Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
1181/3151 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muistaa Siljan muutaman vuoden takaiset ghettopostaukset vielä?! Kirjoitti ihan tosissaan jotain kuinka tykkäävät Jykän kanssa kierrellä Audillaan vähän huonommilla alueilla katselemassa huonompiosaisia, ja että hänen unelmansa olisi käydä joskus jossain ulkomailla isommassa, oikeassa ghetossa. Otsikko taisi olla My passion. :D

Ei hitto repesin my passion XD muistan kyllä!

Jos jollain on liian tylsää nii etsikää pliis näitä postauksia ja linkkailkaa 😄😄

Etsi itse?

Vierailija
1182/3151 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turbaani Jykä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/3151 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tohon Siljan q&a postaukseen kysymyksen että eikö se oo vähän kyseenalaista että se vei parhaan kaverin ihastuksen ja muotoilin sen kysymyksen vielä tosi ystävällisesti ja taisin heittää jonkun kehunki vielä loppuun mutta eipä julkastu :D Hävettääköhän?

Siljahan kirjoitti että on vastannut kaikkiin kysymyksiin ja julkaisee ne 3:ssa osassa ma, ti ja ke

Niiiiin? Puhuin postauksen julkaistuista kommenteista?

Vierailija
1184/3151 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turbaani Jykä;)

Ehkä hauskin koko ohjelmassa

Vierailija
1185/3151 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Gustin instaagram on?

meekkö vähä heruttaa ittees?

Vierailija
1186/3151 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Gustin instaagram on?

svl.forever

Vierailija
1187/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Tatua bongattu Hgin tai Porvoon yöelämässä?

Vierailija
1188/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turbaani Jykä;)

Entä onko Turbaani Jykästä tehty havaintoja?

Vierailija
1189/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turbaani Jykä;)

Entä onko Turbaani Jykästä tehty havaintoja?

Taitaa Turbaani Jykällä ja Sultan kortsuilla olla diili?

Vierailija
1190/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Silja on vastannu blogissaan osaan tähän ohjelmaan liittyvistä kysymyksistä! 

https://lifeofsilja.indiedays.com/2016/09/19/qa-vastaukset-1-exia-ranna…

Mun on jotenkin tosi vaikee uskoo, et Silja inhoo julkisuutta noin paljon kun sanoo, ja et ei halua et sitä yhtään tunnistettais kadulla enempään mitä jo blogin kautta. Miks sitten mennä ohjelmaan?

Vierailija
1191/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kellää mitään tietoa että onko muit pareja syntyny kuvausten aikana ku Silja ja Tatu?

Vierailija
1192/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Silja on vastannu blogissaan osaan tähän ohjelmaan liittyvistä kysymyksistä! 

Mun on jotenkin tosi vaikee uskoo, et Silja inhoo julkisuutta noin paljon kun sanoo, ja et ei halua et sitä yhtään tunnistettais kadulla enempään mitä jo blogin kautta. Miks sitten mennä ohjelmaan?

Jos se vihaisi julkisuutta niin eihän se olisi ikinä tohon ohjelmaan lähtenyt.

Silja on vain fiksumpi kuin uskotte mitä tulee klikkauksien keräämiseen.

Vierailija
1193/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Silja nyt varsinaisesti sano, että inhoaa julkisuutta jotenkin tosi tosi paljon. Muutaman kerran oon hänet tavannut työni puolesta ja kyllä mulle jotenkin tuli sellainen olo, että hän koki vaivaannuttavana ja kiusallisena sen jos joku tunnisti tai katsoi vähänkin pidempään. Monella bloggarilla sama juttu; kiva että ihmiset tietää, kuka mä oon, mutta ikävä kun kadulla tuijotetaan ja netissä haukutaan. Ihan ymmärrettävää mun mielestä.

Vierailija
1194/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sanonu et vihaa julkisuutta vaan ettei haluu enempää naamaa lehtien sivuille. Vähän eri asia mun mielest

Vierailija
1195/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin tajuun, et silja lähti tohon ohjelmaan mukaan. Tavallaan sillä oli sillon viime kevään/kesän uus vaihe elämäs nii ihan luonnollista et sillon haluu vähän repästä.

Vierailija
1196/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljan äitiköhän on hommannut Siljalle duunia aina näiltä Nordean metsäristeilyiltä? Silja on ollut useammallakin Nordean järjestämällä metsäristeilyllä mukana ja samaten Nordean Ajassa lehdessä oli kerran haastattelu Siljan säästämisestä. Muistatteko?

Vierailija
1197/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sanonu et vihaa julkisuutta vaan ettei haluu enempää naamaa lehtien sivuille. Vähän eri asia mun mielest

Juorulehdet seuraavat tämän kaiken jälkeen kuin hai laivaa.... Kyllä kuullaan, koska tämähän on nimetty oikein kohusarjaksi, tunteita herättävä formaatti.

Vierailija
1198/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siljan äitiköhän on hommannut Siljalle duunia aina näiltä Nordean metsäristeilyiltä? Silja on ollut useammallakin Nordean järjestämällä metsäristeilyllä mukana ja samaten Nordean Ajassa lehdessä oli kerran haastattelu Siljan säästämisestä. Muistatteko?

Luultavasti? Mitä sitten? Meillä duunissa myös palkataan tällaisiin vastaaviin "tapahtumiin" mieluiten työntekijöiden lapsia tai muuten vaan tuttuja. Aina varmempi tällaisiin päivän tai muutaman kestäviin pesteihin palkata joku joka jollain tavalla edes tuntee. Ei myöskään tarvitse käydä sitä haastattelurumpaa tmv. Alkakaa tästäkin nyt jotain lokaa Siljan niskaan lappaamaan.

Vierailija
1199/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, mutta kiva, että haastatteluissa kerrankin tällainen vähän erilainen vaihtoehto. Tuntuu, että säästövinkkejä jakaa aina vaan sijoittajat ja alan ammattilaiset, se tosin on kyllä aika luonnollista, mutta silti.

Vierailija
1200/3151 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Gustista kuulunut mitään vkonlopun jäljiltä?

Ketju on lukittu.