Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
2201/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää en Toffen letkuun kiinnittäny huomiota :D Mut jotai hämärää tossa on... Sitä paitsi Ninnua ei missään välissä näy ollenkaa, mistä edes tuotanto tietäis et se olis Ninnu joka siellä huoneessa oli. Jos oli ees kukaan :D Ku eipä siinä paljo ääniä kuulunu....

Ja toisekseen tuossa pullonpyörityksessä, ku Toffen piti pussata Ninnua, Toffe heitti vaan sellasen viattoman pusun. Ei näkyny siinä vaiheessa mitään kipinää...

Ja vielä yks juttu mihin oon aikasemminki kiinnittäny huomiota, samoja kohtauksia, siis sellasia haastattelupätkiä, käytetään useamman kerran. Esim tuo Sofian kommennti, jos mä juon viinaa, tottakai mun seksuaaliset halut herää, on kuultu jo aikasemminki. Tosin tuolta treffeillä se oli oikeesti sanottu. Muutenki saattaa olla eri vaatteet, vaikka muka kommentoi jotai juuri äsken tapahtunutta... Eli jostai muualta napattu kommentti.

Otappa nyt sitte selvää

Vierailija
2202/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia jyristä "kyl mä luulen et se on bi"

Samaa mieltä!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohdass toiToffen "pano" tapahtuu ?

Vierailija
2204/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia jyristä "kyl mä luulen et se on bi"

Samaa mieltä!!!!!

Lue uuden jakson komsut ennenkuin kommentoit samaa.

Vierailija
2205/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohdass toiToffen "pano" tapahtuu ?

Ihan jakson lopussa..

Vierailija
2206/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Amanda vaikutti jotenki tosi suloselta ! ☺

Vierailija
2207/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffen OIKEA vehjehhän ei näkynyt missään vaiheessa tuota jaksoa, itekkin katoin ensin että mitä helvettiä kun siinä lopussa Toffe seisoskeli oviaukossa ja näkyi tämä jumalaton "vehje", katsoin pari kertaa uudestaan kohdan ja totesin että sehän sattuu olemaan auki oleva vyö!!! :D kyllä nauratti itteenikin että mille se näytti...

Vierailija
2208/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa missä Toffe peitti kameran, nii oli ihan varmasti Laura nukkumassa siellä toisella sängyllä! :D Jostai ihan muualta otettu koko kohtaus... Kattokaapa se kohta uusiksi

Mut kai ne Ninnun kaa jotaki teki jossai välissä, koska nuo puheet

Vierailija
2209/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rantaexät kirjoitti:

Toffen OIKEA vehjehhän ei näkynyt missään vaiheessa tuota jaksoa, itekkin katoin ensin että mitä helvettiä kun siinä lopussa Toffe seisoskeli oviaukossa ja näkyi tämä jumalaton "vehje", katsoin pari kertaa uudestaan kohdan ja totesin että sehän sattuu olemaan auki oleva vyö!!! :D kyllä nauratti itteenikin että mille se näytti...

Määki ihmettelin et mistä ihmeen vehkeestä täällä puhutaan, ku en minä huomannu sitä missään vaiheessa :DD

Mut pakko kuitenki sanoa et onhan Toffe nyt oikeesti törkeen hyvännäkönen, ihan sama ketä pani ja missä pani, vai paniko ketään : D

Vierailija
2210/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa missä Toffe peitti kameran, nii oli ihan varmasti Laura nukkumassa siellä toisella sängyllä! :D Jostai ihan muualta otettu koko kohtaus... Kattokaapa se kohta uusiksi

Mä taas katoin eka et Amandako siellä makaa :D On nää leikkaajat aika kettuja.

Vierailija
2211/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailun ääniä siinä kuului mutta kuka mimmi siellä Toffen kanssa oli?

Vierailija
2212/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukava, että Siljan ja Tatun onni kukoistaa. Toisaalta vähän huvittavaa, kun Siljan kaikki viimeisimmät Insta- ja blogikuvat on tyylillä "näkyyhän mun sormus nyt varmasti"-otettuja.

Vierailija
2213/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että aikasemmassa jaksossa jenni&silja haukkui sofiaa girl coden rikkomisesta ja heittivät "dicks before chicks" juttuja.

Kuitenki ku jenni joutuu pois nii ei mee kauaa ku silja alkaa säätämään tatun kanssa vaikka sallakin oli myöntänyt ihastuksensa tatuun.

Millanen ystävä tekee noin ku silja?

Laurakin sanoit että on siinä erilainen kuin silja ettei ikinä tekisi noin ystävilleen. Eikä muutkaan tytöt kato hyvällä sen käytöstä.

Et "hyvä" kaveri tää silja.

Vierailija
2214/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas katoin eka et Amandako siellä makaa :D On nää leikkaajat aika kettuja.

Nojoo, kukalie ollut. Ja toiseksi siinä kohti missä Laura tuli sinne huoneeseen nii ei siellä kukaan ollu siinä vaiheessa. Siis Toffen lisäksi. Aika littanaksi ois saanu ihtesä laittaa jos siinä peiton tai Toffen alla mielii olla...

Vierailija
2215/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rantaexät kirjoitti:

Määki ihmettelin et mistä ihmeen vehkeestä täällä puhutaan, ku en minä huomannu sitä missään vaiheessa :DD

Mut pakko kuitenki sanoa et onhan Toffe nyt oikeesti törkeen hyvännäkönen, ihan sama ketä pani ja missä pani, vai paniko ketään : D

Siinä kun lopussa Toffe seisoo oviaukossa. Näytti ihan pitkältä munalta mutta taitaakin olla vyö

Vierailija
2216/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä siinä jotai pussailuääniä kuulu, mut musta tuntuu että en luota enään mihinkään mitä tuossa ohjelmassa muka tapahtuu. Miettikää nyt oikeesti miten paljo asioita saa muutettua leikkaa liimaa systeemillä. Vähä ääniä ja kuvia sekotetaan ja saadaan ihan eri illuusio.

Ja ihan sama mulle vaikka oiski Toffe ja Ninnu pannu siinä mut ku jotenki mää en nyt niele tuota ihan tuollasena ku se annetaan ymmärtää.

Vierailija
2217/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää irstaan hävytön tv-sarja!!!

Vierailija
2218/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on nii vaikeeta uskoa et toffe ja ninnu pani?

Vierailija
2219/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kerennyt panna kunnolla ku laura asteli sisään.. Voi Ninnuparka kun jäi munatta!

Vierailija
2220/3151 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että aikasemmassa jaksossa jenni&silja haukkui sofiaa girl coden rikkomisesta ja heittivät "dicks before chicks" juttuja.

Kuitenki ku jenni joutuu pois nii ei mee kauaa ku silja alkaa säätämään tatun kanssa vaikka sallakin oli myöntänyt ihastuksensa tatuun.

Millanen ystävä tekee noin ku silja?

Laurakin sanoit että on siinä erilainen kuin silja ettei ikinä tekisi noin ystävilleen. Eikä muutkaan tytöt kato hyvällä sen käytöstä.

Et "hyvä" kaveri tää silja.

Antaa kyl niin kaksinaamaisen kuvan itsestään :D

Ketju on lukittu.