Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehen nuolla naista vaikka nainen ei ota suihin?

Vierailija
26.08.2016 |

Mitä mieltä? Ei kaikki naiset ota suihin ja sitä pidetään OK:na, ei kenenkään ole pakko.
Eihän miehenkään siten kyllä tarvitse nuolla naista jos ei halua ja sen pitää olla yhtä OK.

Itse en ainakaan lähtisi minkään suhteen kovin epätasa-arvoiseen suhteeseen. Jos suuseksi ei maistu niin ei sitten. Sit vaan pannaan.

T. Mies 39

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon miehen pitää nuolla jos nainen haluaa. Seksin ei pidä olla kauppaa, jossa lasketaan vastapalveluksia. Hiirulaiset, lapaset ja wanna-be-alfa miehet on asia erikseen, ja tuskin haluaisinkaan, että kukaan sellainen nuolisi minua.

Vierailija
42/43 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kunnon miehen pitää nuolla jos nainen haluaa. Seksin ei pidä olla kauppaa, jossa lasketaan vastapalveluksia. Hiirulaiset, lapaset ja wanna-be-alfa miehet on asia erikseen, ja tuskin haluaisinkaan, että kukaan sellainen nuolisi minua.

Se on juuri näin. Oma vaimo on ollut vähän nihkeä suihinottaja, mutta se on lähinnä johtunut siitä että kokee olevansa huono. Olen häntä vaivihkaa kannustanut ja kehunut ja opastanut. Ja kyllä niitä yllätyssuikkareita aina välillä sitten tulee.

Itse pidän nuolemisesta vähintään yhtä paljon kuin suihinoton vastaanottamisesta, joten sen suhteen käyn alas aina kun on tilaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy wife, happy life. Mies voi toki halutessaan tehdä elämästään onnettomankin.