Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sä et oikeesti ansaitsisi noita vaatteita"

Vierailija
28.08.2016 |

Jälleen kerran tällainen kommentti työkaverilta. Niin kauan kun muistan, työpaikalla mua on piikitelty innostuksestani laadukkaita vaatteita, asusteita ja tavaroita kohtaan. Se on vaan meidän työpaikan naislaumalle jotain ylitsepääsemätöntä. Me noin 2000e (brutto) kuussa tienaavat ei kuulemma ansaita merkkivaatteita tai muutakaan "luksusta".

Hitto menee hermot. Joka kerta kun mulla on jotain uutta päällä, saan kuulla taas tuhlaavani rahani turhaan. Sitten ihmetellään miten mulla riittää raha moiseen non-senseen. Mä olen tuhat kertaa kertonut, että tää on harrastus. Mä kierrän kirpputorit, alennusmyynnit ja konkurssipesät. Nään ihan hirveesti vaivaa etsiessäni niitä tavaroita ja oikeassa ovat: ei mulla riittäs rahat ostaa niitä uutena.

Viimeksi sain 100e kengät 5e, sillä joku halusi vaan päästä äkkiä eroon kirpparil. Mun uus iittalan lasikokoelma on avioeron jälkeen parilla kympillä myyty setti, jonka hain pyörällä 20km päästä. Ja joo myös se mun salikortti "eliittibimbojen salille" on paikkakunnalta poismuuttaneen kaverin kortti.

Kiitos oon puhunut.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valitettavasti tällaiset kommentit on todellista totta. Minäkin toivoin, että työelämässä oltaisiin fiksuja aikuisia..Vielä mitä!

Ja yritän kyllä pitää pientä profiilia näistä hankinnoista sun muusta. Ärsyttää vaan todella ne "ai onks sulla TAAS joku uus takki.. Mihin se edellinen meni?" kommentoinnit. Keskittyisivät omaan elämäänsä. Tekis mieli Joskus sanoa että joo tervetuloa mukaan taas lauantaina pihakirppiksel. Lähdetään aamulla pyöräilee kahdeksan aikaan noin ehditää ajoissa perille. Sieltä näitä kympin kuoritakkei saa.

-Ap

Vierailija
22/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä naisvaltaisella alalla. Ei me edes huomata toisten hankintoja, ellei joku erikseen esittele, että nyt on uusi kolttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on vaan teiän työpaikalla sellainen sisäpiirin läppä. Jaksa ottaa sellasii vakavasti.

Mä en ainakaa haluaisi olla työpaikan vitsinä...

Vierailija
24/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostat asioita, joita et tarvitse ja käytät siihen aikaa ja rahaa, jota sinulla ei ole tehdäksesi vaikutuksen ihmisiin, joista et pidä.

Tää quote ei oikein nyt sopinut tähän aloitukseen, kun ap ei ole tekemässä vaikutusta noihin tyyppeihin ja eikä hänellä ole rahankaan kanssa ongelmia. Hyvä yritys kuitenkin.

No käyttäähän se niitä töissä, työkavereiden nähden. Joten kylläpä sopii.

Hämmentävää, että käydään töissä voidakseen hamstrata ylikalliita työvaatteita ja käyttää siihen kaikki vapaa-aika. Toki toi työkavereiden kommentointi on myös typerää.

Vierailija
25/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin tuon ilmapiirin. 

Entinen työpaikkani oli matalapalkattu naisvoimainen ala.

Maanantai alkoi aivan liian usein tyylillä: Omg, näittekö te kun Ritva oli ostanut siis Korssin uuden laukun? Joo, se oli hieno ja ihan aito Kors. 

Lounaalla: Hei Ritva, me kuultiin että sulla oli taa-as uusi Michael Korsin laukku, ostitko ihan aidon? Mitä maksoi? Joo, mulla on kanssa se älveen tämä ja tämä, mutta ostin Turkista sen alennuksesta ja sitten Furla mulla on se pieni crossbody ja....

Vierailija
26/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä naisvaltaisella alalla. Ei me edes huomata toisten hankintoja, ellei joku erikseen esittele, että nyt on uusi kolttu.

Tulotaso?

En tarkoita pahalla vaan ihan vaan yritän selvittää sen vaikutusta..

Vierailija
27/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama harrastus kuin sulla ap. En enää selittele, annan ihmisten ihmetellä jos niikseen tulee. Kulutan kuitenkin ihan omaa rahaa ja säästöönkin jää.

Ja musta on todella kumma tuo ajatus että ihminen ansaitsee jotain materiaa. Se kuulostaa niin kuin jossain olisi joku suurempi hahmo joka punnitsisi mitä ihminen on tehnyt ja tienannut ja sitten tekisi päätöksen sen mukaan. Jokainenhan loppujen lopuksi päättää itse mitä ostaa/mihin tuhlaa rahansa.

Vierailija
28/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoinen ihminen joka sanoo toiselle, että et ole ansainnut noita vaatteita niin sanoja ei itse arvosta itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi