Laitoin talosta sähköt pois ja otin 3 kk all-inclusive loman Espanjaan
Kommentit (16)
Hyvä juttu. Lähtisin myös, jos ei tarvitsisi tehdä töitä.
Miksi aikaisempi sama postaus poistettiin?
Itse annoin ilmatteeksi mamuperheelle koko talveksi , nyt kuitenkin asunto pysyy lämmöissä kun sossu maksaa sähkölaskut 2000e kk......buahaaaaaa
No hyvä jos toimii. Mulla jäätyis putket. No ne jäätyivät jo vuosia sitten, mutta kuitenkin.
Jäätyis kaikkk mitä olen yrittänyt hiljalleen hommata, siih e n kun olisi rahaa siihen putkimieheen.
Ihan sama , tähän maahan ei kannata sijoittaa euroakaan , sossun luukulle ja jalat ylös.
miten sä ehkäiset ettei putket jäädy?
Kun tuut takaisin niin voi olla melkoiset ongelmat.
Paljonko maksoi (kuvitteellinen) lomasi?
Mistä saa 3kk all-inclusive?
Ap huijaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuut takaisin niin voi olla melkoiset ongelmat.
Onhan paljon mökkejä ja taloja talven kylmillään. Tiettyjä asioita pitää tehdä niin putket ei jäädy.
Olen haaveillut talvesta Espanjassa. Paljon tommonen pitkäaikainen all-in maksaa. Itse uskoisin kyllästyväni niihin tarjoiluihin melko nopeasti. Haluaisin huoneiston parvekkeella, merinäköalalla ja ilta-auringolla.
Vesivahinko jäätyneistä putkista tulee huomattavasti kalliimmaksi kuin säästösi.
Mä myös jätin tän sonnan. Erosin töistä ja lähdin karibialle surffaan, sukelteleen ja joogaan.
Täällä makoilen parhaillaan drinksu kädessä auringosta, merestä ja palmuista nauttien, takana paha maailma.
Illalla menen ehkä poikkeamaan ystäväni huvijahdilla tai sitten vetäydyn luksus bungalowni ylelliseen vuoteeseen lukemaan kirjaa "patologinen fantasiointi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuut takaisin niin voi olla melkoiset ongelmat.Onhan paljon mökkejä ja taloja talven kylmillään. Tiettyjä asioita pitää tehdä niin putket ei jäädy.
Olen haaveillut talvesta Espanjassa. Paljon tommonen pitkäaikainen all-in maksaa. Itse uskoisin kyllästyväni niihin tarjoiluihin melko nopeasti. Haluaisin huoneiston parvekkeella, merinäköalalla ja ilta-auringolla.
Siis ensimmäisenä pitää katkaista vesi päähanasta, ettei kämppä lainehdi jos pahin tapahtuu. Itse katkaisen oikeastaan aina, jos talvella lähden vaikkakin pariksikin päiväksi pois.
Putki kannattaa myös eristää mutta usein tapahtuu, että eristys ei toimi jos pakkasta on riittävästi. Putki halkeaa ja kun pistää vedet päälle, niin sitten huomaa, onko eristys toiminut vai ei.
Hyvä idea! Minne lähdet? Tekisi mieli tulla perässä😁