Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä asennetta että köyhä ei saisi valittaa vaan pitäisi olla kiitollinen vaikka pas"ta lahjapaketista kun on ilmaiseksi saatu!

Vierailija
06.10.2022 |

Yksi tuttu lupasi antaa säkin lastenvaatteita. Olivat reikäisiä, nukkaisia ja kulahtaneita, enkä todellakaan aikonut pukea niitä pojalle. Ja tämä oli vain yksi esimerkki siitä kun "autetaan".

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta itse

Vierailija
2/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut käyttää tuota vallankäytön välineenä. Eikä ole varallisuudesta riippuvaista. Me olemme taas ylimielisiä, kun eivät rikkinäiset ja likaiset vaatteet kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun kerroit.

Vierailija
4/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ.

Minun olisi pitänyt olla kiitollinen säröilevistä juomalaseista, päiväysvanhasta homeisesta leivästä, talvisaappaista joiden pohjassa reikä, koiran järsimästä nojatuolista.  EN OLE KIERRÄTYSKESKUS! 

Vierailija
5/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuotiin kans itseltä ylijäänyttä vanhaa käyttötavaraa.

Anteeksi, mutta heitin roskiin.

Vierailija
6/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on juurikin se, etten  ala iloita  käyttökelvottomasta roskasta. Toki on kivaa jos joku antaa ilman maksua itselleen tarpeetonta, mutta mitä minä käyttökelvottomalla tavaralla teen?!

A.p

Vierailija
7/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon sopisi hyvin hasis, juuri sitä mitä hiiret kakkii.

Vierailija
8/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kun mies oli just lomautettu ja olin raskaana ni meiltä hajos telkka, yksi tuttu ilmoitti että heillä on ylinmääräinen tv, tosin keskellä ruutua on vihreä raita ja äänet ei kuulu kunnolla mutta ei kai se haittaa? Ei toki, olenkin aina halunnut katsoa mykkäohjelmia jotka eivät edes näy kunnolla!

Vierailija
9/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuovatko ihmiset sulle tavaraa kysymättä? Seuraavan kerran kun joku tarjoaa jotain, niin sano että tulet ensin katsomaan, onko tavara sellaista mitä te tarvitsette. Ja jos ei ole niin sanot nätisti että meillä ei ole näille nyt käyttöä, viekää kierrätyskeskukseen niin joku tarvitseva löytää ne sieltä.

Vierailija
10/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat juuri tällaisia. Kaikki omat hutiostot ja uusien ostosten myötä kiertoon pistettävät vanhat roinat "lahjoitetaan" puoliväkisin minulle riippumatta siitä, onko mulla tarvetta vai ei. Jos kieltäydyn, napsautellaan suuta siihen malliin, että olen liian hyvään tottunut ja kiittämätön.

Vierailija
11/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin eräs kaveri yritti toimittaa vanhaa kulahtanutta ja risaa sohvaa, saatesanoilla: siinä on muutamia reikiä istuinosan kankaassa, mutta voin kuulemma kursia ne itse vaikka käsin. Kun sanoin, etten ota ja vaikka oma sohva on vanha, mutta ehjä, mihin mahduttaisin toisen sohvan pieneen asuntooni, suuttui.

En halua olla kenenkään ilmainen kaatopaikka.

Vierailija
12/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona voi käyttää nuhjaantuneita vaatteita. Oma valinta jos ei halua

Vierailija
13/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Hyväkuntoisia saa pikkurahalla, tämä alkaa olla jo aika kulunut provo.

Vierailija
14/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei työnvälttelijöille saa kuluneita vaatteita antaa. niille pitää maksaa veronmaksajien rahoista sossuntukia, että voivat ostaa uusia merkkivaatteita

Vierailija
15/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän mussa on vialla, kun mulle ei kukaan ole koskaan mitään likaista, nuhjuista tai rikkinäistä tarjonnut? En kyllä ole tehnyt sitä itsekään. Meillä on tapana pestä se, mikä on likaista ja heittää roskiin se, mikä on nuhjuista tai rikkinäistä. Omituisia ystäviä ja sukulaisia teillä.

Vierailija
16/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mar ika kirjoitti:

TÄMÄ.8

Minun olisi pitänyt olla kiitollinen säröilevistä juomalaseista, päiväysvanhasta homeisesta leivästä, talvisaappaista joiden pohjassa reikä, koiran järsimästä nojatuolista.  EN OLE KIERRÄTYSKESKUS! 

Ex-anoppi tunki meille väkisin ruokaa mukaan. Työpaikalta varastettua kouluruokaa, näkkileivän muruja, homeista Edamia jne. Omista kaapeista löytyi tarjouskahvia, joissa päiväys oli viiden vuoden takaa.

Kaikkein ällöin avustus oli tunkea meille vanhentuneet lääkkeet.

Luonnollisesti heitimme nämä herkut pois.

Eromme jälkeen kuulin paljon valitusta, kuinka anoppi on huolehtinut, että meillä on ruokaa.

Lapsikulta olisi kuulemma muutoin nähnyt nälkää.

Mitään "avustusta" emme koskaan halunneet tai tarvinneet. Olisi kuitenkin pitänyt olla kiitollinen näistä ihanista ruuista. Yök!

Vierailija
17/17 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut käyttää tuota vallankäytön välineenä. Eikä ole varallisuudesta riippuvaista. Me olemme taas ylimielisiä, kun eivät rikkinäiset ja likaiset vaatteet kelpaa.

Ei tarvitse maksaa niin paljoa jätemaksuja kun pistää vahingon tavalla tai toisella kiertämään.

Monilla lahjoitustavarakirppiksillä tms on jo aika päiviä ymmärretty olla ottamatta vastaan porsassäkkejä, koska niistä ei ole yleensä mitään muuta kuin kuluja.

Nää sikasäkkien lahjoittajat ei ajattele muita kuin itseään. "hei katsokaa kuinka minä välitän, lälläslää ähäkutti"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi