Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen lihava vaikka treenaan jatkuvasti?

Vierailija
25.08.2016 |

Ja syön kanssa mielestäni hyvin.

Esim tänään:

Aamupala: kaurapuuro mustikoilla, kahvi rasvattomalla maidolla
Lounas: työpaikkaruokalassa kanakastiketta, vähän riisiä kylkeen, reilusti salaattia (ei kastiketta), pari viipaletta leipää keijulla, kahvi
Välipala: banaani ja pari ruisleipää voilla ja kinkkuleikkeleellä
Illalla: pari pieni pyöreä näkkileipää kevyt tuorejuustolla, iso avokado

Treenaan 5-6 tuntia raskasta liikuntaa viikossa eli lenkkeilyä, ryhmäliikuntaa tai kuntosalia isoilla painoilla.

Blaah.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön yleensä 1-3 ruokaa päivässä, tänään 2, 1/4 sipsipussista ja 2 leipää. Ihan hyvin pärjään ja laihtuu kanssa.

Vierailija
62/64 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten toisten ihmisten on usein (kuten täälläkin nähdään) niin vaikea hyväksyä jonkun muun halua laihtua, ellei tämä henkilö ole merkittävän lihava. Kai jokainen saa tavoitella sellaista kroppaa, kuin haluaa? 160cm/65kg naisella on sitä paitsi hyvin varaa laihtua, vaikkei suurempaa terveydellistä tarvetta olisikaan.

Minä ainakin näytän mielestäni paremmalta hoikempana, kuin näytin normaalipainoin ylärajoilla. Ennen kainaloläskini olivat melkein yhtä isot kuin tissini, vyötärö oli samaa leveyttä kuin lantio, kasvot näytti turvoinneilta ja yhteenhinkkaavat reidet rikkoivat housujen haaraosia. Nyt laihduttuani, mulla on paljon mukavampi olo kropassani ja olen viimein pystynyt lopettamaan ulkonäköni murehtimisen. Ei tietenkään aina, mutta joskus kehon muutos todellakin poistaa myös epävarmuudentunteet ja itseinhon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä joka haluat kiinteän kropan ja enemmän lihaksia.. syö rakas nainen niin kroppa tajuaa että saisi energiaa ja sitä mukaan lähtisi kiinteytymään.. harmittaa täällä kun kaikki neuvovat syömään vähemmän vaikka oikeasti sinun kuuluisi syödä PALJON enemmän!

Tällä hetkellä laskin kalorisi= noin.1250 kcal ja tuo on aivan liian vähän kulutukseesi verrattuna. Nosta kaloreitasi syömällä aluksi 1800 kaloria ja sitten kun olet siiihen tottunut, syö 1900 kaloria! Minulla samat mitat kuin sinulla ja voin sanoa että vatsalihakset alkoi melkein heti näkyä.. siiispä herätys nainen ja syö! Liikun itse myös saman verran kuin sinä! Ja minä söin ennen samanlailla kuin sinä mutta sitten tajusin olevani säästöliekillä niinkuin sinä olet tällähetkellä! Ja aloin syömään!!! Usko pois syö niin saat lihaksia

Vierailija
64/64 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen sinä nykyinen onnellinen lihaksikas kirjoitti:

Hei sinä joka haluat kiinteän kropan ja enemmän lihaksia.. syö rakas nainen niin kroppa tajuaa että saisi energiaa ja sitä mukaan lähtisi kiinteytymään.. harmittaa täällä kun kaikki neuvovat syömään vähemmän vaikka oikeasti sinun kuuluisi syödä PALJON enemmän!

Tällä hetkellä laskin kalorisi= noin.1250 kcal ja tuo on aivan liian vähän kulutukseesi verrattuna. Nosta kaloreitasi syömällä aluksi 1800 kaloria ja sitten kun olet siiihen tottunut, syö 1900 kaloria! Minulla samat mitat kuin sinulla ja voin sanoa että vatsalihakset alkoi melkein heti näkyä.. siiispä herätys nainen ja syö! Liikun itse myös saman verran kuin sinä! Ja minä söin ennen samanlailla kuin sinä mutta sitten tajusin olevani säästöliekillä niinkuin sinä olet tällähetkellä! Ja aloin syömään!!! Usko pois syö niin saat lihaksia

Minä söin 1600 kcal päivässä ja liikuin reilusti. Minuakin ohjeistetiin syömään enemmän, jotta saisin lihasta ja kiinteytyisin. Aloin syömään 2100 kcal päivässä, annoin muutokselle aikaa useamman kuukauden, mutta paino se vain nousi puolisen kiloa viikossa itsepäisesti. Ja ei ollut lihasta, vaan läskiä. Nyt pudottanut kalorit 1200 päivässä ja paino hiljakseen laskee parisen sataa grammaa viikossa. Ja nälkä on jatkuva, kadun koko kokeilua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi