Blondit häviävät maapallolta
Tutkimus:Aidot Blondit häviävät maapallolta!
Viimeiset aidot blondit häviävät
maan päältä 200 vuoden kuluttua,
sanovat saksalaiset tutkijat. Asiasta
kertoo BBC verkkosivuillaan.
Vaaleahiuksiset kuolevat sukupuuttoon,
koska blondigeeniä kantavia ihmisiä
on yksinkertaisesti liian vähän,
tutkijat selittävät. Blondigeeni on
resessiivinen eli väistyvä. Jotta
perheeseen syntyisi vaaleahiuksinen
lapsi, molemmilla isovanhemmilla
täytyy olla kyseinen geeni. Tutkijat
myös epäilevät, että valeblondit ovat
osaltaan syypäitä aitojen blondien
häviöön. He arvelevat, että miehet
pitävät enemmän värjätyistä kuin
aidoista blondeista."
Britannian miljoonalevikkiset iltapäivälehdet julkaisivat 27. syyskuuta uutisen,
jonka mukaan vaaleaveriköt olisivat katoamassa maailmasta. Uutisissa viitattiin mm.
Maailman terveysjärjestön tutkimuksiin sekä myös "saksalaistiedemiesten havaintoihin"
joiden mukaan vaaleahiuksiset henkilöt olisivat uhanalainen laji,
koska vaaleahiuksisuutta tuottava geeni olisi häviävä.
Asiasta nousi melkoinen kohu perjantaina, jolloin suurlähetystön pressiyksikön linjat olivat kuumina ja ja jouduimme kertomaan, että blondit eivät ole katoamassa näillä näkymin Suomesta. Uutista käsiteltiin kummallakin kaupallisella TV-kanavilla (ITV sekä ITN ) sekä myös BBC:n Radio 4:n aamuohjelmassa 28. syyskuuta.
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=57973&contentlan…
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Blondien väritys on ruma ja mitäänsanomaton.
Minä taas en pidä ruskeista silmistä. Makuja on monia.
Miten käy lapsiblondeille?
Minä itse ja molemmat lapset ja puolet naapuruston lapsista ovat olleet vaaleatukkaisia lapsena. Aikuisena sitten väri tummuu. Miten tiede tämän selittää.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat vielä suurelta osilta geeneiltään metsästäjä-keräilijöitä, ja siten olemme eteläisiä ihmisiä älykkäämpiä ja paremmin sopeutuneita elämään ankarissa olosuhteissa.
Onko ankaria olosuhteita vain pohjoisessa?
Onko vain pohjoisessa metsästäjä-keräilijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Miten käy lapsiblondeille?
Minä itse ja molemmat lapset ja puolet naapuruston lapsista ovat olleet vaaleatukkaisia lapsena. Aikuisena sitten väri tummuu. Miten tiede tämän selittää.
Vaikka blondit lisääntyisivätkin enenevässä määrin tummatukkaisten kanssa, blondigeenit putkahtelisivat esiin siellä täällä tulevien sukupolvien keskuudessa. Nimenomaan lapsilla blondigeenit näkyisivät selvemmin. Iän myötähän hiusten väri tosiaan tummuu ainakin jonkin verran, kuten sanoitkin.
Vaaleita hiuksia esiintyy muuten myös Australian aboriginaaleilla ja Tyynenmeren saarten ihmisillä: https://en.wikipedia.org/wiki/Blond#/media/File:Blonde_girl_Vanuatu.jpg
Resessiivinen geeni on jänskä juttu. Mulla on melkein musta tukka ja oliivi-iho, ja mua luullaan usein eteläeurooppalaiseksi. Kaksi lastani ovat aivan blondeja. On kuultu muutama postinaisvitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat vielä suurelta osilta geeneiltään metsästäjä-keräilijöitä, ja siten olemme eteläisiä ihmisiä älykkäämpiä ja paremmin sopeutuneita elämään ankarissa olosuhteissa.
Etelässä ei ole puolen vuoden talviaikaa jota varten pitää kerätä varastoja ja rakentaa lämmön pitävä asumus.
Etelän metsästäjä-keräilijöiden ongelmat ratkesivat nomadismilla, eli huonon paikan tai kauden tullessa vastaa, siirryttiin paremmalle alueelle.
Välinpitämättömällä ajattelulla lintulajitkin häviävät.
Tummasilmäisiä riittää maailman tappiin saakka.Vaaleat tulevat vielä harvinaiseksi valuutaksi.
Milloinkohan aidot punapäät häviävät täältä? Heitä on nimittäin vielä vähemmän kuin blondeja.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, blondius on kyllä näkyvää, mutta miksei kukaan ole huolissaan niistä katoavista ominaisuuksista jotka eivät näy päälle päin.
Pohjoisessa on älykkäämpää elämää. Jopa saman lajin linnut ovat pohjoisessa älykkäämpiä, koska niiden on ollut pakko olla tai ovat kuoleet nälkään. Suomalaiset ovat vielä suurelta osilta geeneiltään metsästäjä-keräilijöitä, ja siten olemme eteläisiä ihmisiä älykkäämpiä ja paremmin sopeutuneita elämään ankarissa olosuhteissa.
Suomalisten geenit ovat erityisen arvokkaista ja olemme erittäin pieni ja uhanalainen populaatio.
Meitä pitäisi oikeasti suojella geneettiseltä imperialismilta ja kolonialismilta.
Miksi Suomessa asuttiin savupirttejä alkeellisimmissa oloissa kun noissa muissa valtioissa rakennettiin isoja kaupunkeja jotka ovat tarkasteltavissa vielä tuhansien vuosien kuluttua? Intiassa harrastettiin plastiikkakirurgiaa tuhansia vuosia sitten.
Mä pidän aidoista punatukkaisista naisista. Heitä on vaan niin harvassa. Häpykarvojen väri paljastaa, onko aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelässä ei ole puolen vuoden talviaikaa jota varten pitää kerätä varastoja ja rakentaa lämmön pitävä asumus.
Etelän metsästäjä-keräilijöiden ongelmat ratkesivat nomadismilla, eli huonon paikan tai kauden tullessa vastaa, siirryttiin paremmalle alueelle.
Niin, pyramiditkin kertovat siitä että vain siirryttiin uuteen paikkaan? Heh.
Eikö tämä ole jo vanha juttu, ja valheeksi osoitettu?