Haluan isoa parrua!
Haluan isoa parrua! Vähintään 19-senttistä! Miehelläni on pieni ja olen kyllästynyt siihen ettei hän pysty tyydyttämään minua.
Kommentit (42)
Miehesi luultavasti pystyisi halutessaan tyydyttämään sinut ohjauksessasi mutta sinä et osaa tyydyttyä hänestä.
Tietääkö kukaan missä baarissa käy isokaluisia miehiä?
Mmm.. ai että kun saisikin oikein isoa parrua pohjaan asti!
N35
Innokasta, isoa parrua, ah. Pohjaan asti, hitaasti työntyen, kiihdyttäen, liukkaassa tiukassa pillussani. Jep tännekin parrua, kiitos.
Isoa ja nuorta tänne, kiitos!
N37
Voi luoja kun saisi nyt sellaista 20+senttistä...aah se tekisi hyvää
Täälläkin kaivataan isoa parrua...aah!
Miksi oot miehesi kanssa? Aiotko loppuelämän saada "surkeaa seksiä".
Vaimo -78 kirjoitti:
Haluan isoa parrua! Vähintään 19-senttistä! Miehelläni on pieni ja olen kyllästynyt siihen ettei hän pysty tyydyttämään minua.
Pahus, löytyy vain 18cm. Harmi sinänsä kun on muuten niin muhkee peli :(
K.Anki kirjoitti:
Vaimo -78 kirjoitti:
Pahus, löytyy vain 18cm. Harmi sinänsä kun on muuten niin muhkee peli :(
Täältä löytyy 18,5 ja menee penkistä 130kg kevyesti.
Paukuttelin alakoukkuja nahkasakkeen ja nyt on muna sopivan löllössä kunnossa vastaaottamaan iskuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oot miehesi kanssa? Aiotko loppuelämän saada "surkeaa seksiä".
Miehelläni on paksu lompakko ja hän kustantaa kalliit harrastukseni ja vaatteeni.
Jos sulla on tiukkavärkki ja saat isoa parrua, oletko valmis siihen että et pysty kävelemään pariin päivään. Mulla on iso, naisen käsi ei yllä ympäri. Olisitko valmis. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on tiukkavärkki ja saat isoa parrua, oletko valmis siihen että et pysty kävelemään pariin päivään. Mulla on iso, naisen käsi ei yllä ympäri. Olisitko valmis. :)
Ottaisin sen riskin, nyt panettaa sen verran paljon.
T. Ei ap
Tiukenna pillua.