Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei olisi pitänyt luottaa terapeuttiin

Vierailija
24.08.2016 |

Avauduin terapeutille vaikeasta traumataustastani, sillä hän vannoi että voisin puhua luottamuksella. Ja mitä vielä! Terapeutti on kirjoittanut kaiken selittämäni tietokantaan. En todellakaan halua että traumani ovat kirjoitettuna, kenen tahansa urkittavissa. :( Nyt tuntuu paskalta..

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on viime aikoina ollut terapeuttien ja psykiatrien haukumista yllättävän paljon. Alkaa tuntua siltä että on samalta tyypiltä lähtevä provo.

Ahdistaako? Katsos kun kaikki potilaat eivät ole tyytyväisiä saamaansa "hoitoon". Ja näitä potilaita on taatusti enemmän kuin yksi.

Vierailija
82/85 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi h*lvetti oon ollut tyhmä jos työterveyslääkäri-juttu pitää paikkaansa. Onko kellään jääny tuosta syystä työ saamatta? Ei kai työterveyslääkäri saa levittää yksityiskohtaista tietoa työnantajalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin psyk. hoitajalla ja psykiatrilla, olivat asiallisesti ilman yksityiskohtia kirjoittaneet hoidosta ja arvionsa. luin ne ja ajattelin että noinhan se just on.

lähetteellä kävin sitten psykologilla ja ukko olikin kirjoittanut kaiken ylös ja vähän lisää päälle. kuten jo joku aiemmin kommentoi: kyllä vitutti kun luin. en tiedä mikä pointti oli maalailla sinne yksityiskohtia.

psykiatrin ja psyk. hoitajan arviot on "kunniottavasti" kirjoitettu, niiden mielestä olin aika ok vakavasta masennuksesta huolimatta, ainakin yritin parhaani. psykologin tekstin perusteella olen umpihullu. ja huomio psykologit eivät edes saa tehdä diagnoooseja.

Vierailija
84/85 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi h*lvetti oon ollut tyhmä jos työterveyslääkäri-juttu pitää paikkaansa. Onko kellään jääny tuosta syystä työ saamatta? Ei kai työterveyslääkäri saa levittää yksityiskohtaista tietoa työnantajalle?

tiedän yhden tapauksen jossa työ samassa firmassa jäi aiempien sairauslomien syyn vuoksi saamatta.

Vierailija
85/85 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on viime aikoina ollut terapeuttien ja psykiatrien haukumista yllättävän paljon. Alkaa tuntua siltä että on samalta tyypiltä lähtevä provo.

Ahdistaako? Katsos kun kaikki potilaat eivät ole tyytyväisiä saamaansa "hoitoon". Ja näitä potilaita on taatusti enemmän kuin yksi.

yritin joskus ehdottaa juttuaiheeksi tätä, joku voisi selvittää terapeuttien saamia huomatuksia ja asiakkaiden huonoja kokemuksia.

itse kävin psykologilla joka sai psykologiliitolta huomautuksen kun tein valituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä