Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset sinkkunaiset - median luoma myytti?

Vierailija
24.08.2016 |

Aina välillä voi lukea miten kyseinen naisryhmä olisi olemassa, mutta onko se ryhmänä kuitenkaan niin suuri? Varmasti akateemistenkin joukossa fiksut miehet ovat niitä, jotka ilman kumppania vielä ovat. Koomisinta ovat tapaukset, joissa nainen väittää olevansa nuori, nätti, mukava ja koulutettu, muttei siltikään löydä miestä. En usko, että Suomessa - massa jossa hyvätasoisista miehistä on ylitarjontaa - edellä mainitun kaltainen nainen kauaa sinkkuna pysyisi. Vai olenko väärässä?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväinluokkaiset naiset ovat usein parempia panoja, jos ihan puhtaasti sitä puolta ajattelee. Ja tämä ei ole siis mitään kettuilua, vaan ihan elämänkokemuksen tuoma fakta.

Tietysti jos muukin kuin pimperon sorvaaminen kiinnostaa, niin sitten olisi ehkä hyvä olla ainakin vähän samalla viivalla, esim. intressien kanssa.

Itse jonkinlaisena akateemisena miehenä jotenkin toivoisin, että olisi sillä toisella puoliskollakin samaa taustaa. Tosin toki poikkeuksiakin on, olen esim. pidempään salaa kaukaa ihaillut erästä varsin työväenluokkaista naista nimenomaan sen takia, että hän on todella fiksu. Hyvä esimerkki ihmisestä jonka työ ja koulutustausta eivät todellakaan vastaa korvienväliä.

Vierailija
102/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus ei nosta naisen arvoa parisuhdemarkkinoilla. Itse asiassa korkea koulutus ja sen myötä tulevat 'mielipiteet' tekevät naisesta miehen silmissä vastenmielisen. Se yhdistettynä ei-niin-nuoreen ikään ja elämää nähneeseen kroppaan ovat luoneet pohjan käsitteelle akateeminen vanhapiika.

Ei millään pahalla.

Tässä on erinomainen esimerkki siitä, miksi akateemiset naiset ja alemmin koulutetut miehet eivät kohtaa. Kummatkaan eivät arvosta toisiaan.

Ne akateemiset naiset pitävät nimenomaan koulutustasoa tärkeänä ihmisessä ja kokevat, etteivät halua olla miehen kanssa, joka on a) tyhmempi ja b) jolla on ihan erilainen tausta, kokemusmaailma ja arvomaailma.

T.akateeminen sinkkunainen

Miksi koulutus on naiselle niin tärkeää? En ole ikinä tavannut miestä, joka arvottaisi naista tämän koulutuksen perusteella ylöspäin. Pl hoitoalan naiset, jotka ovat mielikuvissa helliä ja seksikkäitä.

Kyllä minä vaan olen. Mies valitteli, ettei voi mennä tyhmän naisen kanssa sänkyyn, ja älykkyyden merkki hänelle oli juurikin korkea koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, missä vaiheessa/ikäisenä miehen koulutus alkaa painaa siellä naisen parinvalintakriteereissä? Olen urheilullinen yliopisto-opiskelija enkä pöllömmän näköinenkään. Juttelen paljon koulutukseltaan kaikentaustaisten naisten kanssa, mutta toistaiseksi kukaan ei ole kiinnostunut. Jos yritän vihjata jotain enemmän ni korkeintaan sanotaan että ollaan vain kavereita tai ignoorataan kokonaan. Missä vika? M25

Koulutus itsessään ei paina yhtään mitään, vaan koulutuksen mukana tuoma raha ja status. Tällä hetkellä olet naisille vain pelkkä köyhä opiskelijapoju. Katsotaan sitten uudestaan kun olet hyväpalkkaisessa työssä, ja sinulla on hieno auto sekä mahdollisuus saada asuntolaina johonkin kivaan taloon.

Vierailija
104/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon akateeminen sinkkunainen ;D MJAAAAU

Vierailija
105/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuria kerrakseen kirjoitti:

Ai että DI nainen olisi joku unelma?

No enpä sanoisi. Lähinnä niistä tulee mieleen karskeja juttuja viljelevät pullervot joiden lempiharrastuksia ovat kaljanjuontikilpailut ja gimble.

Joo ei ole. Aina puhutaan että toiset "nörtit" haluaa nörttinaisia, mutta ainakin meidän duunipaikalla niillä tuppaa olemaan ihan eri alojen vaimoja:  sairaanhoitajia, opettajia, lastentarhanohjaajia. 

Itse olen nelikymppinen DI, ja vanhapiika. Ja joo, olen aito nörtti joka harrastan videopelejä, tykkään pieruhuumorista, scifistä, kaljan latkimisesta jne epänaisellisista jutuista. Sinkuksihan sitä on tullut jäätyä, vaikka ulkoisesti olin nuorempana sen verran hyvän näköinen että sain ihan arjessakin lähestymisyrityksiä. Mutta kun ne huomasivat todellisen luonteeni niin juoksivat pakoon :D 

Olisit täydellinen mulle, jos olisit 10v nuorempi

T. Vastavalmistunut DI-mies

Vierailija
106/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo yllä oleva on minunkin kokemus akateemisista naisista. Niille se akateemisuus tarkoittaa sitä että pitää myös sitten larpata jotain tosi fiiniä juusto ja viini-asiantuntijaa, syödä joku hemmetin sufflee jossain oopperassa ja sen sellaista jäykkää pönöttämistä. Miehellä pitää olla puku ja sen pitää juoda whisky on the rocks iltapäivällä töitten jälkeen kun istuu tyylikkäästi vaimon sisustussuunnittelijan luomassa 800 000 euron talossa (joka on lainoitettu kolmen eri pankin lainoilla koska yksikään ei suostunut maksamaan täyttä summaa). Illalla sitten mennään ravintolaan ja unelmoidaan siitä että kumpa guggenheim tulisi helsinkiinkin.

Miehillä akateemisuus rajoittuu yleensä siihen että ne pitävät alastaan että ajattelivat hankkia syvällisen tietämyksen siitä. Mutta sitä esittämistä ja teennäistä pönötystä ainakin nuorissa yliopistomiehissä on älyttömän vähän.

Pitäisi varmaan jättää koulutus pois deittiprofiilista, jos TUO on se, mitä odotetaan. Tunnen kyllä kaksi tuollaista naista, muuten sitten akateemisissa on ihan kaikenlaisia naisia. Itse olen seurustellut sekä tohtorin että autoasentajan kanssa, jälkimmäinen oli parempi suhde. Koulutus ei ole itselleni parisuhdekriteeri, vaan ihan muut asiat. Ja ei, ne eivät ole raha tai komeus. Joskus surettaa kun täällä on niin karsea käsitys naisista, mutta pitäisi tietenkin ymmärtää olla lukematta. 

Vierailija
107/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet akateemiset naiset haluavat hienoja kulisseja ja eivätkä ole itsenäisiä ajattelijoita elämän suhteen (haluavat esittää kavereilleen?). Lisäksi kaikki miehinen harrastelu on heille ehdottomasti No-No. Vaikeaa on vapaan, miehekkään akateemisen äijån elämänkumppania löytää. Joskus tuntuu, että ei-akateemiset naiset ovat vähemmän ennakkoluuloisia elämää ja kokemuksia kohtaan.

Vierailija
108/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, miksi täällä parjataan oopperaharrastusta. Oopperoita voi katsoa juutuubista, Kansallisoopperassa järjestävät myös ilmaisia konsertteja, oopperaa voi laulaa vaikka työväenopistossa. Paljon halvempi harrastus kuin ne tekoripset, joista ei saa sanoa pahaa sanaa. En oikein ymmärrä tätä amismiesten suoranaista vihaa ko. musiikinlajia kohtaan. -se hömppähumanisti

Vierailija
109/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus ei nosta naisen arvoa parisuhdemarkkinoilla. Itse asiassa korkea koulutus ja sen myötä tulevat 'mielipiteet' tekevät naisesta miehen silmissä vastenmielisen. Se yhdistettynä ei-niin-nuoreen ikään ja elämää nähneeseen kroppaan ovat luoneet pohjan käsitteelle akateeminen vanhapiika.

Ei millään pahalla.

Tässä on erinomainen esimerkki siitä, miksi akateemiset naiset ja alemmin koulutetut miehet eivät kohtaa. Kummatkaan eivät arvosta toisiaan.

Ne akateemiset naiset pitävät nimenomaan koulutustasoa tärkeänä ihmisessä ja kokevat, etteivät halua olla miehen kanssa, joka on a) tyhmempi ja b) jolla on ihan erilainen tausta, kokemusmaailma ja arvomaailma.

T.akateeminen sinkkunainen

Miksi koulutus on naiselle niin tärkeää? En ole ikinä tavannut miestä, joka arvottaisi naista tämän koulutuksen perusteella ylöspäin. Pl hoitoalan naiset, jotka ovat mielikuvissa helliä ja seksikkäitä.

Koska miehet nyt vain ovat naisia pinnallisempia. Naiset katsovat myös luonteenpiirteitä (kunnianhimo, halu kehittyä jne), miehet katsovat vain ulkonäköä (seksikkyys, edustavuus, että kehtaa kavereille näytellä, et mulla on tällainen kapine), luonne voi olla mikä tahansa.

No miksi useimmat miehet valitsee kuitenkin ruman ja lihavan?ilmeisesti monet ajattelee ettei kaunis nainen kannata koska vaatii liikaa ja voi löytää heti uuden miehen.

Miehet valitsevat ruman ja lihavan naisen, koska eivät saa kaunista naista, koska ovat itsekin rumia ja lihavia. Se on oikein. Raivostuttavaa että harhoissasi kuvittelet että ruman miehen pitäisi saada kaunis nainen. Niin väärin.

Miksi useimmat naiset valitsevat ruman ja lihavan miehen? Ilmeisesti monet ajattelee ettei komea mies kannata, koska vaatii liikaa ja voi löytää heti uuden naisen.

t. erittäin persoonallisen näköinen nainen.

Juu itsekin olen nainen enkä mies niinkuin luulit :) miehiltä tätä kyselin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi