Lue keskustelun säännöt.
Tinder-mies ehdottaa että siirrytään viestittämään ricochet-im-pikaviestimellä
29.08.2016 |
Se on siis ohjelma joka viestittää täysin salatusti ja anonyymisti. Lisäksi näyttäisi olevan varsin minimalistinen Skypeen verrattuna. Kuuluuko tästä vetää jotain johtopäätöksiä?
Kommentit (5)
Mies arvostaa yksityisyyttä. Mitä johtopäätöksiä aattelit tästä vetää?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mies arvostaa yksityisyyttä. Mitä johtopäätöksiä aattelit tästä vetää?
No esimerkiksi sen että miehellä todellakin on jotain salattavaa?
Miksei telegram?