Apua tarvitaan
Ystävystyin vuoden alussa mukavaan ihmiseen, jonka kanssa olemme viestitelleet ja tavanneet monia kertoja. Kyselin hänen kuulumisiaan eilen aamulla, mutta hän ei ole vieläkään vastannut mitään :(
Mitään riitaa ei ollut viimeisimmällä tapaamiskerralla.
En tiedä, pitääkö tämä tulkita siten, että hän ei enää halua kanssani tekemisissä. Miten minun pitäisi suhtautua häneen, kun taas tapaamme?
Kommentit (26)
Ehkäpä hän on vain kiireinen. Tai reissussa. Tai sairaana. Itselleni ei kyllä tulisi ensimmäisenä mieleen, ettei hän haluaisi olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
milloin tapasitte viimeksi?
Pari viikkoa sitten
Jos ei vastaa viestiin, niin ei halua/pysty/jaksa vastata. Turha sitä on miettiä, varsinkaan jos nainen kyseessä. Kuitenkin on hänen vuoronsa, joten unohda koko juttu, jos et kuule hänestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä hän on vain kiireinen. Tai reissussa. Tai sairaana. Itselleni ei kyllä tulisi ensimmäisenä mieleen, ettei hän haluaisi olla tekemisissä.
Viesti on kuitenkin mennyt perille ja hän on nähnyt sen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vastaa viestiin, niin ei halua/pysty/jaksa vastata. Turha sitä on miettiä, varsinkaan jos nainen kyseessä. Kuitenkin on hänen vuoronsa, joten unohda koko juttu, jos et kuule hänestä mitään.
Ongelmana on kuitenkin se, että tapaan hänet taas pian, joten en oikein voi vain unohtaa. Jotenkin minun on häneen vielä suhtauduttava, kun taas kohtaamme.
Sanoit että ette riidelleet viime tapaamiskerralla mutta oletteko riidelleet joskus aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana on kuitenkin se, että tapaan hänet taas pian, joten en oikein voi vain unohtaa. Jotenkin minun on häneen vielä suhtauduttava, kun taas kohtaamme.
Tervehdit vaan neutraalisti. Jos teidän on siis pakko hoitaa jotain asioita tms (onko tää joku duunijuttu?) niin pokkana vaan ja heipat päälle. Voihan se olla, että tää ihminen tahollaan miettii ihan samaa.
Voisitko laittaa tuolle ystävällesi uuden viestin jossa kysyt että onko hän jostain sinulle vihainen kun ei vastaa?
Monet ei vaan jaksa vastailla viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että ette riidelleet viime tapaamiskerralla mutta oletteko riidelleet joskus aiemmin?
Emme ole riidelleet aikaisemminkaan. En keksi mitään syytä, miksi hän olisi minulle vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdit vaan neutraalisti. Jos teidän on siis pakko hoitaa jotain asioita tms (onko tää joku duunijuttu?) niin pokkana vaan ja heipat päälle. Voihan se olla, että tää ihminen tahollaan miettii ihan samaa.
Näin varmaan kannattaa toimia. Mietin itse samaa, vaikka jokin osa minusta olisi halunnut saada tietää, miksi hän näin yllättäen lopetti yhteydenpidon.
Kyseessä on opiskelujuttu. Aikaisemmin juttelimme yhden päivän aikana jopa useita tunteja, joten valtava muutos tapahtuu, kun seuraavalla kerralla enää tervehdin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko laittaa tuolle ystävällesi uuden viestin jossa kysyt että onko hän jostain sinulle vihainen kun ei vastaa?
Tuokin kävi mielessäni, mutta en viitsi enää laittaa uutta viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Monet ei vaan jaksa vastailla viesteihin.
Aina aikaisemmin hän on vastannut, minkä takia tämä äkillinen muutos ihmetyttää.
Itse joskus vaan unohdan vastata. Siis ihan hyvienkin ystävien viesteihin. En usein mutta joskus. Yleensä vastaan heti viesteihin kun luen ne mutta joskus kiireen keskellä luen jonkun viestin mutta en ehdi vastata. Ja sitten kun viesti ei enää näy lukemattomana niin vasn unohdan kokonaan vastata ja muistan sen parin päivän kuluttua. Enkä todellakaan ole vihainen tmv ystävälleni. Olen vaan ollut kiireinen ja yksinkertaisesti unohdin.
Näin ei tietenkään käy kumppanin viesteihin vastaamisessa mutta käsitin ettette seurustele vaan olette "vain" ystäviä.
Odottele rauhassa. Ystäväsi kyllä vastaa kun ehtii/muistaa.
Onko sulla ollut ennen tapana kysellä kuulumisia viestillä?
Vierailija kirjoitti:
Itse joskus vaan unohdan vastata. Siis ihan hyvienkin ystävien viesteihin. En usein mutta joskus. Yleensä vastaan heti viesteihin kun luen ne mutta joskus kiireen keskellä luen jonkun viestin mutta en ehdi vastata. Ja sitten kun viesti ei enää näy lukemattomana niin vasn unohdan kokonaan vastata ja muistan sen parin päivän kuluttua. Enkä todellakaan ole vihainen tmv ystävälleni. Olen vaan ollut kiireinen ja yksinkertaisesti unohdin.
Näin ei tietenkään käy kumppanin viesteihin vastaamisessa mutta käsitin ettette seurustele vaan olette "vain" ystäviä.
Odottele rauhassa. Ystäväsi kyllä vastaa kun ehtii/muistaa.
Olemme tosiaan ystäviä.
Toivotaan tosiaan, että hän vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut ennen tapana kysellä kuulumisia viestillä?
En kovin usein hänen kanssaan viestittele, mutta ehkä pari kertaa aikaisemmin olen kysellyt kuulumisia viestillä. Yleensä keskustelemme kasvotusten.
Hyviin tapoihin kuuluu vastata vuorokauden sisällä.
Sano vaikka moi ja jatka elämääsi.