Haluan isoa parrua!
Haluan isoa parrua! Vähintään 19-senttistä! Miehelläni on pieni ja olen kyllästynyt siihen ettei hän pysty tyydyttämään minua.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Isoa ja nuorta tänne, kiitos!
N37
Täältä löytyy. Mitä sinulla on tarjottavana?
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on tiukkavärkki ja saat isoa parrua, oletko valmis siihen että et pysty kävelemään pariin päivään. Mulla on iso, naisen käsi ei yllä ympäri. Olisitko valmis. :)
Mikäs sen ihanampaa kuin istuu ja kävellä hiukan vaikeesti pari päivää. Siitähän tässä on kyse, että tietää saaneensa ;)
Vaimo -78 kirjoitti:
Haluan isoa parrua! Vähintään 19-senttistä! Miehelläni on pieni ja olen kyllästynyt siihen ettei hän pysty tyydyttämään minua.
Onko sinulla ihan löysä pillu?
Osta halko ;)
Tiukempaahan ne kaikki miehetkin haluaa mutta ei ne sitä sentään toitota.
Vierailija kirjoitti:
K.Anki kirjoitti:
Vaimo -78 kirjoitti:
Pahus, löytyy vain 18cm. Harmi sinänsä kun on muuten niin muhkee peli :(
Täältä löytyy 18,5 ja menee penkistä 130kg kevyesti.
Eikait nyt AP noin paljoa paina, jos painaa, she's all yours!
Oikeasti tyhmää..
Tätä ei voi kijoittaa muu kuin murkku,runkku kakara.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on tiukkavärkki ja saat isoa parrua, oletko valmis siihen että et pysty kävelemään pariin päivään. Mulla on iso, naisen käsi ei yllä ympäri. Olisitko valmis. :)
Saiskohan tuosta saikkua? Kun kunnolla painaisit pohjaan...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tiukka, mutta kaipaisin just nyt kullia, joka täyttää mut kokonaan. Saisit panna sydämesi halusta, ei haittaa vaikka vähän sattuisi. Tekisi niiiiiiin hyvää...
Kauankohan kestäisit mun puristuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tiukka, mutta kaipaisin just nyt kullia, joka täyttää mut kokonaan. Saisit panna sydämesi halusta, ei haittaa vaikka vähän sattuisi. Tekisi niiiiiiin hyvää...
Kauankohan kestäisit mun puristuksessa?
Uskoisin parikertaa päivässä jos on posliini, koska karvat voi jäädä jumiin ja nirhata parruani.
Oletko pks:lla. Minulla on iso parru, oikein suonikas ja isotattinenkin. Ja isot raskaat pallit, jotka takaapäin naidessa piiskaavat pilluasi. Naiset ovat uikuttaneet allani ja menneet ns. toimintakyvyttömiksi, niin hyvää on tehnyt. Ymmärrän minimulkkujen tuskan, vaikuttaa varmasti miehuuden kokemiseen henkisellä tasolla jos jalkovälissä on pikkupojan nakki. Mutta onneksi minulla ei ole sitä ongelmaa, nautitaan. Isovittuisista ölisijät ovat niitä vähemmällä varustuksella "siunattuja" pikkumiehiä. :)
Kiva nähdä että naiset haaveilee isosta vaikka aina sanotaan ettei koolla ole väliä. Itsellä 21cm ja melkoisen paksu mötikkä, ikää 27 ja muutamia vanhempia rouvia on tullut tyydytettyä oikein kunnolla.
Juu jylkkäsköön nuo joilla on reilumman kokoiset, tämmösen normimulkun voipi napsauttaa vaikka pahvinaulalla lintulaudan laitaan tiaisten iloksi.
Minkä ihmeen takia joku ei vois tykätä isosta kyrvästä? Heti ollaan määkimässä että tiukenna pillua yms. Ihmiset tykkää eri asioista, jotkut miehet tisseistä toiset perseistä ja jotkut molemmista.
Miehenä (40 v) olen huomannut vuosien saatossa että kyllä naiset ja tytöt tykkää isommasta. Itselläni juhlakunnossa 21 cm eikä naisten sormet yhteen osu kun tanakasti kiinni ottaa. On tätä aina välillä kehuttu ja huomannut että baarissa jotkut puolitutut naisetkin ottaneet illan aikana varustuksen kokoa puheeksi. Tästä olenkin tullut siihen tulokseen että kavereille usein kerrotaan minkälaista meisseliä sai, ja minun kohdallani saanti onkin ollut "helpompaa". Baarin vessoissakin joskus aikoinaan joutunut näyttämään minkälainen mötikkä löytyy :D
Nyt täytyy vielä huomauttaa että vaikka en omistakkaan megaluokan työkalua niin "sopivalle" on kyllä työtä piisannut. Nykyinen vaimokin jaksaa 5 vuoden jälkeenkin pitää mielen virkeänä kehumalla vehkeen kokoa ;)
Olen sitä mieltä että koolla on väliä, ja kun sitä isompaa osaa vielä käyttää oikein huomioiden seksikumppania niin elämä hymyilee isomunasilla varmasti leveämmin :)
Tekisi kyllä isoa, pitkää, paksua ja kestävää mieli. Itselläni tiukka, synnyttämätön, ja kunnon kullin tarpeessa. Tule ja pane, please.
Tosin täytyy sanoa, että sitä kalua pitää osata myös käyttää. Ei pelkkä pano riitä. Pienemmällä mutta suuremmalla taidolla saa aikaan uskomattomat orgasmit. Muista myös naisen nautinto.
Vaimo -78 kirjoitti:
Voi sua poikaparka.
Lopettele jo tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi kyllä isoa, pitkää, paksua ja kestävää mieli. Itselläni tiukka, synnyttämätön, ja kunnon kullin tarpeessa. Tule ja pane, please.
Tosin täytyy sanoa, että sitä kalua pitää osata myös käyttää. Ei pelkkä pano riitä. Pienemmällä mutta suuremmalla taidolla saa aikaan uskomattomat orgasmit. Muista myös naisen nautinto.
Jos et halua pelkkää nussimista ota kyrpä välillä suuhuusi. m
Osta itsellesi ranskanleipä tai grahampatukka.
Mulla on yli metrin pitkä ja 40 cm paksu!!!!!!
Itsellä normaalia isompi ja on monet naiset kehuneet. On myös tullut vastaan pari sellaista, jotka ovat kehuneet saaneensa vielä isompaa ja haluavansakin vain isoa. Sinkkuvuosina törmäsin myös muutaman kerran siihen, että puolituttu nainen tuli baarissa sanomaan, että sulla on kuulema iso.
Minäkin tarvitsen parrua saunamökin kurkihirreksi.