Mitä suosittelet alkoholittomaksi juhlajuomaksi?
Onko hyviä ehdotuksia, mitä alkoholitonta voisi juoda, kun muut juovat alkoholijuomiaan? Ensin tulee mieleen tietenkin limsat, mehut ja vissy, mutta ne on kovin arkisia. Mistä juomasta tulisi juhlafiilis kaljaa ja viiniä juovien ympäröimänä?
Kommentit (17)
http://www.viinikartta.fi/viini/Mansikkakuohujuoma/525717
tämä on tosi hyvää. Ei ole mitenkään äklöä. Inhoan liian makeita juomia.
Ota viinaa vaan, et oo säkään niin ankeeta seuraa
Vierailija kirjoitti:
http://www.viinikartta.fi/viini/Mansikkakuohujuoma/525717
tämä on tosi hyvää. Ei ole mitenkään äklöä. Inhoan liian makeita juomia.
Kiitos!
Olin kesällä häissä missä oli niin hyvää alkujuomaa että join kaksi lasillista 😄 Siinä oli spritea, soodaa ja omenamehua
Kuohuva Kuusenkerkkä, huippuhyvää, mutta ajoittain vaikea saada.
Alkoholittomia kuohareita ja viinejä on saatavilla ihan kuten normaalejakin!
Inkivääriolut :) Siis sellainen alkoholiton.
Raparperisima. Kauniin pinkkiä, raikkaan makeaa, ns, porejuomaa.
Kun käyttää reseptiä johon EI käytetä fariinisokeria niin väri säilyy heleän pinkkinä. Tavissokeria siis ainoastaan.
Kiitos hirveästi kaikista vastauksista! Aloin selata Alkon holittomien osastoa ja siellä on niin paljon hyvältä kuulostavia juomia, että ihan valinnanvaikeus iskee. Tosi lohdullista, kun alkoholittomuus tuntuu minulle muuten niin suurelta elämänmuutokselta. Jotain positiivista, että voin alkaa testailla alkoholittomia viinejä, siidereitä ja oluita (:
AP
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hirveästi kaikista vastauksista! Aloin selata Alkon holittomien osastoa ja siellä on niin paljon hyvältä kuulostavia juomia, että ihan valinnanvaikeus iskee. Tosi lohdullista, kun alkoholittomuus tuntuu minulle muuten niin suurelta elämänmuutokselta. Jotain positiivista, että voin alkaa testailla alkoholittomia viinejä, siidereitä ja oluita (:
AP
Ja sitten pikkuhiljaa nostat prosentteja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ja sitten pikkuhiljaa nostat prosentteja!
Tarkoitus olisi olla ainakin puoli vuotta juomatta, mutta ehdottomasti pikku hiljaa sitten kun alan taas juoda. Varmaan aloitan jollain 2-prosenttisilla lonkeroilla :D Toleranssi nytkin niin heikko, vaikka olen juonut lähes viikoittain, joten voin arvata, kuinka helposti tulen humalaan pitkän selvän kauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Wostok-limua.
Googlasin ja vaikuttaa ihan huippuhyvältä! Osaatko sanoa, missä kaupoissa näitä myydään ja onko kalliita?
Minäkin suosittelen kuusenkerkkää :)
Nosto