Miten kaunistua?
Haluan muuttua täydellisyyttä hipovaksi naiseksi nätti-tasolta. Miten onnistuu?
Kommentit (6)
Panostat hiusten leikkaukseen ja värjäykseen ja muuhunkin kauneudenhoitoon. Opettelet myös itse meikkaamaan ja laittamaan hiukset hyvin. Mutta ei näitä ripsipidennyksiä ja hiustenpidennyksiä, ne on mauttomia. Myös vaatteisiin tulee kulumaan rahaa ja paljon jos tosiaan aiot alkaa tyylikkääksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Panostat hiusten leikkaukseen ja värjäykseen ja muuhunkin kauneudenhoitoon. Opettelet myös itse meikkaamaan ja laittamaan hiukset hyvin. Mutta ei näitä ripsipidennyksiä ja hiustenpidennyksiä, ne on mauttomia. Myös vaatteisiin tulee kulumaan rahaa ja paljon jos tosiaan aiot alkaa tyylikkääksi naiseksi.
Täällä toinen kiinnostunut, millaiset hiukset ja tuotteet meikkiin ym. Millaiset vaatteet. Olisiko mahdollista tästä saada neuvontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen kiinnostunut, millaiset hiukset ja tuotteet meikkiin ym. Millaiset vaatteet. Olisiko mahdollista tästä saada neuvontaa.
No mä en kyllä oikeasti tiedä, en osaa laittaa itseäni käytännössä yhtään. Mutta mun mielestä klassinen tyyli antaa arvokkaimman vaikutelman, eli hiusväri luonnollinen, leikkaus tietysti oman mieltymyksen mukaan ehkä joku helposti asettuva/laitettava. Meikissä tuskin tuotteilla on niin hirveästi merkitystä, luulen että halvoillakin tuotteilla voi saada hyvää jälkeä jos osaa niitä käyttää.
Treenaat kroppasi sellaiseen kuntoon että kaikki vaatteet näyttää sun päällä hyvältä ja käyt kampaajalla värjäämässä tukkaasi jonkun luonnollisen ja tyylikkään värin, ja jos sulla ei oo pitkää tukkkaa luonnostas niin laitat pidennykset. Jokatapauksessa, pitkä tukka on aina seksikkäämpi naisella kun lyhyt (älä usko näitä palstan kouvulatukkia). Valkaiset hampaasi, käytät luonnollisen sävyistä itseruskettavaa, ripsien pidennyksiä et tarvitse jos sulla on hyvä ripsari ja suht pitkät ripset itelläs. Etit youtubesta niitä meikkaus videoita ja niiden avulla opettelet meikkaamaan. Panosta vaatetyylissäsi harmaaseen, nudeen ja mustaan väriin päänsääntöisesti ja jätä ne räikeät värit kouvolatukille. Etköhän näillä ohjeilla pääse alkuun.
Miksi ihmeessä sinä tuollaista tavoittelet? Eikö sinulla ole mielekkäämpää tekemistä? Ulkoinen kauneus rapistuu vääjäämättä, mutta jos hankit itsellesi sisäistä pääomaa (= sivistystä ja miellyttävän luonteen), niin olet kaunis ja viehättävä nyt ja loppuikäsi, vaikka vielä satavuotiaanakin.
Plastiikkakirurgia.