Lähde mukaan Oriflameen! :)
Moikka! :) Lähestyn ihmisiä facebookissa, koska se tavoittaa paremmin kiinnostuneita =)
Olen itse 31-vuotias, minulla on 11 - vuotias poika.
Aloitin Oriflamella 7,5- vuotta sitten, tilatakseni tuotteita itselleni, vähitellen rupesin näyttämään esitettä sukulaisille ja ystäville. Nyt olen ollut reilun vuoden tiiminvetäjänä.
Tarvisin juuri sinut tiimiini kasvavaan.:)
Kiinnostaisiko sinua ryhtyä Oriflamelaiseksi? Jokainen aloittaa edustajana, mutta etenemismahdollisuudet ovat ihan aluejohtajaksi saakka. Opit lisää kosmetiikasta, meikeistä ja ihonhoidosta sekä saat uusia kavereita. Saat mahdollisuuden kuulua huipputiimiin. ❤Voit tienata omaa rahaa tai/ja saada omat kosmetiikkatuotteesi ilmaiseksi, pääset myös osallistumaan huikeisiin tapahtumin ja matkoille! =) Oriflamessa päätät itse, kuinka paljon myyt jne.
Mukava harrastus tai työ mammailun/opiskelun/toisen työn ohella! Tai voit tilata kosmetiikan -25% halvemmalla. Päätät itse. 😊
Mikäli sinua kiinnostaa kuulla lisää, laita minulle yksityisviestiä, annan mielelläni lisätietoja toiminnasta :)
Viestin lähettäminen ei sido sinua mihinkään.
Olethan vähintään 16-vuotta. 😊
Terkuin, Tartsi
tarja.lesonen@gmail.com
www.facebook.com/tartsinoriflame
Kommentit (2)
En varmasti lähde. Oriflamen tuotteet ei ole laadukkaita ja ne ihmiset jotka niiden pauloissa on, on umpihulluja.
Tartsi 😂 en kyllä ota yhteyttä yhteenkään ihmiseen joka a) kutsuu itseään Tartsiksi b) on mukana verkostomarkkinoinnissa