kohta, monessa mielessä.

Sen pitäisi olla lähtökohtainen oletuksesi, että jos menet maksulliseen tapahtumaan, niin maksat oman lippusi. En ymmärrä kuinka typerä pitää olla, että kuvittelee automaattisesti pääsevänsä ilmaiseksi. Voin kyllä joskus tarjota, mutta tällöin haluan saada aikaan sen kiitollisen reaktion, jossa toinen oikeasti yllättyy siitä, että haluan tarjota hänelle jotain, koska tällöin hän on palkintonsa ansainnut. Se, että ihminen pitää tarjoamista jonain automaationa antaa erittäin huonon lähtökohdan tasa-arvoiseen suhteeseen oli se sitten kaverisuhde tai parisuhde.

-AP

Vierailija
175/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei kyllä huumorintaju ole pilkistänyt kertaakaan koko ketjun aikana. ;-) tuon 'vilkutellaan teatterin laidoilta toiselle' - kommenttikin piti ottaa niin verissä päin tosissaan. Buhuu, ota seuraksi oma käsi, sen kanssa tuskin tulee mistään riitaa.

Vierailija
176/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kertoo lapsellisuuksista, jos ei pysty asiaa selvittämään. Eipä ole paljoa annettu ..

Kunhan pilailin, älä nyt suutu.

Mutta teatterissa ei kyllä aina pääse vierekkäin. Liput on ostettava samaan aikaan. Ketjussa oli aikaisemmin ihan hyviä ideoita ilmaista asia. Jos nainen suuttuu, hän ei varmaan ollut, ap, sinulle se oikea.

Oikeasti nykyään on paljon myös itsenäisiä naisia. Itse melkein nolostun, jos mies maksaa kalliin ravintolaillan ja jos en ole saanut maksaa omaani, totean: Hyvä syy mennä uudestaan treffeille, että minäkin saan tarjota.

Jotku oikeasti haluaa ja tykkää tarjota. Minusta ainakin kiva tuoda iloa näin.

Vierailija
177/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tarjoais mulle teatterilipun niin ei mulla kyllä ekana ois mielessä mitään "JES ilmainen lippu jeee taloudellista hyötyä jeee". Olisin iloinen ja imarreltu siitä että toinen ihminen haluaa käyttää omia työllä raatamia rahojaan siihen että pääsee juuri minun kanssani viettämään aikaa ja haluaa tarjota minulle tämän elämyksen minulle hänen kanssaan! Enemmänkin miettisin siis että wau tämä ihminen _välittää_ minusta näin paljon ja näkee minut tämän arvoisena ihmisenä. :)

Ihmiset harvoin pystyy, eikä todellakaan halua tiedostaa etuoikeutettua asemaansa. Etuja joita saavat esimerkiksi sukupuolen takia.

Vierailija
178/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen haluat, varmemmin saat, kun vähän hemmottelet - sanoi mieheni 42v.

Vierailija
179/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi nauramatta lukea. Mitä teatterikappaletta, sinä epätoivoinen prinssi, haluat mennä katsomaan? Saiturin joulua?

Miksi se on niin tärkeää, että siellä teatterissa jossain istuu joku nainen, jonka sinä olet sinne kutsunut. Jos ostatte liput itsenäisesti, ette todennäköisesti istu vierekkäin.

Ja vielä haaveilet tarjoavasi naiselle aamupalaa, jonka olet maailmanmiehenä valmis tarjoilemaan veloituksetta. Jo tuo, että kuvittelet naisen jäävän yöksi, irrotti kikatuksen. Anteeks.

Kyllä ne liput voi ostaa yhtenä tilauksena, vaikka molemmat ne maksavatkin itse. Ei se varsinaisesti tärkeää ole, että onko nainen mukana teatterissa, mutta olen teatteriin menossa ja treffeillekin olisi tarkoitus mennä, joten nämä voisi hyvin yhdistää.

Lopun katkeraan tilitykseen lienee turha vastata.

-AP

Vierailija
180/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketjun perusteella en yhtään ihmettele sinkkumiehiä... Jokainen nainen haluaa käytöstavat omaavan miehen, ja käytöstapoihin kuuluu maksaminen.

Käykää ensin kahvilla, niin ei tule kalliiksi. Silloin kuulostett, mikä nainen on naisiaan.

Harva mies haluaa mennä treffeille maksullisen naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme