Olen 158cm pitkä ja painan 112kg. Kerro minusta jotan?
Mielen kiinnolla kuulen mitä luulet tai tiedät minun olevan.
Kommentit (60)
16. En syö aamulla tarpeeksi. Napostelen kyllä se on totta :/
17. Varpaan kynnet onnistuu. Alapään ajelee kyllä joku muu. Tissin aluset hikoilee mutta en kyllä tunnusta että haisisin. Vaatteet ei istu eikä muutakaan. Pienen pätkän pystyn juokseen. Läski hyllyy juu :) onneksi olen suhteessa maisen kanssa niin ei tarvitse istua miehen päälle :D nainen ei purist allani jos olen polvieni varassa. Onnea että olet onnisunut laihtumaan.
20. Oon soittanut hätänumeroon. Kerran luulin saavani aivoinfarktin mutta kyse oli asentohuimauksesta
Ap
22. Syön varmasti liian vähän kasviksia ja marjoja mutta kyllä ne kuuluvat ruokavaliooni. Olen yrittänyt muutosta ruokavaliossa viimeiset 16 vuotta mutten ole vielä onnistunut.
Ap
- haluaisit mennä kesällä uimarannalle, muttet voi, koska ei löydy sopivaa uimapukua ja mietit miten läskiltä näytät
- mietit lihavuusleikkausta, mutta julkisen puolelta ei pääse ja yksityiseen ei ole varaa
- kärsit ahmimishäiriöstä, tai sitten olet lihonut tavallisella kotiruualla, mutta annoskoot ovat pielessä
- aloitat laihdutuksen monta kertaa vuodessa Nutriletillä tms., ja into lopahtaa sitten viimeistään laihdutuskuurin kolmantena päivänä
t. 159cm/ 109kg
Olet iloinen ja itsevarma. Sinulla on lapsia ja jokin tavallinen työ. Asut rivitalossa ja autoilet päivittäin.
Ei sillä oo lapsia kun se on lepso...toosi suuri lepso.
Ajeleeko sun partneri sun tussun?Ainoo kätevyys jonka keksin tuossa hommassa.Ootko sun kaverin mielestä pläski?
26. En kyllä kaipaa uimarannalle, iho ei kestä uimista ja vesi muutenkin kylmää. Uikkari on ihan mukava mikä mulla on. Juuri näin lihavuusleikkauksesta! En oikeastaan ahmi. Sokerin himo on joskus valtava. Olen päättänyt etten enää laihduta. En ole koskaan nutrannut. ;) tiedät kyllä mistä puhut.
27. Muuten oikein mutta olen työtön.
28. En ole lesbo ja kyllä mulla on lapsi. Ja olen iso, mutta lyhyt.
Ap
29. Vaimo ajelee mun pillunkarvat kyllä :) kyllä mä oon lihava sen mielestä, mutta ei hän minua lihavana näe.
30. Loppuu a:han altaa t:llä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet järkyttävän lihava.
Olet ihan liian laiha ja lyhyt
33. Koskus toivon että olisin pidempi
Ap
35. Ei kyl vauvaa enää mulle :D
Ap
Painoin 5 v. Sitten 125 kg. Leikkasin helposti varpaankynteni ja ajelin itse näppärästi alapääni. Seksi sujui kaikissa asennoissa ja sitä oli useita kertoja viikossa. Ihme oletuksia teillä.
Terv. Nykyisin 68 kg.
Lihavat on lepposia, ei ne keksi kepposia..
Pidät enemmän suolaisista kuin makeista herkuista
Vierailija kirjoitti:
Et pysty kunnolla leikkaamaan etkä lakkaamaan varpaankynsiä. Et pysty ajamaan tai siistimään alapään karvojasi.
Roikkuvien läskien aluset hikoilevat tosi pahasti. Haiset hielle.
Vaatteet eivät istu kunnolla.
Et pysty juoksemaan. Läskit hyllyy jo kävellessä.
Tietenkin ongelmia myös seksin kanssa. Jos moinen matami istuu miehen päälle, mies rutistuu alle. Eikä noin lihava pysty paljon seksissä tekemäänkään...
T: Entinen lihava
En ole AP, mutta suhteessa suurinpiirtein yhtä lihava eli 168 cm ja 117 kg. Teen itselleni jalkahoidon 1 krt/kk, leikkaan ja lakkaan varpaankynteni kahden viikon välein. Siistin myös alapään karvani ja sheivaan sääreni joka toinen päivä. Läskien aluset eivät hikoile, kun käytän talkkia. En IKINÄ haise hielle, olen tästä ihan vainoharhaisen tarkka. Juoksemaan en pysty, mutta kävelen kyllä työmatkani 2,5 km suuntaansa. Käyn myös kuntosalilla 2 krt/vko. Seksiähän harrastan ihan samalla tavalla kuin ollessani hoikka. En kylläkään ratsasta, siinä olöet oikeassa, mutta sitä en tehnyt aiemminkaan, koska ei ole minulle mieluinen asento seksissä.
Ai niin ja vaatteitakin minulla riittää, ihan kivannäköisiä siis. Toki joudun käyttämään huomattavasti enemmän aikaan sellaisten löytämiseen, mutta kyllä niitä kumminkin on.
Minulla ei ole ollut flunssaa kolmeen vuoteen, verenpaine on normaali, eikä toistaiseksi ole diabetestä. Astma ja reuma on, mutta ne puhkesivat jo ollessani normaalipainoinen.
Totta on se, että hengästyn helposti, minulla on lähes aina kuuma, joudun Lintsillä miettimään saanko jonkun laitteen turvakaiteen kiinni, selkä on kipeä melkein päivittäin ja jalat huutaa hoosiannaa parin tunnin shoppailun jälkeen.
Pointtini on se, että me lihavatkin olemme kaikki erilaisia ja jos sinä et läskinä pystynyt leikkaamaan varpaankynsiäsi ja haisit pahalle, ei se todellakaan tarkoita sitä, että kaikilla olisi samoin.
Syöt liian vähän kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Käyttämäsi rasvat ovat huonoja.
Sinun on mahdollista tehdä muutos ja onnistua siinä :)