Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä yhtyvät samaan väittämään:Lapsen saanti TODELLA lihottaa naista!

Vierailija
03.03.2006 |

Enkä nyt puhu näistä, sain lapsen mutta elän silti ihan kuin ennenkin. Harrastan joka viikko kaikkea mitä ennenkin ja jätän lapsen miehen hoidettavaksi. Ne ovat oma lukunsa.

Mutta kyllä se äitiys niin rajoittaa ainakin minun harrastuselämää ja liikuntaa yleensäkin, että ei auta enää syödä niin kuin ennen. Kiloja tulee pelkästä jääkaappiin katsomisesta, koska aika ei vaan riitä liikkumiseen. Eihän se lapsi minua lihota, mutta elämäntyyli joka seuraa siitä, että omistaa aikansa lapselle eikä oman kroppansa palvomiseen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä on tullut molemmille 10 kiloa lisää, vaikka ei mitenkään mässäilläkään ja ihan hoikkia ollaan aina ennen oltu.

Vierailija
2/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mun lähipiirin naisista, jotka ovat lapsia saaneet ovat päinvastoin laihempia kuin ennen. Lasten kanssa touhuaminen ja perässä juokseminen sekä arjen askareet pitävät solakkana. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen " oman" elämänsä. Voisi jopa sanoa, että usein mitä nuorempi äiti sen todennäköisemmin pysyy laihana, kun omat kaverit ja heidän kanssaan ajan viettäminen on yhtä tärkeää kuin vauvan kanssa olo.

Vierailija
4/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tietnkin liikkua samalla tavalla vauvankin kanssa, jos hoitajia löytyy. Mutta joillakin vauva menee etusijalle.

Vierailija
5/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällisinpuolin ei voi kukaan edes nähdä, että olisin ollut raskaana joskus.

Vierailija
6/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi mukaan ulos ja teette reippaan kävelylenkin päivittäin, sillä ne kilot karisee.

T:normaalipainoinen äiti

Vierailija
7/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sen " oman" elämänsä. Voisi jopa sanoa, että usein mitä nuorempi äiti sen todennäköisemmin pysyy laihana, kun omat kaverit ja heidän kanssaan ajan viettäminen on yhtä tärkeää kuin vauvan kanssa olo.

Vierailija
8/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ite 16 kun lapsen sain ja ihan tavallinen pullamössö muija olen! Ei mulla edes oo niitä kavereita enkä todellakaan hillu missään!!!! ei tarvii yleistää!

Vierailija
9/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkua, niin sitten vähennetään syömistä.

Vierailija
10/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja lapsi mukaan reippailemaan! Salli mun nauraa! Ei sen lapsen kanssa kyllä todellakaan pysty samalla tavoin liikkumaan kuin ilman lasta.

Itselläni mies paljon töissä eli olen aina kiinni lapsen kanssa. Vaunulenkkien tekeminen täällä maalla on käytännössä täysin mahdotonta (lähellä ei pyöräteitä vain iso maantie jolle en uskalla vaunujen kanssa mennä!).

Ennen lasta olin TODELLA aktiivinen ja tarkoitan siis todella. Kävin salilla useita kertoja viikossa, pyöräilin, juoksin, pelasin tennistä jne. Kun elämäntyyli muuttuu noin täysin niin on tosi vaikeaa olla lihomatta edes vähäsen.

Lisäksi tekeehän se ikäkin tehtävänsä.

Vierailija
11/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin esikoisen saannin jälkeen neljässä kuukaudessa siten, että painoin lopulta 10 kiloa vähemmän, kuin ennen raskautta. En silloin edes ajatellut asiaa, mutta muiden raskauksien jälkeen olen kyllä kovastikin kaipaillut sitä liikkumisen helppoutta yhden lapsen kanssa.

Saatoin silloin käydä lenkillä vauva rattaissa tai sylissä ja sen jälkeen kaupassa pyörällä. Kun lapsi meni päiväunille jumppasin jonkin jumppavideon tahdissa puolisen tuntia ja välillä tanssahtelin lapsi sylissä. Mieheni asui toisella paikkakunnalla eikä minulla ollut uudella paikkakunnalla yhtään tuttua joka olisi lasta hoitanut.

Ja tämä oli vielä lapsistani se hankalin vauvana =)

Vierailija:

Voihan sitä tietnkin liikkua samalla tavalla vauvankin kanssa, jos hoitajia löytyy. Mutta joillakin vauva menee etusijalle.

Vierailija
12/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kuullut rintarepusta tai rinkasta.

Itse olen 4 lasta saanut, edelleen saman painoinen kuin ennen lapsia. Liikunta hyötyliikuntaa ja joskus pääsen koirien kanssa YKSIN lenkille, hyvin hyvin harvoin minnekään YKSIN harrastamaan liikuntaa t muutakaan.

Vierailija
13/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo ja lapsi mukaan reippailemaan! Salli mun nauraa! Ei sen lapsen kanssa kyllä todellakaan pysty samalla tavoin liikkumaan kuin ilman lasta.

Itselläni mies paljon töissä eli olen aina kiinni lapsen kanssa.

Vierailija
14/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt paljastumisen pelossa mainita että vauvoja tulikin yhden sijasta kaksi:). Kahta en kyllä mihinkään rintareppuun mene tunkemaan, erityisesti kun toinen lapsista on erittäin kranttu luonteeltaan. Tän toisen lapsen kanssa olisi varmaan ollutkin helppo liikkua, oli erittäin tyytyväinen joka paikassa. Toinen lapsista ei viihtynyt sitten missään:(.

Mutta tämäkin on vain selityksen makua teidän mielestänne. Kyllä se on kumma kun MUUT tietävät paremmin mun omasta elämästäni kuin minä itse!

14

Vierailija
15/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee muuta kun syön, ihan mahdoton määrä sitä näin pieneen ihmiseen mahtuukin : ) Ikää on 31 ja monta lasta. Voe mahoton kun ei paino nouse.

Vierailija
16/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et sinä silti niiden lasten takia lihonut ole.

Vierailija
17/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen laitoin rattaisiin ja toisen kantoliinaan ja lähdin lenkille.

Myöhemmin ostin pyörään kärryn lapsia varten.

Kotona sain myös liikuntaa lapset sylissä; silloinkin joko toinen tai molemmat liinassa.

Vierailija:

En viitsinyt paljastumisen pelossa mainita että vauvoja tulikin yhden sijasta kaksi:). Kahta en kyllä mihinkään rintareppuun mene tunkemaan, erityisesti kun toinen lapsista on erittäin kranttu luonteeltaan. Tän toisen lapsen kanssa olisi varmaan ollutkin helppo liikkua, oli erittäin tyytyväinen joka paikassa. Toinen lapsista ei viihtynyt sitten missään:(.

Mutta tämäkin on vain selityksen makua teidän mielestänne. Kyllä se on kumma kun MUUT tietävät paremmin mun omasta elämästäni kuin minä itse!

14

Vierailija
18/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ENÄÄ mikään pullukka ole. Ekat kaksi vuotta olin juuri siitä syystä, että kaksoset ekat lapset ja olin kai vähän masentunutkin kaikista yövalvomisista ja siitä etten ikinä voinut minnekään lähteä.

Sitten kyllä keksin kaikenlaisia keinoja liikkumiseen ja olihan jo helpompi lähteäkin kun lapset kasvoivat. Aloitimme miehen kanssa pyöräilyn (lapset istuimissa) ja meilläkin on sellainen kärry mihin voi laittaa lapset. Lisäksi aloitin jumppaamisen ihan kotioloissa.

Mutta alussa en tosiaan jaksanut keskittyä mihinkään muuhun kuin vauvoihin ja syöminen oli sitten niin ja näin... MInä kuulun niihin ihmisiin, jotka lihoo helposti jos syö epäsäännöllisesti eikä liiku yhtään.

t. luuseri nro 14

Vierailija
19/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä harrasta aktiivista liikuntaa lainkaan, salilla käynti olisi kivaa että saisi vähän painoa kehittämällä lihasmassaa. Mutta kun olen huono lähtemään yksin : (

Vierailija
20/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella tuntuu kuitenkin olevan aikaa istua tässä koneella tai iltaisin katselemassa televisiota. Kymmenen minuutin tanssituokio palstailun sijaan tekisi monelle teistäkin erittäin hyvää =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän