Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mitenkään henkilökohtaisesti eikä vähättelevästi mut ihan noin niinku ammattinimikkeenä onhan pelastaja vähä seksikkäämpi nimi ku prosessin hoitaja..
:DPelastaja ei ole ammattinimike.
ohis. nillinnillin.
Eikö pelastusopistosta valmistu nimenomaan pelastajaksi, pelastajat voivat sitten työskennellellä palomiehenä tai palomies-sairaankuljettajana ?
Vai oonko nyt ihan hakoteillä. En ole siis aikaisempi kirjoittaja, kuhan mietin :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mitenkään henkilökohtaisesti eikä vähättelevästi mut ihan noin niinku ammattinimikkeenä onhan pelastaja vähä seksikkäämpi nimi ku prosessin hoitaja..
ohis. nillinnillin.
Eikö pelastusopistosta valmistu nimenomaan pelastajaksi, pelastajat voivat sitten työskennellellä palomiehenä tai palomies-sairaankuljettajana ?
Vai oonko nyt ihan hakoteillä. En ole siis aikaisempi kirjoittaja, kuhan mietin :-D
Palomiehen ammattinimike on palomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis. nillinnillin.
Joo, mutta se on siis tutkintonimike, ei ammatinimike.
Vierailija kirjoitti:
^^ Ookeii :DD
?
Mikähän on oikeesti ihmisen motiivi lähteä tällaseen ohjelmaan? Osa ainaki hakee vaan huomiota... Ilmainen loma aurinkorannalla? Talo tarjoaa varmaa juomat ja savut? Vai iha vaan kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on oikeesti ihmisen motiivi lähteä tällaseen ohjelmaan? Osa ainaki hakee vaan huomiota... Ilmainen loma aurinkorannalla? Talo tarjoaa varmaa juomat ja savut? Vai iha vaan kokemus?
Suurin osahan näistä oli kouluttamattomia tai työttömiä, ilmainen loma täyshoidolla mikäs ettei.... Mitens se menikään, että ottaa vaikka peräruiskeen jos ilmaiseksi saa.... Ja tyrkky mikä tyrkky, näitähän piisaa pilvin pimein.....
Onhan tää moska ilmeisesti suakin sen verran kiinnostanut, että viitsit kommentoidakin ;)
Kyllä musta tää on ollu oikeesti ihan viihdyttävä sarja. Loppua kohden parani jaksojen kokonaisuus ja leikkaus...
Että kiitoksia vaan osallistujat, olette saanet ainakin minut viihtymään! :)
Kommentoin Siljalle miksei se vastaa kaikkiin kommentteihin...
"Mulla ei oo aina valitettavasti aikaa vastata kaikkiin! :( Yritän kyllä parhaani, ja kaikki kommentit on mulle ihan yhtätärkeitä, luen aina kaikki läpi ajatuksella."
Mitenköhän Silja siis kuluttaa kaikki päivänsä jollei tee työkseen muuta kun blogia, ei opiskele tms...??
Mulla oli selkee visio miten tää sarja ois voinu päättyy. Lopussa jengiä huijattiin, et vielä vikana päivänä tulis yks eksä lisää. Aatelkaa ku sinne rannalle oliskin tullu kaikilta yks uus eksä ja näistä uusista eksistä ois alkanu 2. kausi :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli selkee visio miten tää sarja ois voinu päättyy. Lopussa jengiä huijattiin, et vielä vikana päivänä tulis yks eksä lisää. Aatelkaa ku sinne rannalle oliskin tullu kaikilta yks uus eksä ja näistä uusista eksistä ois alkanu 2. kausi :D
Joooo!!! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa ollut hyvä!!! Nyt vaan vinkkiä menee tuotantoyhtiölle haha
Ihan kiva, että on koira ja niistä pidetään huolta.
Itsellänikin on ja on ollut erirotuisia koiria useiden vuosien ajan.
Mutta jos niiden kanssa tulee ongelmia tai ilmenee esim. käytöshäiriöitä, kannattaa kääntyä ammattilaisten puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa ollut hyvä!!! Nyt vaan vinkkiä menee tuotantoyhtiölle haha
Joo ja sit nää nykyset exät tulee sitte niitten uusien exien exinä sinne rannalle :-D
Auts! See toffen pään aukeeminen :s Seittemän tikkiä, ei se mikää iha pikku vekki sit ollu...
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin Siljalle miksei se vastaa kaikkiin kommentteihin...
"Mulla ei oo aina valitettavasti aikaa vastata kaikkiin! :( Yritän kyllä parhaani, ja kaikki kommentit on mulle ihan yhtätärkeitä, luen aina kaikki läpi ajatuksella."
Mitenköhän Silja siis kuluttaa kaikki päivänsä jollei tee työkseen muuta kun blogia, ei opiskele tms...??
Tyhjänpäiväsiä kysymyksiä.... eikö tälläisiin kysymyksiin vastaile jotku pikkutytöt. Eihän tuossa blogissa ole mitään erikoista, toista on nuo ruoka- ja käsityöblogit. Mutta jos on kaiket päivät kotona, niin onhan maailma aika suppea:D
Tällä palstalla kaikki on jonkun mukaan pettänyt. Osa osuu pakostakin oikeaan, mutta ei se tee kaikista asioista totta, joita provoksi huudellaan.
Ja jennillä ja tatullahan oli ihan selkeä yhenillanjuttu, josta jenni sitten kuvitteli vähän liikaa. Ei sitä (mun mielestä) voi säädöksi kutsua jos toinen päässään liikoja olettaa.