Uskotteko, että rakas lemmikkinne, joka on kuollut seuraa teitä suojelusenkelinä joka päivä?
Itse uskon. Näen unia, jossa koirani on vierelläni ja ollaan onnellisia. Kun herään, pitää tarkistaa onko koira sängyn vieressä. Tulee hyvä mieli noista unista.
Kommentit (35)
Raamatun mukaan eläimillä ei ole sielua, joten niistä ei kuoltuaan tule muuta kuin maatuvia raatoja.
Ei seuraa. Sanoi että on muita kiireitä.
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan eläimillä ei ole sielua, joten niistä ei kuoltuaan tule muuta kuin maatuvia raatoja.
On sielu. Näin kun mun koiran sielu irtautui sen kuolleesta ruumiista.
Mulla on ollut kissoja,koiria ja kani.Kaikki katsovat minua pilven reunalta.
Uskon. En erityisemmin edes välitä eläimistä mutta esim meedioistunnoissa on tullut paikalle aiemmin kuollut koira useammankin kerran ja muitakin.
Veikkaan että se seuraa ex-miesystävääni.
En ehkä usko niinkään tuohon suojelusenkelihommaan, mutta eiköhän mua ole rakas koirani odottamassa jossain sitten kun mun on aika mennä.
Kyllä. Koirani kuoltua huomasin sohvaamme ilmestyvän hänen tassunsa painaumat viereeni. Koirani kävi moikkaamassa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä niin lue.
Raamatusta ei voi tulkita eläimistä puolesta tai vastaan.
En usko. Ei sitä kiinnostanut mun seura pahemmin sen eläessäkään.
Meillä on monenlaisia suojelusenkeleitä.
Raamatussa lukee että eläimet ei pääse taivaaseen
En. Kaunis ajatus, mutta ei mitkään enkelit sovi minun ajatusmaailmaani.
Vierailija kirjoitti:
Sieluton ei näe unia niinkuin nämä näkevät.
Kuvittele miltä suojelusenkelin homma tuntuisi eläimestä: Pitää olla koko ajan ihmisen vierellä, mutta ihminen ei koskaan tee sun kanssasi mitään eikä anna sulle mitään huomiota.
Jos jumala on olemassa, niin luotan siihen ettei hän ole niin julma että laittaisi eläimiä tuollaiseen hommaan.
No en tietenkään usko, en ole harhainen. Kun eliö kuolee, sen tietoisuus sammuu ja katoaa. Ei ole mitään sielua joka seuraisi meidän perässämme.
Jeesus pelasti myös häneen uskovat lemmikit!
Toki. Siis siinä tapauksessa, että lemmikki oli vaaleanpunainen yksisarvinen.