Olen 158cm pitkä ja painan 112kg. Kerro minusta jotan?
Mielen kiinnolla kuulen mitä luulet tai tiedät minun olevan.
Kommentit (60)
Pelastit ainakin mun päivän. Oon samanpituinen kuin sä ja ikää 35v. Paino 52 kg ja panikoin täällä kun olen päässyt lihoo parissa vuodessa 3 kg enkä saa tuota tullutta pois....kiitos perspektiivistä! Feeling much better already
38. Oon kyl aika tiukkis mut kevyet keppioset kuuluu asiaan.
39. Kyllä on joskus tukala olo.
40. Rakastan keksejä ja suklaata mutta sipsit on heikkous myös. Rasva ja sokeri toimii kuin huume mulle.
41. Toi on hyvä että löydät vaatteita. Mä en ite jaksa enkä pysty kattomaan itteeni juuri edes peilistä.
42. Tanssin balettia monta vuotta jopa kärkitossuilla. Sen jälkeen harrastin monta vuotta tanssia lapsena.
43. Ole hyvä kiitos siitä että voin sitä sulle antaa. Sulla on kaikki hyvin painon suhteen.
Ap
38. Oon kyl aika tiukkis mut kevyet keppioset kuuluu asiaan.
39. Kyllä on joskus tukala olo.
40. Rakastan keksejä ja suklaata mutta sipsit on heikkous myös. Rasva ja sokeri toimii kuin huume mulle.
41. Toi on hyvä että löydät vaatteita. Mä en ite jaksa enkä pysty kattomaan itteeni juuri edes peilistä.
42. Tanssin balettia monta vuotta jopa kärkitossuilla. Sen jälkeen harrastin monta vuotta tanssia lapsena.
43. Ole hyvä kiitos siitä että voin sitä sulle antaa. Sulla on kaikki hyvin painon suhteen.
Ap
46. En kyllä usko olevani. Tosin valitan kyllä paljon mutta etsin asioista myös paljon hyvää ja kannustan hyvään. Mutta juu olen pessimisti.
Ap
Oletko tosissani ajatellut laihduttaa? Ja millä keinolla?
No läskihän sä oot. Mahdutko julkisissa istumaan penkille?
Paino on voimaa, ylipaino ylivoimaa.
Olet ihan ok!!
Tosi surullista. Olen sitä mieltä, että sulla on jotain aika isoja ongelmia joita et ole pystynyt kohtaamaan? Tämä siis sillä oletuksella, että sulla ei ole esim. vakavaa sairautta joka ois sut lihottanut noihin mittoihin. Muussa tapauksessa olen aika vakuuttunut siitä, että henkisesti et voi olla ihan kondiksessa. Se yleensä ajaa tuollaiseen ylensyömiseen.
Terveisin 160 cm ja aamulla vaaka näytti 56,3 kg. Jos tähän tulisi vaikka "vaan" 20 tai 30 kiloa lisää, olisi varmasti tosi kamala olla koko ajan...
48. Olen varmasti puolet elämästäni yrittänyt laihduttaa. Vähähiilarisella onnistuin. Nyt olen päättänyt että en enää laihduta. Haluan tehdä elämässäni muutakin. Gluteenitonta tai vähä viljaisempaa ruokavaliota olen suunnitellut koska ihoni on huonossa kunnossa. Vehnän ja sokerin vähentämisellä painoni putoaisi vamasti.
49. Harvoin kuljen julkisilla mutta kyllä bississa ja junassa mahdun penkkiin :D
50. Ylivoimaa mulla on paljon :) olen monessa jutussa ylivoimainen.
51. Henkisesti en ole ok mutta olen mestari pitämään kulissia yllä :) ketipinoria söin yli vuoden sen jälkeen kun sain tinnituksen ja paloin sitä kuunnellessa loppuun. Päätyen sairaalaan psykoottisten oireiden takia. Siinä lihoin myös 40kg. Nykyään osaan elää tinnituksen kanssa mutta kaikki ei ole tasapainossa. Surullista kyllä, mutta aina välillä haluan kyllä elää ja kuulua läskinäkin tähän yhteiskuntaan mihin minua ei kaikki halua. 🙄
Ap
53. Aika hössö kyllä välillä :S rauhallisempikin voisin olla. Olen kyllä pyrkinyt kehittämään itseäni rauhallisemmaksi.
Ap
Vaikutat ihanalta ihmiseltä, ap. Kaikkea hyvää sinulle! :)
55. Kiitos :) mukavaa et av:lta löytyy vielä mukaviakin ihmisiä.
Ap
En ole aloittaja. Olen mitoiltani 152cm ja 107kg.
Saan leikattua itse varpaankynteni ja ajeltua alapääni ja muun vartalon karvoituksen.
Kengännauhojen sitominen tai seksin harrastaminen missään asennossa ei tuota ongelmia.
Syön joka aamu kunnollisen ja ravitsevan aamupalan.
En ole koskaan harkinnut lihavuusleikkausta tai Nutrilettejä.
En häpeile käydä uimarannalla.
En haise hieltä, sillä pidän hygieniastani huolta.
Myös lihaville myydään kauniita vaatteita.
Kaikenlaista tekin kuvittelette tietävänne ihmisestä pelkästään painon ja pituuden perusteella.
Sinulla on joku sairaus, siihen nestettä keräävä lääkitys ja syöt kohtuullisesti. Kuitenkin juot paljon makeaa ja pidät kovasti jäätelöstä, maustetuista jugurteista yms.
Olet laiska ja saamaton ihminen ilman kunnollista luonteenlujuutta. Keksit aina tekosyitä. Et ikinä ehdi nauttia eläkepäivistä.
Hei mä oon kans 158 ja noin saman verran painoa 😊 tänää aamulla mitattuna 110.7. Olis kiva nähdä sun kroppa.. Että minkä muotoinen sä oot.. Mittasuhteet ja noin muutenki jutella omasta olosta / kunnosta. Mä olen ainakin näin painavaksi ihan sinällään hyvässä kunnossa. Käyn useamman kerran viikossa lenkillä (maastossa reippaalla sykkeellä 4-8 km). Aika ajoin tiukasti jumpassakin. Mutta sitten tulee niitä aikoja kun jää kaikki lenkkeilyt ja jumpat, painoa tulee. Jojoilua, joo. Mutta hirveesti on jo painoa pudotettukki.
58. Ei ole nestettä keräävää lääkitystä mutta söin lääkettä joka pitää nälän tunteen yllä vaikka olisin täynnä. Pidän makeasta ja juon limuja välillä ja jäätelöstä pidän kyllä. Maustettuja jogurtteja en syö. Maustamatonta ja marjoja kyllä.
59. Olen kyllä laiska mutta luonteen lujuutta löytyy. Olen viimeiset 2v käynyt 3-6 kertaa viikossa salilla ja olen ylpeä siitä. Ensi viikolla olen päättänyt nostaa 70kg penkistä. Katsotaan mihin se päätös vie. Eläkkeestä en pääse koskaan nauttimaan koska olen työtön.
60. Voidaan vaihtaa yhteystietoja?
Ap
Et pitänyt lapsena liikunnasta erityisemmin.