Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä yhtyvät samaan väittämään:Lapsen saanti TODELLA lihottaa naista!

Vierailija
03.03.2006 |

Enkä nyt puhu näistä, sain lapsen mutta elän silti ihan kuin ennenkin. Harrastan joka viikko kaikkea mitä ennenkin ja jätän lapsen miehen hoidettavaksi. Ne ovat oma lukunsa.

Mutta kyllä se äitiys niin rajoittaa ainakin minun harrastuselämää ja liikuntaa yleensäkin, että ei auta enää syödä niin kuin ennen. Kiloja tulee pelkästä jääkaappiin katsomisesta, koska aika ei vaan riitä liikkumiseen. Eihän se lapsi minua lihota, mutta elämäntyyli joka seuraa siitä, että omistaa aikansa lapselle eikä oman kroppansa palvomiseen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vedätte roskaruokaa napaan sillä varjolla, että teillä on lapsia? Eikös äidit voi syödä terveellisesti? Kyllä minä ainakin syön, ja lyön vaikka vetoa, että hoikkana ja normaalipainossa pysymiseen ei tarvita sitä liikuntaa välttämättä, siis jos syö TERVEELLISESTI. Ei siis mätä naamaan päivän aikana mitä jääkaapista sattuu löytämään.

Ja kyllä kuulkaa se liikkuminenkin on vain itestä kiinni! Minä kävin kuntosalilla ennen lasta, ja käyn edelleen lapsen syntymän jälkeen, kolmesti viikossa. Eipä tarvitse valittaa, että voi voi kun raskaus toi noita kiloja, ja kun on lapsia niin en voi liikkua ja syötyäkin tulee aika paljon väistämättä. Kroppa on jopa paremmassa kunnossa kuin ennen synnytystä, joten mammat, salille mars valittamasta!

Vierailija
22/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodot ovat siis muuttuneet. Löllö vatsanahka ainakin estää fakkuihin mahtumisen=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kun eivät todellakaan liho helposti, se on aineenvaihdunnasta kiinni. Minä voin syödä ihan rauhassa mitä vain haluan, enkä liho.

Sitä paitsi pienten lasten äidit eivät ehkä ehdi/jaksa viipottaa punttisalitreeneissä, mutta he harrastavat koko ajan HYÖTYLIIKUNTAA!

Itse ainakin teen työkseni istumahommia, siihen verrattuna kahden pienen lapsen kanssa touhuaminen oli todella hyvää liikuntaa.

Ok, pienen vauvan kanssa se on vielä vähän eri juttu, mutta kun lapsien kanssa leikkii ja möyrii ulkona, niin kunto pysyy hyvänä.

Pieni vinkki ylipainoisille: rajoita herkkujen syöntiä esim. karkkipäivän avulla. Karkkipäivä on hyvä juttu joka tapauksessa sitten, kun lapset kasvavat - samalla tulee vähennettyä omaa naminkulutustaan.

Vierailija
24/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki ylipainoisille: rajoita herkkujen syöntiä esim. karkkipäivän avulla. Karkkipäivä on hyvä juttu joka tapauksessa sitten, kun lapset kasvavat - samalla tulee vähennettyä omaa naminkulutustaan.

[/quote]

Vierailija
25/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapsi mukaan ulos ja teette reippaan kävelylenkin päivittäin, sillä ne kilot karisee.

T:normaalipainoinen äiti

Kuopus on rattaissa, isommat ei.

Ja mulle se kävelylenkki tarkoittaa nimenomaan REIPASTA kävelyä.Ei siinä lapset jaksa pysyä mukana.

Vierailija
26/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko siellä puistossa on seistä tumput suorina juoruamassa?

Vierailija
27/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Varmasti se on estänyt painoni nousua lisää, mutta ei yksistään riitä sen pudottamiseen.

Että pidähän mölyt mahassasi.

Vierailija
28/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa ulkoillessa on HELPPO pitää syke 140-160 välillä eli rasvanpolttoalueella, kun näkee vähän vaivaa. Reippaasti kävellen minulla ei ainakaan pysy syke tuossa, pitäisi vähintään olla sauvat mukana.

Vierailija:

Vierailija:

Varmasti se on estänyt painoni nousua lisää, mutta ei yksistään riitä sen pudottamiseen.

Että pidähän mölyt mahassasi.

Vierailija
29/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas selitellään " vaikka kuinka lapioin lunta ja lenkkeilen ja konttaan ja tanssin ja syön vähän jne. jne. jne., niin ei se vaan riitä pudottamaan painoa.."

Vierailija
30/30 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä lasta. Kaksi lapsista istuu rattaissa, yhtä vedän perässä pulkassa ja vanhin 5v kävelee tosi reippaasti. Saa samalla vähän " voimailuakin" kun on se pulkassa istuja. Näin tehdään monen kilometrin reippaita kävelylenkkejä. Lisäksi lenkkeilen vielä yksin tai vanhimman lapsen kanssa kun mies hoitaa pienempiä:) Muutenkin olen vaan aina laihtunut lasten saannin jälkeen, kun ei kerkiä itse syömään ja kokoajan pitää pysyä liikkeessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän