Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähde mukaan Oriflameen! :)

24.08.2016 |

Moikka! :) Lähestyn ihmisiä facebookissa, koska se tavoittaa paremmin kiinnostuneita =)

Olen itse 31-vuotias, minulla on 11 - vuotias poika.
Aloitin Oriflamella 7,5- vuotta sitten, tilatakseni tuotteita itselleni, vähitellen rupesin näyttämään esitettä sukulaisille ja ystäville. Nyt olen ollut reilun vuoden tiiminvetäjänä.

Tarvisin juuri sinut tiimiini kasvavaan.:)
Kiinnostaisiko sinua ryhtyä Oriflamelaiseksi? Jokainen aloittaa edustajana, mutta etenemismahdollisuudet ovat ihan aluejohtajaksi saakka. Opit lisää kosmetiikasta, meikeistä ja ihonhoidosta sekä saat uusia kavereita. Saat mahdollisuuden kuulua huipputiimiin. ❤Voit tienata omaa rahaa tai/ja saada omat kosmetiikkatuotteesi ilmaiseksi, pääset myös osallistumaan huikeisiin tapahtumin ja matkoille! =) Oriflamessa päätät itse, kuinka paljon myyt jne.
Mukava harrastus tai työ mammailun/opiskelun/toisen työn ohella! Tai voit tilata kosmetiikan -25% halvemmalla. Päätät itse. 😊

Mikäli sinua kiinnostaa kuulla lisää, laita minulle yksityisviestiä, annan mielelläni lisätietoja toiminnasta :)
Viestin lähettäminen ei sido sinua mihinkään.
Olethan vähintään 16-vuotta. 😊

Terkuin, Tartsi
tarja.lesonen@gmail.com
www.facebook.com/tartsinoriflame

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartsi 😂 en kyllä ota yhteyttä yhteenkään ihmiseen joka a) kutsuu itseään Tartsiksi b) on mukana verkostomarkkinoinnissa

Vierailija
2/2 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti lähde. Oriflamen tuotteet ei ole laadukkaita ja ne ihmiset jotka niiden pauloissa on, on umpihulluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan