USKOKAA TAI ÄLKÄÄ....
mutta meillä ei mieheni kanssa ole ollut seksielämää pian pariin vuoteen. rakastamme silti toisiamme ja meillä on hyvä liitto.
Kommentit (8)
Itse en haluaisi tollaista avoliittoa. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Mutta taytyy sanoa jos tilanne olisi pakosta tuskin jättäisin mieheni sen takia.
sori ot, mutta oletteko varma ettei miehenne ole homoja?? noin kävi myös ystävälleni.. tsemppiä:)
Oletteko puhuneet asiasta vai onko se vaan ns jäänyt? Miten hoidatte tarpeitanne? Musta vaan tuntuu että jos menis tuollaisia aikoja ilman seksiä niin koko suhde muuttuis aika omituiseks ja patoutuneeksi, jotenkin. Onko teillä kuitenkin tarkotus vielä joskus ehkä kenties....
Ystävällisesti utelias Kent
ei vaan kertakaikkiaan tee MIELI,mikään pakko ei ole elää ilman seksiä.
Minua ei kerta kaikkiaan kiinnosta. Aina joskus (noin kerran kuussa)yritän innostua, kun tiedän miehen haluavan.
Hurjasti laskuja joiden maksaminen on jatkuva huolenaihe. Lisäksi töissä on ollut stressiä. Yksinkertaisesti stressi tämän kaiken sujuvuudesta on vienyt halut joksikin aikaa.
Minua haittasi ja oli vaikea uskoa että miestä ei huvittanut (syynä lääkitys) mutta nyt molemmilla lääkitys enkä enään ihmettele. Ei huvita minuakaan...
Se on hienoa että elämässänne on muutakin yhteistä ja ilmeisesti hellyyttä niin paljon että sitä aktia ei tarvita.
Rakkautta riittää:)