Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sairaus mulla on: kuulen äänen päässäni?

Vierailija
25.08.2016 |

Kuulen siis toisen äänen lähes koko ajan omani lisäksi, olen myös nimenmyt tämän matkustajan. Voin siis ihan keskustella ikään kuin itseni kanssa. Ääni on ollut niin kauan kuin muistan. Äänestä on jonkun verran haittaa, se juttelee lähinnä negatiivisiä tyyliin "tuo ihminen on ruma, tyhmä, läski", joskus jopa "eikö olisi mukava satuttaa tuota". Nukkuminen vaikeaa jos ääni juttelee kovaa.

Mikä sairaus tämä on? Luulin tähän asti että kaikilla on toinen persoona päässään joten en ole osannut huolestua. Skitsofrenian olen jo sulkenut pois koska siinä äänet kuuluvat pään ulkopuolelta, eikö niin?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden peräkkäisen yön valvominen viime talvena aiheutti, että toisena yönä kuulin nuoren naisen äänen kuin rikkinäisestä puhelimesta sanovan hei kaksi kertaa pitäen tauon niiden välissä. Kuulin äänen vain oikealla korvallani eli oikealta puolelta.

En vastannut tai reagoinut siihen mitenkään ja se tosiaan loppui. Jäin miettimään, mitähän olisi tapahtunut, jos olisin vastannut. Vieläkin joskus kiitän itseäni, etten lähtenyt mukaan. Olen uskovainen, joten pidän mahdollisena demonin koittaneen ns. kepillä jäätä.

Vierailija
42/57 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

esh kirjoitti:

Selkeä viestintä ja liian täydellinen kuvaus sulkee pois psykoosi sairaudet.

En usko että sulkee pois. Nimenomaanhan psykoosissa voi uskoa olevansa järjissään. Silloin on luonut rinnakkaisen todellisuuden.

Rikollisilla ääni päässä on voinut kehottaa tekemään jotain. Kylmä matkustaja voisi olla juuri sellainen.

Tuskin on syyntakeeton jos on jo etukäteen tiennyt, että päässä on ääni, joka on keksitty? Itse vain liian pehmeä ehdottamaan itselleen jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakomielitauti

Tämähän se. Tunnetaan paremmin nimellä demarius.

Vierailija
44/57 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dissosiaatiohäiriö? Osa mielestäsi on esim. Jonkun traumaattisen tapahtuman vuoksi dissosioitunut ja kapseloitunut traumakapseliin. Se ääni on osa sinua.

Tämä kävisi järkeen! Minulla oli vaikea lapsuus, väkivaltaa yms. peruskuvio. Olen ikään kuin itse pehmeä ja herkkä, matkustaja on kova ja kylmä pärjääjä. Päästän sen puhumaan jos tarvitsen puolustajaa, en oikein osaa selittää mutten itse siis puhu silloin. Pelkään vähän mitä matkustaja puhuu koska se on niin ilkeä.... Matkustajan kurissa pitäminen vie valtavasti energiaa, olen usein väsynyt varsinkin jos on paljon ihmisiä, melua, valoja.

Ap

Kuulostaa tulevalta rikolliselta: "Pelkään vähän mitä matkustaja puhuu koska se on niin ilkeä.... Matkustajan kurissa pitäminen vie valtavasti energiaa, olen usein väsynyt varsinkin jos on paljon ihmisiä, melua, valoja."

Vierailija
45/57 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreenikko luulee että äänet kuuluu pään ulkopuolelta vaikka ne kuuluvat vain pään sisällä, 

Vierailija
46/57 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää ääni ongelmaan saa lääkityksen mt- lääkäriltä., 

Vierailija
47/57 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaapa inhottavalta ja häiritsevältä. Toivottavasti löydät avun tuohon äänijuttuun.

Jos ei ole skitsofreniaa, niin kyseessä voi olla demoninen häirintä.

Raamattu puhuu pimeyden voimista (demoneista). Itsekin on "kuullut" välillä ihan selvää puhetta, mitä ei kannata käydä kuuntelemaan.

Jos on jatkunut/häirinnyt, niin olen pyytänyt (rukoillut), että Jeesus auttaisi.

Yleensä olen saanut olla ihan rauhassa.

Voimia sinulle.

Vierailija
48/57 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää ääni ongelmaan saa lääkityksen mt- lääkäriltä., 

Jaahas, no millaisen? Kuulemma puolet väestöstämme jo kuulee ääntä päänsä sisäpuolelta. Mikä meitä kaikkia sitten vaivaa oikeesti?

Vierailija
49/57 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaapa inhottavalta ja häiritsevältä. Toivottavasti löydät avun tuohon äänijuttuun.

Raamattu puhuu pimeyden voimista (demoneista). Itsekin on "kuullut" välillä ihan selvää puhetta, mitä ei kannata käydä kuuntelemaan.

Jos on jatkunut/häirinnyt, niin olen pyytänyt (rukoillut), että Jeesus auttaisi.

Voimia sinulle.

Onkos demoninen häirintä uusi dg lääkäriltä? Miten se selvitetään oikein? Kumpi auttaa enemmän, Jeesus vai lääkäri? Entäpä jos kummastakaan ei ole apua? Ja lisäksi ei, meillä kaikilla ei todellakaan ole mitään toisia persoonia. WTF??

Vierailija
50/57 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänten kuuleminen viittaa skitsofreniaan ja /tai psykoosiin. 

Vierailija
52/57 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänten kuuleminen viittaa skitsofreniaan ja /tai psykoosiin. 

Ei pelkkien äänien perusteella voi kuule sairautta kenellekään diagnosoida. 

Vierailija
53/57 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiatiivinen_identiteettih%C3%A4iri%C…

Tämä on psyykkinen sairaus jos et ymmärtänyt. Ei liity äänien kuulemiseen, ei oman eikä itsensä ulkopuolisen äänen kuulemiseen. Toki psyykkisesti sairaskin voi kuulla. Hänelläkin on mieli sekä kuuloaisti jos ymmärrät.

Vierailija
54/57 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinulle.

Onkos demoninen häirintä uusi dg lääkäriltä? Miten se selvitetään oikein? Kumpi auttaa enemmän, Jeesus vai lääkäri? Entäpä jos kummastakaan ei ole apua? Ja lisäksi ei, meillä kaikilla ei todellakaan ole mitään toisia persoonia. WTF??

Ei lääkäri tuollaisia diagnooseja anna. Mutta rohkaisisin kokeilemaan rukousta. Se ei maksakaan mitään.

Itsellä auttanut monet kerrat ja ns häirintä lakannut :) 

Vierailija
55/57 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinulle.

Ei lääkäri tuollaisia diagnooseja anna. Mutta rohkaisisin kokeilemaan r

Sopii kokeilla. Minua on kyllä häiritty niin äärirajoille että ei rukoukset auta. Tiettyjä rajoja ei onneksi eikä näemmä ole vielä ainakaan ylitetty. Tarkoitan että olen elossa eikä kaikkeen toimintaan ole tullut ryhdyttyä johon ihminen voisi ryhtyä. :)

Vierailija
56/57 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen elämä on rankkaa ajoittain mielessä kuten muutenkin on rankkaa tämä elämä.

Vierailija
57/57 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus kun sairaus niin töihin vain eikä lorvita siellä kotosalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi