Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
2601/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä myötähäpeä, kun Sofia liimaantui lääppimään Odea jopa silloin, kun toiselta meni olkapää sijoiltaan :D Oikein käpertyi viereen maahan, huh huh.

Vierailija
2602/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ainoastaan alkuperäiset asukkaat (esim. Toffe, Jyri, Sofia jne.) pääsee jatkuvasti treffeille? Exinä saapuneet Taru ja Matti eivät ole treffailleet kertaakaan sitten saapumisen.. Ilmankos jäävät seinäruusuiksi kun eivät saa ruutuaikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mikä myötähäpeä, kun Sofia liimaantui lääppimään Odea jopa silloin, kun toiselta meni olkapää sijoiltaan :D Oikein käpertyi viereen maahan, huh huh.

hahhah! Joo siis sehän heittäyty siihen suoraan ja otti oden lusikkaan :D aika ovelasti osas käyttää tilaisuuden hyväkseen.

Vierailija
2604/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn vain kirjoitti:

Miksi ainoastaan alkuperäiset asukkaat (esim. Toffe, Jyri, Sofia jne.) pääsee jatkuvasti treffeille? Exinä saapuneet Taru ja Matti eivät ole treffailleet kertaakaan sitten saapumisen.. Ilmankos jäävät seinäruusuiksi kun eivät saa ruutuaikaa!

Veikkaan että treffejä on järjestetty useammat kuin telkkarissa näytetty, leikattu mukaan vaan ne mielenkiintoisimmat

Vierailija
2605/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lyödä pääni pantiksi että olisi peitto heilunut jos Ode ei olisi saanut kohtausta, mahto vituttaa :)

Ai hotellilla? Empä usko, siellähä ne oli eripuolella sänkyä nukkumassa ku puhelin soi... Tai mistäpä sitä tietää. Musta tuntu et tuo Mintun ja Toffen juttu oli yritetty saada näyttämään jotenki romanttiselta ja kiihkeeltä, ja käytetty sellanen materiaali mikä eniten antais sellasen kuvan. Mut ei kyllä ollu onnistunu, ei varmaa ollu yhtää kiihkeämpää materiaali treffeiltä?

Ois ollu kaiken paras ku Toffen olis pitäny valita treffeille Laura ja Minttu! Ja tietenki se ois sit valinnu Lauran, ainaki toivon mukaan 8)

Vierailija
2606/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja on ihana ihana ihana, upea, kaunis, ystävällinen, kypsän oloinen. <3 <3 <3 <3

Ärsyttääkö? :'D

Vierailija
2607/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallan käytöksestä tuli muuten suuri myötähäpeä. Miksi se sanoi Tatulle, että Silja on manipuloinut sitä että se ei olisi niin paljon Tatun kanssa, kun oikeasti se oli Salla itse joka hädissään psyykkasi Siljaa pitämään näppinsä irti Tatusta kun olivat menossa yön yli-treffeille. :D

Vierailija
2608/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luca on niin ällöttävä.. Ja ahdistava.. Hyvä että myös talon naiset ovat sen tajunneet, kun Lucalla on ongelmia saada nainen :D

Vierailija
2609/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aiemmin sortunnu siljan haukkumiseen täällä, mutta nyt mun on pakko pyytää anteeks. Oon seurannu siljan snäppiä ig:tä ja blogia jonkin aikaa tosi tiiviisti.

Mun mielikuva hänestä on muuttunnu täysin. Ensinäkin se miten hän hoitaa Hippoa. Aika pitkiä lenkkejä tuntuu tekevän päivittäin hänen kanssaan. Muutamaan snäppiinkin hän on vastannut takaisin ja tulee todella kypsä kuva hänestä. Voi olla että muutto ja parisuhde Tatun kanssa on saannut positiivista muutosta Siljaan:)

Ps. En oo silja

Mulla ihan sama! nykyään melkein ihan fani jo 😂

Vierailija
2610/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Silja ja Tatu teki siellä vessassa?!?

Vierailija
2611/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Silja ja Tatu teki siellä vessassa?!?

Varmaan vain olivat paikoillaan ja lausuivat tuotannon antamat repliikit.

Vierailija
2612/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota Sallan kauneuden hypetystä. Mun mielestä tummat silmät ja vaaleat hiukset on omituinen kombo, iso nenä, pullea vartalo ja junttimainen olemus puhetyylin ja pukeutumisen suhteen. Ei tee minuun minkäänlaista vaikutusta. Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. En ymmärrä miten tuolla ja Jonathanilla on voinu olla juttua. Jonathan on kaunis mies.

Vierailija
2613/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffehan oli ihan lääpällään Minttuun?! :D "Meidän ensi katse vain oli sellainen... Että oli pakko mennä juttelemaan!" "Minttu on todella itsevarma ja päättäväinen. ;)" "Mintun kanssa täytyy olla mies eikä poika."

Minttu vaikutti kamalalta ja vajaalta. Kuten Amanda sanoi, ei uskoisi Toffesta.

Vierailija
2614/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja on todella teinimäinen. Teinihän hän noiden kuvausten aikaan olikin, ei siinä mitään, mutta huvittavaa miten hän on aina selittänyt jotenkin olevansa ikäistään vanhemman oloinen ja korostanut myös kiinnostustaan vanhempiin miehiin. Joku isä kompleksi.

Vierailija
2615/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuota Sallan kauneuden hypetystä. Mun mielestä tummat silmät ja vaaleat hiukset on omituinen kombo, iso nenä, pullea vartalo ja junttimainen olemus puhetyylin ja pukeutumisen suhteen. Ei tee minuun minkäänlaista vaikutusta. Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. En ymmärrä miten tuolla ja Jonathanilla on voinu olla juttua. Jonathan on kaunis mies.

Olen toisaalta samaa mieltä, mutta minusta Salla on jollain sympaattisella(?) tavalla nätti ja söpö. Ei kuitenkaan sellainen kaunotar kuin vaikka Laura ja Silja.

Minustakaan Salla ja Jonathan eivät ainakaan ulkoisesti sovi yhteen.

Vierailija
2616/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi koko SIlja Salla Tatu kolmiodraama on käsikirjoitettu.

Vierailija
2617/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitess toi Siljan kommentti "Mulle tulee aina mimmit ensin" ? :: D

Vierailija
2618/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai ny Sugar Daddy pitää olla jos ei ikinä saanu mitää papereita koulusta :)!

Vierailija
2619/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljan työkokemus: 2 viikkoa Ziperal kaupassa Jennin kautta vai mikä olikaan se ihme collegehaalari!

Vierailija
2620/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toisaalta samaa mieltä, mutta minusta Salla on jollain sympaattisella(?) tavalla nätti ja söpö. Ei kuitenkaan sellainen kaunotar kuin vaikka Laura ja Silja.

Minustakaan Salla ja Jonathan eivät ainakaan ulkoisesti sovi yhteen.

Laura on kaunotar, Silja ei. :D

Ketju on lukittu.