Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

USKOKAA TAI ÄLKÄÄ....

Vierailija
03.03.2006 |

mutta meillä ei mieheni kanssa ole ollut seksielämää pian pariin vuoteen. rakastamme silti toisiamme ja meillä on hyvä liitto.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta riittää:)

Vierailija
2/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi tollaista avoliittoa. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Mutta taytyy sanoa jos tilanne olisi pakosta tuskin jättäisin mieheni sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori ot, mutta oletteko varma ettei miehenne ole homoja?? noin kävi myös ystävälleni.. tsemppiä:)

Vierailija
4/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet asiasta vai onko se vaan ns jäänyt? Miten hoidatte tarpeitanne? Musta vaan tuntuu että jos menis tuollaisia aikoja ilman seksiä niin koko suhde muuttuis aika omituiseks ja patoutuneeksi, jotenkin. Onko teillä kuitenkin tarkotus vielä joskus ehkä kenties....

Ystävällisesti utelias Kent

Vierailija
5/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kertakaikkiaan tee MIELI,mikään pakko ei ole elää ilman seksiä.

Vierailija
6/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kerta kaikkiaan kiinnosta. Aina joskus (noin kerran kuussa)yritän innostua, kun tiedän miehen haluavan.

Vierailija
7/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti laskuja joiden maksaminen on jatkuva huolenaihe. Lisäksi töissä on ollut stressiä. Yksinkertaisesti stressi tämän kaiken sujuvuudesta on vienyt halut joksikin aikaa.

Vierailija
8/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittasi ja oli vaikea uskoa että miestä ei huvittanut (syynä lääkitys) mutta nyt molemmilla lääkitys enkä enään ihmettele. Ei huvita minuakaan...

Se on hienoa että elämässänne on muutakin yhteistä ja ilmeisesti hellyyttä niin paljon että sitä aktia ei tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi