Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuavatko naiset miten paljon heidän rakas harrastus shoppailu nielee resursseja ja luonnonvaroja?

Vierailija
24.08.2016 |

Vai eivätkö vain välitä? Tekee pahaa nähdä kuvia, joissa oikein rehvastellaan miten paljon rättejä ja romuja tällä kertaa on ostettu ja miten ne on saatu levitettyä valkoiselle sohvalle. Osaavatkohan edes hävetä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

i don't give a fu*k

Vierailija
2/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voishan mä myydä mun taidetarvikkeet, mut emmä raaski

varmaan tuli pulitettua tonni niihinkin eikä aikaa taiteiluun edes ole 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä vitun naiset? mun facebook-feedissä miehillä on autoja, kelloja, aurinkolaseja, vesijettejä, moottoripyöriä ja muuta paskaa, joiden rinnalla parit rätit kalpenee kyllä muutamiksi sadoiksi vuosiksi x(

Vierailija
4/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuavatko tällaisten päivitysten tekijät etteivät läheskään kaikki naiset shoppaile?

Vierailija
5/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt e-kirjoihin, joten ei osunut eikä kolahtanut enää. Paperikirjoja kyllä ehdin haalia sen verran, että muutama puu on kaadettu noiden vuoksi.

Vierailija
6/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitkä vitun naiset? mun facebook-feedissä miehillä on autoja, kelloja, aurinkolaseja, vesijettejä, moottoripyöriä ja muuta paskaa, joiden rinnalla parit rätit kalpenee kyllä muutamiksi sadoiksi vuosiksi x(

Olen nähnyt maahantunkeutujien kantavan taulutevtä ja olen myös nähnyt heillä autoja ja älypuhelimia

Vierailija
7/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavia kulutustottumuksia riittää sukupuolesta riippumatta. Mutta jokainen överiksi vetävä voisi kyllä miettiä.

Vierailija
8/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako ap, että maailmantalous romahtaisi, jos ihmiset eivät shoppailisi? Siinä vaiheessa sinullekin tulisi itku, kun pankkisi menisi konkurssiin ja omat rahasi häviäisivät.

Vierailija
9/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on myös aina huvittavaa, kun mies esim. ostaa 100.000 euron auton ja kaikille se on ok, mies on vaan niii-in mies nyt ja autokin on ihan hyvännäköinen erikoisäbäläwäbälävarusteineen.

Sitten nainen ostaa 5000 euron käsilaukun ja se on saatanasta seuraava, oikea porttojen portto, hirviö suorastaan, miten kukaan voi olla niin itsekäs, häpeääkö tuollainen nainen edes.

Sama juttu kaikissa asioissa :) ja jotkut naiset vielä menee mukaan tuohon, eikä kehtaa edes käydä jossain kasvohoidossa samalla, kun mies on taas ostanut jonkun tyhjänpäiväisen elektronisen munakeittimien, tai vaikka stereot tai pleikan jne.

Vierailija
10/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki naiset shoppaile.  Ap kirjoitti  naisvihamielisen yleistyksen!!!

Vierailija
11/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta miehet eivät "shoppaile", me "teemme hankintoja". :D

Vierailija
12/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä mä aina ihmettelen, et oma vastuuton kuluttaminen oikeutetaan muiden vastuuttomalla kuluttamisella.. naiset ostaa joo rättejä.. mut miehet ostaa kalliimpii turhii vempaimia!!

btw. on ihan helvetin hyvä jos toi orjuuttamiseen ja lapsityövoimaan perustuva talouskupla puhkeaa ennen maapalloa.

Vierailija
13/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan shoppailua

Vierailija
14/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaako ap, että maailmantalous romahtaisi, jos ihmiset eivät shoppailisi? Siinä vaiheessa sinullekin tulisi itku, kun pankkisi menisi konkurssiin ja omat rahasi häviäisivät.

Mitä nopeammin romahtaa, niin sitä nopeammin saataisiin luotua järjestelmä terveemmälle pohjalle. Tajuatko että systeemi joka on rakennettu jatkuvan kasvun varaan on alunperinkin täysin järjetön. Luonnonvarat loppuvat. Mitäs sitten tehdään? Samoin koko pankkijärjestelmä luo "rahaa" tyhjästä, eikä perustu mihinkään konkreettiseen.

Vierailija
15/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai eivätkö vain välitä? Tekee pahaa nähdä kuvia, joissa oikein rehvastellaan miten paljon rättejä ja romuja tällä kertaa on ostettu ja miten ne on saatu levitettyä valkoiselle sohvalle. Osaavatkohan edes hävetä.

Nieletkö?

Vierailija
16/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siirtynyt e-kirjoihin, joten ei osunut eikä kolahtanut enää. Paperikirjoja kyllä ehdin haalia sen verran, että muutama puu on kaadettu noiden vuoksi.

Joo ei. Sähköä tulee töpselistä ja tietokoneet valmistetaan uusiutuvista luonnonvaroista..

Vierailija
17/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat että maailman tila kiinnostaa, mutta teot jotain aivan muuta. Minkäs teet kun ovat tunteidensa vietävissä olevia olentoja sekavalla "logiikalla" varustettuna.

Vierailija
18/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanovat että maailman tila kiinnostaa, mutta teot jotain aivan muuta. Minkäs teet kun ovat tunteidensa vietävissä olevia olentoja sekavalla "logiikalla" varustettuna.

Tarkoitat siis miehiä ja niiden pakonomaista laiteostelua?

Olen samaa mieltä, että miehillä on tuollainen ongelma, esim. al gore ja sen kampanjointi maapallon puolesta samalla lennellen yksityiskoneellaan ja sen kaikki kartanot, jotka nielee valtavat resurssit.

Tai leonardo dicaprio ja sen luonnon puolesta kampanjointi, samalla lentelee yksityiskoneilla ja lomailee huvijahdeilla, sehän on hypännyt mm. luonnonsuojelugaalasta suoraan mannerten väliselle yksityislennolle.

Miehistä löytyy valitettavasti valtavat määrät vastaavia tapauksia.

Vierailija
19/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En shoppaile. Yritän välttää turhaa kulutusta, muovipakkauksia jne. Kosmetiikkaa ostan vain tarpeeseen kun edellinen tuote alkaa loppua. Vaatteita ostan yleensä kirpparilta, koska sinne dumpataan uudehkoakin vaatetta. Ulkovaatteissa satsaan laatuun ja ajattomuuteen. En piittaa sisustuskrääsästä. Astiat meillä on ajattomia perusastioita. Autoa on myös turha vaihtaa vain vaihtamisen ilosta, sama koskee puhelinta. Laukkuja en jaksa vaihdella vaan klassikkomalli menee kesät talvet. Silti emme erotu ulkoisesti muista.

Vierailija
20/50 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis miehiä ja niiden pakonomaista laiteostelua?

Olen samaa mieltä, että miehillä on tuollainen ongelma, esim. al gore ja sen kampanjointi maapallon puolesta samalla lennellen yksityiskoneellaan ja sen kaikki kartanot, jotka nielee valtavat resurssit.

Tai leonardo dicaprio ja sen luonnon puolesta kampanjointi, samalla lentelee yksityiskoneilla ja lomailee huvijahdeilla, sehän on hypännyt mm. luonnonsuojelugaalasta suoraan mannerten väliselle yksityislennolle.

Miehistä löytyy valitettavasti valtavat määrät vastaavia tapauksia.

Al Goren ja Leonardo DiCaprion tyyliset perusjampat varmasti tekevät kaikenlaista. :D Siitä onkin hyvä vetää yleistys kaikkiin miehiin. Kyllä ne pääosin ovat ihan peruspirkkoja ketkä tukevat ihan arjessa kerskakulutusta, lapsityövoimaa, saastutusta jne. Tästä typeryydestä sitten kerrotaan somessa sillä seurauksella, että kateelliset kaverit menevät ja pistävät vielä paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi