Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sä et oikeesti ansaitsisi noita vaatteita"

Vierailija
28.08.2016 |

Jälleen kerran tällainen kommentti työkaverilta. Niin kauan kun muistan, työpaikalla mua on piikitelty innostuksestani laadukkaita vaatteita, asusteita ja tavaroita kohtaan. Se on vaan meidän työpaikan naislaumalle jotain ylitsepääsemätöntä. Me noin 2000e (brutto) kuussa tienaavat ei kuulemma ansaita merkkivaatteita tai muutakaan "luksusta".

Hitto menee hermot. Joka kerta kun mulla on jotain uutta päällä, saan kuulla taas tuhlaavani rahani turhaan. Sitten ihmetellään miten mulla riittää raha moiseen non-senseen. Mä olen tuhat kertaa kertonut, että tää on harrastus. Mä kierrän kirpputorit, alennusmyynnit ja konkurssipesät. Nään ihan hirveesti vaivaa etsiessäni niitä tavaroita ja oikeassa ovat: ei mulla riittäs rahat ostaa niitä uutena.

Viimeksi sain 100e kengät 5e, sillä joku halusi vaan päästä äkkiä eroon kirpparil. Mun uus iittalan lasikokoelma on avioeron jälkeen parilla kympillä myyty setti, jonka hain pyörällä 20km päästä. Ja joo myös se mun salikortti "eliittibimbojen salille" on paikkakunnalta poismuuttaneen kaverin kortti.

Kiitos oon puhunut.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että harrastuksesi on kuitenkin huomattavasti parempi kuin toisten tuomitseminen ja toisista pahan puhuminen. Sitten annat vaan piupaut moisille. 

Vierailija
2/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa katkeraa ja kateellista porukkaa. Hoitoala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaan teiän työpaikalla sellainen sisäpiirin läppä. Jaksa ottaa sellasii vakavasti.

Vierailija
4/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot heille mitään tuota?!

Vierailija
5/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävistä aiheista jotkut ovat kateellisia eli käytetyistä vaatteista, kengistä ja esineistä. 

Vierailija
6/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: juu, sairaanhoitajia olemme.

4: tavaroista en kerrokaan. Pukuhuoneessa kyllä vaatteet, korut ja kengät huomataan valitettavan nopeasti. Salikortti tuli puheeksi kun puhuttiin harrastuksista ja kerroin löytäneeni uuden kivan ryhmäliikuntatunnin.

-Ap

Vierailija
7/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä elvistelet kamoillasi niille? Älä kerro hankinnoistasi, niin ei tule kommenttiakaan.

Aika älytöntä tosiaan kadehtia jonkun käytettyjä kenkiä.

Vierailija
8/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Sulla on nenää tehdä hyviä löytöjä halvalla, kaikilla ei sitä taitoa ole. Nämä sun työkaverit ostaa omansa listahinnoilla kun eivät yksinkertaisesti osaa olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Joutavat ollakin kateellisia sulle. Ps. Mulla sama taito

Vierailija
9/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mainostaa uusia laseja tai kenkiä? Tekee susta moukan. Iittala ei ole nykyisin mikään iso juttu edes.eikä esprit. Taimoni muukaan mitä joku 70l syntynyt luulee.

Vierailija
10/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat piutpaut mokomille kanoille.

Vierailija
11/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran tällainen kommentti työkaverilta. Niin kauan kun muistan, työpaikalla mua on piikitelty innostuksestani laadukkaita vaatteita, asusteita ja tavaroita kohtaan. Se on vaan meidän työpaikan naislaumalle jotain ylitsepääsemätöntä. Me noin 2000e (brutto) kuussa tienaavat ei kuulemma ansaita merkkivaatteita tai muutakaan "luksusta".

Hitto menee hermot. Joka kerta kun mulla on jotain uutta päällä, saan kuulla taas tuhlaavani rahani turhaan. Sitten ihmetellään miten mulla riittää raha moiseen non-senseen. Mä olen tuhat kertaa kertonut, että tää on harrastus. Mä kierrän kirpputorit, alennusmyynnit ja konkurssipesät. Nään ihan hirveesti vaivaa etsiessäni niitä tavaroita ja oikeassa ovat: ei mulla riittäs rahat ostaa niitä uutena.

Viimeksi sain 100e kengät 5e, sillä joku halusi vaan päästä äkkiä eroon kirpparil. Mun uus iittalan lasikokoelma on avioeron jälkeen parilla kympillä myyty setti, jonka hain pyörällä 20km päästä. Ja joo myös se mun salikortti "eliittibimbojen salille" on paikkakunnalta poismuuttaneen kaverin kortti.

Kiitos oon puhunut.

No tuossa voisit ottaa esiin myös ekologiakortin, kuinka kierrätät tavaraa, etkä osallistu älyttömään "henkkamaukkailuun", jossa tuotetaan tkstiiliroskaa ennennäkemättömiä määriä.

Mutta hei, loppujen lopuksi, faktahan on, että sun tekemiset eivät kuuluu kenellekään muulle tipan tippaa. Sulla on täysi oikeus pukeutua kuten haluat ja käyttää itse tienaamasi rahat kuten haluat.

Sun pitää vaan kasvattaa paksumpi nahka eikä päästää noita moralisoijia ihon alle. Heitä joku läppä tai vaihda puheenaihetta tai sano vaan uteluihin että "Ai niinkö?".

Vierailija
12/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ansaitse mitään. Jos sulla on ne vaatteet, niin sitten on. Niin yksinkertaista se on. Tuohan on sitä samaa mitä täällä jotkut ulisee että vääränlaisilla miehillä on naiset kun heillä ei ole. Ei se niin vaan ole. Niillä on naiset joilla on, ja niillä ei ole joilla ei ole. Kukaan ei ansaitse parisuhdetta. Kenelläkään ei ole velvollisuutta olla jonkun kanssa. Silti joillakin se on ja joillakin ei.

Vierailija
13/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta, kuinka kukaan kehtaa kommentoida tuolla tavalla työkaverilleen! Kyllä mäkin joskus sanon että vau, onpa ihana neule, onko uus. Mutta musta on jo liian tungettelevaa kysyä että mistä oot ostanut. Henkilö kyllä kertoo, jos henkilö haluaa kertoa.

Vierailija
14/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten joku vois edes sanoa toiselle että " sä et oo ansainnu noita". Aikuinen ihminen. Voiko oikeesti näin olla. Luulin et tää oli jonkun teinipissisksen heitto jollekin rikkaan muksun lapselle.

Puhuuko ne sulle noin vai aatteletko sä päässäs et ne puhuu? Sori toi kysymys, mut tää on vaan niin omituista.

Vierailija
15/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moukkamaisesta kommentoida toisen pukeutumista noin.

Vierailija
16/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole yllättynyt, että kyse on hoitoalasta. Älä ap välitä, kateelliset ämmät tylsyyttään jauhaa. Sinulla ei ole mitään velvoitetta selitellä vaatteitasi!

Vierailija
17/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat asioita, joita et tarvitse ja käytät siihen aikaa ja rahaa, jota sinulla ei ole tehdäksesi vaikutuksen ihmisiin, joista et pidä.

Vierailija
18/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut taitavat olla kateellisia sinulle, kun näytät tyylikkäälle. Yritä ainakin itse olla tekemättä numeroa tuosta harrauksestasi.

Olisivat iloisia sinun puolesta :)

Vierailija
19/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat asioita, joita et tarvitse ja käytät siihen aikaa ja rahaa, jota sinulla ei ole tehdäksesi vaikutuksen ihmisiin, joista et pidä.

Tää quote ei oikein nyt sopinut tähän aloitukseen, kun ap ei ole tekemässä vaikutusta noihin tyyppeihin ja eikä hänellä ole rahankaan kanssa ongelmia. Hyvä yritys kuitenkin.

Vierailija
20/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisään ulos. Sillä siitä pääsee. Älä reagoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme