Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset sinkkunaiset - median luoma myytti?

Vierailija
24.08.2016 |

Aina välillä voi lukea miten kyseinen naisryhmä olisi olemassa, mutta onko se ryhmänä kuitenkaan niin suuri? Varmasti akateemistenkin joukossa fiksut miehet ovat niitä, jotka ilman kumppania vielä ovat. Koomisinta ovat tapaukset, joissa nainen väittää olevansa nuori, nätti, mukava ja koulutettu, muttei siltikään löydä miestä. En usko, että Suomessa - massa jossa hyvätasoisista miehistä on ylitarjontaa - edellä mainitun kaltainen nainen kauaa sinkkuna pysyisi. Vai olenko väärässä?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, missä vaiheessa/ikäisenä miehen koulutus alkaa painaa siellä naisen parinvalintakriteereissä? Olen urheilullinen yliopisto-opiskelija enkä pöllömmän näköinenkään. Juttelen paljon koulutukseltaan kaikentaustaisten naisten kanssa, mutta toistaiseksi kukaan ei ole kiinnostunut. Jos yritän vihjata jotain enemmän ni korkeintaan sanotaan että ollaan vain kavereita tai ignoorataan kokonaan. Missä vika? M25

Vierailija
42/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuria kerrakseen kirjoitti:

Ai että DI nainen olisi joku unelma?

No enpä sanoisi. Lähinnä niistä tulee mieleen karskeja juttuja viljelevät pullervot joiden lempiharrastuksia ovat kaljanjuontikilpailut ja gimble.

Joo ei ole. Aina puhutaan että toiset "nörtit" haluaa nörttinaisia, mutta ainakin meidän duunipaikalla niillä tuppaa olemaan ihan eri alojen vaimoja:  sairaanhoitajia, opettajia, lastentarhanohjaajia. 

Sama kokemus. Moni mies voi alkuun olla sitä mieltä että "jee, fiksu ja rento nainen, onpas hienoa", mutta todellisuudessa pidemmän päälle he kuitenkin haluavat sen hieman yksinkertaisen hoitsun joka tykkää shoppailla. Useimpien miesten miehisyys vaan on niin herkkää, että se ei kestä naista joka ymmärtää tekniikkaa ja tiedettä (jopa paremmin kuin he), ja jolle ei voi poikaporukassa naureskella kuinka "Pirjo taas haluaa shoppailemaan ja huoh kun ne ripsihärpäkkeet maksaa niin paljon".

Mullakin on useampi exä, jotka alkuun oli niin innoissaan että mun kanssa voi vaikka keskustella tietokoneista, mutta ajanmyötä ne suupielet alkoivatkin kääntyä alaspäin kun huomasivat, että en todellakaan sitten ole mikään perinaisellinen. Kaikilla heillä on nykyään hoitaja/myyjä/muu-perinteis-naisellinen-ammatti -puoliso, ja facebookista näkee näitä "Jaahas, enpäs tiennyt että laukkuja edes on näin monen värisiä ennen kuin vaimon kanssa jouduin shoppailemaan" tai "Taas uusi homeopatiaopus ilmestynyt pöydälle - naiset <3" tekstejä. Joihin mieskaverit sitten komppaa "joo tuollaista se on naisten kanssa" äijäbondingia, ja kaikki on onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos kirjoitti:

Akateeminen koulutuksen edut eivät naisilla realisoidu työelämässä.

Pahvien avulla naiset pääsevät korkeintaan julkisen sektorin suojatyöpaikkoihin (opettajat, sossut) mutta muuten ne ovat koulutuksensa hukanneita freelancereita tai pätkätyöläisiä.

Yhteistä akateemisilla naisilla on myös tekotaiteellisuus. Jossain Savonlinnan oopperajuhlilla on pakko käydä ja ainoa syy on se, että sillä voi kerskua toisille samanlaisille naisille.

Akateemisten naisten ravintolakäyttäytyminen on oma lukunsa. Jokaisella naisella on nykyään joku vitun ruoka-aineallergia joka ei kuitenkaan manifestoidu eli tilatut annokset jäävät syömättä jos seisovassa pöydässä on jotain hyvää. Samoin jos ruokapöydässä selviää, ettei joudu itse maksamaan niin menun sivua käännetään file mignonin ja vuosikertaviinien puolelle. Naisporukan omissa illanvietossa sensijaan syödään jotain yksinkertaista paskaa ja juodaan halpaa laatikkoviiniä litrahuulityyliin.

Olisipa jotain oikeata sivistystä ja omia ajatuksia niillä naisilla niin niistä voisi kiinnostuakin mutta kun niiden mielipiteet on aina tyyliä 'koska niin kuuluu'.

Ei millään pahalla.

Sä voit jättää viesteistäsi pois tuon 'ei millään pahalla', koska tekstisi eit loukkaa akateemisia sinkkunaisia. Hehän eivät, siis keskimäärin, alunperinkään halua noin ajattelevaa miestä, jonka elämänpiirikin poikkeaa niin paljon heidän omastaan. Kummatkin ihmisryhmät ovat onnellisempia erillään.

Vaikka jotenkin saa käsityksen, että sua harmittaa, ettet kelpaa akateemisille naisille, mutta olen varma, että olisit paljon onnellisempi jonkun amisnaisen kanssa. Paitsi jos sulla on tosi vahvat ulkoiset avut sellaiseen prätkämiestyyliin, niin voit vedota erilaisuutta etsivään akateemiseen naiseen.

Mä menin akateemisena naimisiin alemmin koulutetun miehen kanssa, mutta hän on miesmalli. Ostin juuri asunnon meille eli hän on paljon köyhempi kuin mä, mutta niin miehekkään ja seksikkään näköinen, että polvet menee alta yhdestä katseesta. Teetin tiukan avioehdon, kuka tietää kauanko intohimoa riittää ja kumpi tahansa meistä voi saada tarpeekseen jossain vaiheessa.

Tuo on oikeasti niin vanha ja niin huono, että hävettää puolestasi. Luulisi, että tuollainen järjenjättiläinen keksisi jotain hieman omaperäisempää.

Vierailija
44/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, missä vaiheessa/ikäisenä miehen koulutus alkaa painaa siellä naisen parinvalintakriteereissä? Olen urheilullinen yliopisto-opiskelija enkä pöllömmän näköinenkään. Juttelen paljon koulutukseltaan kaikentaustaisten naisten kanssa, mutta toistaiseksi kukaan ei ole kiinnostunut. Jos yritän vihjata jotain enemmän ni korkeintaan sanotaan että ollaan vain kavereita tai ignoorataan kokonaan. Missä vika? M25

kyllä se ihan koko ajan vaikuttaa, mutta voisi olla että vikaa olisi jossain muussa tai sitten et vain ole vielä tavannut sitä oikeaa?

Vierailija
45/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa on todella kamala tilanne naisnäkökulmasta.naiset ovat kauniita,koulutettuja ja maailmankansalaisia ja miehet..täysin  vastakohtia.pareja ei siis pääse muodostumaan.ei ihme että syntyvyyskin on laskussa.itse varmaan muutan ulkomaille, mutta en miesten takia vaan siihen vaikuttaa muutkin asiat.on vain outoa, että on olemassa maa missä miehet ovat usein metsäjuntteja ja naiset taas ihan erilaisia.tästä myös seuraa se, että tasokkailla miehillä on liian hyvät oltavat eivätkä he useinkaan tahdo sitoutua.

Vierailija
46/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirso, nirsompi, akateeminen sinkkunainen. Yleensä tutkinto vielä joltain pilipalialalta ja halutaan mieheltä vaikka mitä. Sitten käy noin

Akateeminen nainen on takuuvarma vanhapiika, tosiaan nirso ylimielinen muita halveksiva.

Mä olen kyllä naimisissa oleva kolmen lapsen äiti. Tosin mieskin on akateeminen :)

Vierailija
47/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo yllä oleva on minunkin kokemus akateemisista naisista. Niille se akateemisuus tarkoittaa sitä että pitää myös sitten larpata jotain tosi fiiniä juusto ja viini-asiantuntijaa, syödä joku hemmetin sufflee jossain oopperassa ja sen sellaista jäykkää pönöttämistä. Miehellä pitää olla puku ja sen pitää juoda whisky on the rocks iltapäivällä töitten jälkeen kun istuu tyylikkäästi vaimon sisustussuunnittelijan luomassa 800 000 euron talossa (joka on lainoitettu kolmen eri pankin lainoilla koska yksikään ei suostunut maksamaan täyttä summaa). Illalla sitten mennään ravintolaan ja unelmoidaan siitä että kumpa guggenheim tulisi helsinkiinkin.

Miehillä akateemisuus rajoittuu yleensä siihen että ne pitävät alastaan että ajattelivat hankkia syvällisen tietämyksen siitä. Mutta sitä esittämistä ja teennäistä pönötystä ainakin nuorissa yliopistomiehissä on älyttömän vähän.

Harva mies tosiaan tekee koulutuksestaan numeron. Naisissa olen tähän törmännyt enemmän kuin tarpeeksi. 

Kerran tähän liittyi hauska tilanne. Vaimoni on hyvin naisellinen, kaunis ja älykäs. Tämä tuntuukin sitten olevan toisille naisille merkki siitä, että nyt pitää lytätä tuo kun on niin ylpeä. En käsitä mistä tämä johtuu, vaimo on aina mukava toisille, ei arvostele, ei ylenkatso. Kerrankin eräs, hmmm, muodokas nainen alkoi kovaan ääneen elvistelemään tradenomin paikallaan amkissa. Ei tuossa mitään vikaa ole, mutta kun tarkoitus oli selvästi kyykyttää muut "vähemmän koulutetut" seurueessa. Meni hiljaiseksi kun ylimieliseen sävyyn kysyi omalta naiselta suhuässä sihisten että "mitäs sssä sit teet?". Siippa opiskelee dippainssiksi ja tämän sitten sanoi kun sitä kerran tentattiin. Neiti tradenomiopiskelija meni vaikeaksi ja suorastaan pihisi. Kateellinen ihminen muutenkin.

Ps. itse olen sairaanhoitaja, eikä tämä omaa akateemista naistani haittaa. Päin vastoin. Mutta ei pelkkä koulutus juuri älyyn tai luonteeseen korreloikaan, vaikka se toki jotain kertookin.

Vierailija
48/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset taitaa olla korkeammin koulutettuja..

Mitä sitten? Eiköhän rahankäytöltään järkevä ja tunnollisesti töitä tekevä ammattikoulun käynyt mies ole tasoltaan paljon parempi kuin jotain taidetta tai historiaa opiskellut nainen.

Jaaa tämä paljastikin että olet juuri tällainen "töitä tekevä ammattikoulun käynyt", oikea tyämiäs! :D kyllä ne akateemisia aloja lukeneet miehet vaan on paljon kiinnostavampia henkilöinä kuin elämäm koulu duunarit jotka tekee niitä "oikeita töitä". Ei oikein akateemisella naisella minkään jyväjemmarin kanssa kemiat kohtaa.

Vierailija
49/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä sanoisi. Lähinnä niistä tulee mieleen karskeja juttuja viljelevät pullervot joiden lempiharrastuksia ovat kaljanjuontikilpailut ja gimble.

Joo ei ole. Aina puhutaan että toiset "nörtit" haluaa nörttinaisia, mutta ainakin meidän duunipaikalla niillä tuppaa olemaan ihan eri alojen vaimoja:  sairaanhoitajia, opettajia, lastentarhanohjaajia. 

Sama kokemus. Moni mies voi alkuun olla sitä mieltä että "jee, fiksu ja rento nainen, onpas hienoa", mutta todellisuudessa pidemmän päälle he kuitenkin haluavat sen hieman yksinkertaisen hoitsun joka tykkää shoppailla. Useimpien miesten miehisyys vaan on niin herkkää, että se ei kestä naista joka ymmärtää tekniikkaa ja tiedettä (jopa paremmin kuin he), ja jolle ei voi poikaporukassa naureskella kuinka "Pirjo taas haluaa shoppailemaan ja huoh kun ne ripsihärpäkkeet maksaa niin paljon".

Mullakin on useampi exä, jotka alkuun oli niin innoissaan että mun kanssa voi vaikka keskustella tietokoneista, mutta ajanmyötä ne suupielet alkoivatkin kääntyä alaspäin kun huomasivat, että en todellakaan sitten ole mikään perinaisellinen. Kaikilla heillä on nykyään hoitaja/myyjä/muu-perinteis-naisellinen-ammatti -puoliso, ja facebookista näkee näitä "Jaahas, enpäs tiennyt että laukkuja edes on näin monen värisiä ennen kuin vaimon kanssa jouduin shoppailemaan" tai "Taas uusi homeopatiaopus ilmestynyt pöydälle - naiset <3" tekstejä. Joihin mieskaverit sitten komppaa "joo tuollaista se on naisten kanssa" äijäbondingia, ja kaikki on onnellisia.

Nyt kyllä on niin happamia pihlajanmarjoja että huh huh.

Voisiko olla ettei se tietokone ole se ongelma, vaan tarve päihittää mies joka asiassa ja besserwisseröinti? Tuollaiset ihmiset ovat helvetin rasittavia. Ja pikkuisen ylimieliset hoitsu/kassa/muuperinteisetnaistenalat-heitot sieltä vielä päälle. En ihmettele etteivät miehet tuollaisen kanssa jaksa olla. 

Vierailija
50/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama kokemus. Moni

Mullakin on useampi exä, jotka alkuun oli niin innoissaan että mun kanssa voi vaikka keskustella tietokoneista, mutta ajanmyötä ne suupielet alkoivatkin kääntyä alaspäin kun huomasivat, että en todellakaan sitten ole mikään perinaisellinen. Kaikilla heillä on nykyään hoitaja/myyjä/muu-perinteis-naisellinen-ammatti -puoliso, ja facebookista näkee näitä "Jaahas, enpäs tiennyt että laukkuja edes on näin monen värisiä ennen kuin vaimon kanssa jouduin shoppailemaan" tai "Taas uusi homeopatiaopus ilmestynyt pöydälle - naiset <3" tekstejä. Joihin mieskaverit sitten komppaa "joo tuollaista se on naisten kanssa" äijäbondingia, ja kaikki on onnellisia.[/quote]

Ehkä ongelma onkin se että tekniikan asioissa voit olla haka mutta tunneälyä onkin sitten vähemmän, mustavalkoisuus paistaa kirjoituksestasi, ehkä siinä ongelmasi?

Vierailija
51/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus ei nosta naisen arvoa parisuhdemarkkinoilla. Itse asiassa korkea koulutus ja sen myötä tulevat 'mielipiteet' tekevät naisesta miehen silmissä vastenmielisen. Se yhdistettynä ei-niin-nuoreen ikään ja elämää nähneeseen kroppaan ovat luoneet pohjan käsitteelle akateeminen vanhapiika.

Ei millään pahalla.

Tässä on erinomainen esimerkki siitä, miksi akateemiset naiset ja alemmin koulutetut miehet eivät kohtaa. Kummatkaan eivät arvosta toisiaan.

Ne akateemiset naiset pitävät nimenomaan koulutustasoa tärkeänä ihmisessä ja kokevat, etteivät halua olla miehen kanssa, joka on a) tyhmempi ja b) jolla on ihan erilainen tausta, kokemusmaailma ja arvomaailma.

T.akateeminen sinkkunainen

Miksi koulutus on naiselle niin tärkeää? En ole ikinä tavannut miestä, joka arvottaisi naista tämän koulutuksen perusteella ylöspäin. Pl hoitoalan naiset, jotka ovat mielikuvissa helliä ja seksikkäitä.

Koska miehet nyt vain ovat naisia pinnallisempia. Naiset katsovat myös luonteenpiirteitä (kunnianhimo, halu kehittyä jne), miehet katsovat vain ulkonäköä (seksikkyys, edustavuus, että kehtaa kavereille näytellä, et mulla on tällainen kapine), luonne voi olla mikä tahansa.

Vierailija
52/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen naisporukka hyrisee omassa kollektiivisessa harhassaan, mutta se heille suotakoon!

Vierailija
53/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirso, nirsompi, akateeminen sinkkunainen. Yleensä tutkinto vielä joltain pilipalialalta ja halutaan mieheltä vaikka mitä. Sitten käy noin

Jep. Humanistit pahimpia. Ollaan niin korkeastikoulutettuja mutta loogista päättelykykyä ei yhtään. Ts. miehenä joutuu kokemaan tyhmyyttä päivittäin naisen osalta. Ole siinä sitten.

Vierailija
54/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus ei nosta naisen arvoa parisuhdemarkkinoilla. Itse asiassa korkea koulutus ja sen myötä tulevat 'mielipiteet' tekevät naisesta miehen silmissä vastenmielisen. Se yhdistettynä ei-niin-nuoreen ikään ja elämää nähneeseen kroppaan ovat luoneet pohjan käsitteelle akateeminen vanhapiika.

Ei millään pahalla.

Tässä on erinomainen esimerkki siitä, miksi akateemiset naiset ja alemmin koulutetut miehet eivät kohtaa. Kummatkaan eivät arvosta toisiaan.

Ne akateemiset naiset pitävät nimenomaan koulutustasoa tärkeänä ihmisessä ja kokevat, etteivät halua olla miehen kanssa, joka on a) tyhmempi ja b) jolla on ihan erilainen tausta, kokemusmaailma ja arvomaailma.

Miksi koulutus on naiselle niin tärkeää? En ole ikinä tavannut miestä, joka arvottaisi naista tämän koulutuksen perusteella ylöspäin. Pl hoitoalan naiset, jotka ovat mielikuvissa helliä ja seksikkäitä.

Koska miehet nyt vain ovat naisia pinnallisempia. Naiset katsovat myös luonteenpiirteitä (kunnianhimo, halu kehittyä jne), miehet katsovat vain ulkonäköä (seksikkyys, edustavuus, että kehtaa kavereille näytellä, et mulla on tällainen kapine), luonne voi olla mikä tahansa.

Ei kaikki miehet. Omalle miehelleni ei olisi kelvannut kouluttamaton nainen.

Vierailija
55/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelikymppinen DI, ja vanhapiika. Ja joo, olen aito nörtti joka harrastan videopelejä, tykkään pieruhuumorista, scifistä, kaljan latkimisesta jne epänaisellisista jutuista. Sinkuksihan sitä on tullut jäätyä, vaikka ulkoisesti olin nuorempana sen verran hyvän näköinen että sain ihan arjessakin lähestymisyrityksiä. Mutta kun ne huomasivat todellisen luonteeni niin juoksivat pakoon :D 

Miten se nörtteys sinussa ilmenee? Voitko avata hieman?

Uskoisin että voisit olla monen miehen unelmanainen. Jotkut nörtit ovat ainakin omasta mielestäni varsin söpöjä tapauksia. Ja olen huomannut että toisinaan epänaisellisilla naisilla on voimakkaampi libido, joka on sinänsä plussaa.

Jos olet ollut nuorempana ahyvän näköinen, niin miksi et olisi sitä enää, onko kyseessä tarkoituksellinen muuttuminen nuoresta naisesta harmaaksi, epänaiselliseksi "äijäksi"? Miehet ovat visuaalisia olentoja ja ulkonäössä naisellisuutta arvostetaan vaikka naisellinen käytös onkin joskus sietämätöntä.

Nörtteys ilmenee lähinnä erikoisina elintapoina, esim. nukun päivällä, valvon yöllä (teen työni etätyönä, joten kellonajalla milloin sen teen ei ole väliä). Pelaan paljon, ja pelatessani saatan tissutella energiajuomaa tai keskikaljaa. En käy kotoa missään paitsi ruokakaupassa, reaalimaailma ei niin kiinnosta, virtuaaliset on kiinnostavampia.

Suurin juttu on, että mä en ole enää 10 vuoteen ollut miehistä edes kiinnostunut, en vakisuhdemielessä. Seksiä haluan joskus ja sitä haen sitten baarista. Mutta en vaan kaipaa enkä halua ketään arkeeni pyörimään, vaan haluan elää täysin vapaasti omalla kummallisella tyylilläni ilman tarvetta tehdä kompromisseja. Enkä varsinkaan halua joutua välittämään esim. siitä miltä näytän. Näytän homssuiselta nörtiltä, ja se on hyvä niin. Vastustan jo ihan periaatteesta tätä nykyajan ulkonäkökeskeisyyttä, enkä itse voisi kuvitella itseäni mihinkään suhteeseen jossa iso tekijä olisi vain se tttä viehätän toista ulkokuorellani. Enkä voisi ihastua keneenkään ulkokuoren takia.

Vierailija
56/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla.

Onpahan mustavalkoinen, yleistävä, typerä ja perusteeton kirjoitus. Et taida paljoa miehistä ymmärtää. Mutta tekstisi kyllä paljastaa hyvin sivistymättömyytesi, oli seinällä mikä pahviläpyskä tahansa.

Vierailija
57/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelikymppinen DI, ja vanhapiika. Ja joo, olen aito nörtti joka harrastan videopelejä, tykkään pieruhuumorista, scifistä, kaljan latkimisesta jne epänaisellisista jutuista. Sinkuksihan sitä on tullut jäätyä, vaikka ulkoisesti olin nuorempana sen verran hyvän näköinen että sain ihan arjessakin lähestymisyrityksiä. Mutta kun ne huomasivat todellisen luonteeni niin juoksivat pakoon :D 

Uskoisin että voisit olla monen miehen unelmanainen. Jotkut nörtit ovat ainakin omasta mielestäni varsin söpöjä tapauksia. Ja olen huomannut että toisinaan epänaisellisilla naisilla on voimakkaampi libido, joka on sinänsä plussaa.

Jos olet ollut nuorempana ahyvän näköinen, niin miksi et olisi sitä enää, onko kyseessä tarkoituksellinen muuttuminen nuoresta naisesta harmaaksi, epänaiselliseksi "äijäksi"? Miehet ovat visuaalisia olentoja ja ulkonäössä naisellisuutta arvostetaan vaikka naisellinen käytös onkin joskus sietämätöntä.

Nörtteys ilmenee lähinnä erikoisina elintapoina, esim. nukun päivällä, valvon yöllä (teen työni etätyönä, joten kellonajalla milloin sen teen ei ole väliä). Pelaan paljon, ja pelatessani saatan tissutella energiajuomaa tai keskikaljaa. En käy kotoa missään paitsi ruokakaupassa, reaalimaailma ei niin kiinnosta, virtuaaliset on kiinnostavampia.

Suurin juttu on, että mä en ole enää 10 vuoteen ollut miehistä edes kiinnostunut, en vakisuhdemielessä. Seksiä haluan joskus ja sitä haen sitten baarista. Mutta en vaan kaipaa enkä halua ketään arkeeni pyörimään, vaan haluan elää täysin vapaasti omalla kummallisella tyylilläni ilman tarvetta tehdä kompromisseja. Enkä varsinkaan halua joutua välittämään esim. siitä miltä näytän. Näytän homssuiselta nörtiltä, ja se on hyvä niin. Vastustan jo ihan periaatteesta tätä nykyajan ulkonäkökeskeisyyttä, enkä itse voisi kuvitella itseäni mihinkään suhteeseen jossa iso tekijä olisi vain se tttä viehätän toista ulkokuorellani. Enkä voisi ihastua keneenkään ulkokuoren takia.

Eli olet ihan perinteinen gamergurl. Poikkeuksetta paskaa.

Teen itse noita ihan samoja juttuja, mutta en pidä itseäni jonain uniikkina lumihiutaleena sen vuoksi, tai koita repiä jotain nörtti-imagoa siitä. Vika ei ole siinä että pidät tekniikasta, vaan köyhässä mielessä ja rasittavassa luonteessa.

Vierailija
58/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla.

No miksi useimmat miehet valitsee kuitenkin ruman ja lihavan?ilmeisesti monet ajattelee ettei kaunis nainen kannata koska vaatii liikaa ja voi löytää heti uuden miehen.

Vierailija
59/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö töissä ja elätät näin itsesi, vai lojutko syöpäläisenä kotona yhteiskunnan tukea nauttien, pimpsaa rapsutellen ja candy crushia hakaten, kuten kaltaisesi yleensä?

Vierailija
60/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä on niin happamia pihlajanmarjoja että huh huh.

Voisiko olla ettei se tietokone ole se ongelma, vaan tarve päihittää mies joka asiassa ja besserwisseröinti? Tuollaiset ihmiset ovat helvetin rasittavia. Ja pikkuisen ylimieliset hoitsu/kassa/muuperinteisetnaistenalat-heitot sieltä vielä päälle. En ihmettele etteivät miehet tuollaisen kanssa jaksa olla. 

MOT. Älykkyys ja tekninen tietämys tarkoittaa heti "tarvetta päihittää mies joka asiassa", "besserwisseröintiä", "mustavalkoisuutta" ja "tunneälyn puutetta". Niin, tottakai fiksu nainen on kaikkia näitä :). Ainakin sellaisen näkökulmasta, jonka miehisyydelle naisen älykkyys on ihan hirveä uhka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi