Tyttiksen salikassissa kortsuja
Käytämme kyllä kortsuja mutta miksi ne olisi hänellä salikassissa? Hän tuli salilta kotiin ja meni suihkuun, olin juuri laittamassa pyykkejä pesukoneeseen niin tyhjensin samalla hänen likaiset salikamat sinne ja huomasin siinä yhteydessä. Mitä tästä pitäisi ajatella?
M26
Kommentit (32)
Jos oli käynyt ostamassa teitä varten. Ja pontisit sulle että hoidat perheen pyykkejä.
No oliko ne salikamat hikiset vai ei? Siitä voit päätellä, oliko tyttö salilla vai jossain niitä kumeja käyttämässä. Avattu vai suljettu paketti kortsuja, vai irtonaisia?
Tyttöystäväsi voimaannuttaa itseään toteuttamalla naiseuttaan
Jos sinä tekisit vastaavaa, olisit ilkeä pettäjäsika, joka tulisi jättää.
Mikä päiväys kondoomeissa? Montako niitä oli? Ota kuva mutta älä sano mitään. Tarkista säännöllisesti. Sit kun niitä uupuu. Tsädäm.
No riippuu nyt monesta asiasta kuten jo edellä on mainittu. Oliko kokonainen käyttämätön pakkaus? Jos oli niin mahdollisesti ostanut uuden pakkauksen teille käyttöön. Jos osittain käytetty tai irtona niin sitten pettäminen on aika selkeää.
Nyt äkkiä tutkimaan puhelin ja sähköposti. Sehän on normaali käytäntö näissä tapauksissa. Paskat siitä että se rikkoo lakia, mut jos on pieninkin aihe epäillä pettämistä, niin se on täysin hyväksyttävää.
Minä olisin poikkiksena vain tyytyväinen että tyttikseni olisi jättänyt tuollaisen vihjeen siitä että meillä on tänä iltana seksiä tiedossa, koska sitähän tuo tarkoittaa. Hän tiesi että laittaessasi salikamat pesuun törmäät kortsuihin. Ne ovat vihje myöhemmin illalla harrastettavasta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin poikkiksena vain tyytyväinen että tyttikseni olisi jättänyt tuollaisen vihjeen siitä että meillä on tänä iltana seksiä tiedossa, koska sitähän tuo tarkoittaa. Hän tiesi että laittaessasi salikamat pesuun törmäät kortsuihin. Ne ovat vihje myöhemmin illalla harrastettavasta seksistä.
Jos sinä uskot tuon, niin minulla olisi sinulle rantatontti myytävänä
Vierailija kirjoitti:
Poikkis = henkilö, joka asettuu poikkiteloin naisen unelmien tielle
Tyttis = Tyhmä tissi-ihminen
Tyttis on tyypillinen itsestään huolehtiva nuorinainen + " avoin",elämänmyönteinen, "ulospäin suuntautunut ", kansainvälinen 😃
Saattaa paljastua ikäviä juonikäänteitä, ainakin nyt osaat edes vähän varautua
Mikäli kortsut ovat irtonaisia, voi hyvin olla että on jostain niitä ilmaiseksi napannut mukaansa! Itse ainakin tätä harrastan, vaikka en puolisoni kanssa kondomeja käytäkään. Kiva kun on laukussa tai opiskelijahaalarin taskussa, voi kätsysti antaa kaverille jos sattuu tarvitsemaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei halua lasta pt:nsä kanssa.
Eikä tautia. Pt:t eivät oikeasti ole p, vaan panevat useita.
Haisiko pikkuhousut vieraan miehen kullille?
Tee reikiä niihin kortonkeihin ja aloita pitkä selibaatti.
No nyt olet saanut vihjeen, seuraa ja etsi lisää merkkejä.
Onko samaa merkkiä mitä itse käytät? Ehkä teidän kortonkeja on mennyt vahingossa hänen kassiinsa. Voihan se olla kaverin tekemä käytännön pilakin.
Mikään ei ole hauskempaa kuin pistää naisten stringit kaverin kassiin saunaillassa.
t. mies
Toivottavasti tämä ketju säilyy hengissä ja saamme päivitystä tilanteeseen aina kun/jos kondoreita katoaa. Samalla voimme pohtia, että käykö aloittajan tyttis keppijumpassa vai muotoileeko kortsuista hauskoja eläinhahmoja lastenkutsuilla.
Pitäähän AV:lla olla edes yksi ketju jossa voi päästää sisäisen Sherlock Holmesin valloilleen.
Terveisin Naispelko23
Jos toista oikeasti rakastaa niin uskottomuuden paljastuminen on varmasti kova henkinen shokki ja satuttaa .
Se että palautuuko luottamus enää koskaan ei todellakaan ole itsestäänselvyys ja onko viisasta lähteä vai jäädä suhteeseen, tietäen että taas se kuitenkin ennemmin tai myöhemmin lankeaa Loveen, ei ole enää mikään kynnys.
On saanut anteeksi jo kerran niin miksi ei sitten jatkossakin ?
Pt on antanut erittäin hlö kohtaista. ......
Sillä on joku salarakas / fuckbuddy vaikuttaisi melko selvältä kuin savuava ase.
No onneksi edes käytti kumia.
Hän ei ole sitä oikeaa ns vaimomatskua paitsi jos avoinsuhde on sinulle ok .
Jos pettää kerran niin erittäin suurella varmuudella tekee niin myös jatkossakin.