Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 000e pelivelkaa mulla :(

Vierailija
24.08.2016 |

Olen pelannut muutamassa vuodessa velaksi n 50000.nyt olen siinä tilanteessa että haluan kuolla.en tiedä mistä lähden hakemaan apua.kaapit on täynnä laskuja,joita olen maksellut ottamalla uutta lainaa.en halua tälläistä elämää,mutta en kykene tekemään mitään.kaikki voimat on mennyt.minulla on 5-v tyttö,joka on ainut syy miksen tänään hypännyt metron alle.pelkään että sen toteutan,kun tuntuu että ulospääsyä ei ole.ja häpeä on niin suuri.kukaan ei tiedä tilanteestani.
pystyykö joku auttamaan,kertomaan mitä voisin tehdä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään jos on 50 k velkaa. Et sitä pysty todennäköisesti maksamaan joten luottotiedot menevät.  Älä masennu vaan viheltele iloisesti sillä monella ihmisellä on asiat paaaaljon huonommin. Peliriippuvuus on sairaus joka vie potilasta kuin litran mittaa.  PAraneminen alkaa siitä kun myönnät että sinulla on ongelma.

Voimia ja jaksamista sillä pelkkä itsemurhan ajatteleminenkin on hölmöä. Sekin on hölmöä että kerjää jotakuta kuittaamaan velkasi säälin vuoksi. Pahinta mitä voisi tapahtua  olisi että joku maksaisi velkasi ja vähänajanpäästä olisit taas peliveloissasi. 

Pelottaako sinua velkasi vai se että et voi enään jatkaa pelaamistasi ???

PS: Et voi jättää pientä tyttöäsi yksin tähän maailmaan miettimään miksi äiti teki hölmön ratkaisun.

Vierailija
22/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli varmaan opit, että pelaamalla jää aina tappiolle. Taustalla on varmasti ollut myönteisiä ajatuksia, että kun nyt olet pelannut niin paljon niin varmasti saat voiton, tai vielä vähän, jos seuraava peli toisi onnen, mutta eihän se niin mene. Optimismiharhaa.

Peliongelmiin saa onneksi paljon netistä apua, velkoihin tämä: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Maksut-laskut-perinta/perinta/velka…

Äläkä enää usko pelaamisen voittoihin.

pelaaminen on ainoa keino voittaa omat takasi

ap

Liity kepuun ja sitä kautta Nuorisosäätiöön ja ei aikaakaan kun velat on muuttuneet saamisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et aiemmin huomannut että velkaa alkaa KERTYÄ tai että ne pitää joskus maksaa takaisin ?

Tässä vaiheessa lopettaminen on melko vaikeaa tai jopa mahdotonta, joten aseta panos ja jatka peliä

Kaikki vaan punaiselle, se on rakkauden väri 😃👍

Ja...... Mitä helvettiä

Vierailija
24/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vitun tyhmä ihminen voi ollakkaan.

Vierailija
25/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli varmaan opit, että pelaamalla jää aina tappiolle. Taustalla on varmasti ollut myönteisiä ajatuksia, että kun nyt olet pelannut niin paljon niin varmasti saat voiton, tai vielä vähän, jos seuraava peli toisi onnen, mutta eihän se niin mene. Optimismiharhaa.

Peliongelmiin saa onneksi paljon netistä apua, velkoihin tämä: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Maksut-laskut-perinta/perinta/velka…

ap

😂

Vierailija
26/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Millainen ihminen laittaa hymiön tällaiseen ketjuun? Oletko kenties sairas?

Vierailija
27/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pelannut muutamassa vuodessa velaksi n 50000.nyt olen siinä tilanteessa että haluan kuolla.en tiedä mistä lähden hakemaan apua.kaapit on täynnä laskuja,joita olen maksellut ottamalla uutta lainaa.en halua tälläistä elämää,mutta en kykene tekemään mitään.kaikki voimat on mennyt.minulla on 5-v tyttö,joka on ainut syy miksen tänään hypännyt metron alle.pelkään että sen toteutan,kun tuntuu että ulospääsyä ei ole.ja häpeä on niin suuri.kukaan ei tiedä tilanteestani.

pystyykö joku auttamaan,kertomaan mitä voisin tehdä.

Vaikka tilanteesi vaikuttaa näennäisesti todella pahalta, ei se itse asiassa välttämättä sitä ole. 50 000 on hieman keskimääräistä isompi autolaina eli ei mikään mahdoton tehtävä. Nyt on kaksi vaihtoehtoa: tarvitsisit lainan, jonka turvin maksat kaikki muut rästit pois ja lyhennät tätä lainaa säännöllisesti. Esim. 400 kuukausilyhennyksellä saisit lainan pois 10 vuodessa. 

Toinen vaihtoehto on, että annat kaiken mennä pikimmiten ulosottoot ja alat elämään kelan ym. tuilla. Jatkat tätä kunnes velat ovat vanhentuneet (vie noin 15 vuotta). Voit esim. hankkia itsesi eläkkeelle kertomalla olevasi masentunut. Nyt sinulla on runsaasti aikaa hankkia hyvä koulutus (suosittelen esim oikeus- tai lääketiedettä). Tämän jälkeen voit loppuelämäsi olla mukavissa hyvinpalkatuissa sisätöissä.

Ja lopuksi vielä se valitettava totuus, että häviöiden voittaminen takaisin pelaamalla on varsin tuhoontuomittu ajatus. Toki jos päätät valita vaihtoehdon 2, voit tietenkin haalia lainaa mistä ikinä saat eli lainaa viimeisen kerran niin paljon kuin saat ja sitten rulettipöydän ääreen (tietenkin punaiselle ;)) Jos menee pieleen niin ei haittaa, sillä uudet velat menevät vanhojen jatkoksi ja vanhenevat pois.

Ja vielä sen verran, että ennen vaihtoehto 2:n toteuttamista kannattaa hakea velkajärjestelä, sillä jos se myönnetään selviät veloista pois 5 vuodessa.

Vierailija
28/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tähän ketjuun ilmestyi lauma hulluja? Naureskeletteko tosissanne toisen hädälle?

Vierailija
29/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä teit juuri ennätyksen siinä lajissa. Vitun idiootti. Toisen hädässä.

Vierailija
30/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et ole töissä niin eihän noita velkoja tarvi koskaan maksaa

Vierailija
31/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä voit kuittaa koko pelivelkasi:

Fullham - Chelsea 1 (6,20)

West ham - Tottenham 2 (2,25)

Palermo - Napoli 1 (2,00)

Genoa - Roma 1 (2,25)

Lille - Tolouse 1 (1,95)

1860 München - Karlsruher SC 1 (1,80)

Stabaek - Vålerenga 1 (1,55)

Elfsborg - Örebro SK 1 (1,50)

Kerroin: 512,29

Panos: 100 EUR

Mahdollinen voitto: 51 229 EUR

toisen ahdistuksen kustannuksella :/

Voi kyynel.

Vierailija
32/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä teit juuri ennätyksen siinä lajissa. Vitun idiootti. Toisen hädässä.

No ihan on itse aiheuttanut vitun hu0ra

Huomiotako kaipaat? Tässäpä sitä. Nyt, jätä ap rauhaan. Ok?

Vierailija
33/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itse pelasin 10 vuoden aikana 50 000 - 70 000 eurolla, jos voittojen uudelleen pelaaminen lasketaan niin kokonaispotti varmaan 250 000 euroa. Velkaa tuli 15 000 euroa.

Elämä ei kuitenkaan siihen loppunut. Hyväksyin köyhyyden ja sen etten saa enää pelaamiani rahoja takaisin. En ole pelannut reiluun vuoteen, lopettaminen useiden kohdalla on kyllä vaikeaa. Luottotiedot mulla palautuu parin vuoden päästä.

Hae apua, etsi netistä, jos et tiedä kanavia. Soita rohkeasti Peluuriin, saat vertaistukea. Velkaneuvonta ja niin edelleen. Älä ota enää lainaa! Helpottaa ajan myötä ja jopa se kun pääsee velkakierteestä irti.

Vierailija
34/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joo just näin, jatka vaan pelaamista. Hahahahahahahahahahahahahahahaaa!!! #nuija

Vierailija
35/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä että tuollaisella idiootilla lisääntymiselimet toimivat paremmin kuin pää.

Vierailija
36/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tähän ketjuun ilmestyi lauma hulluja? Naureskeletteko tosissanne toisen hädälle?

No perus luuserit yrittää nostaa itseään korkeammalle painamalla hädänalaisia vielä alemmas. Voin kertoa, että ei se auta, luusereina pysytte.

Vierailija
37/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Millainen ihminen laittaa hymiön tällaiseen ketjuun? Oletko kenties sairas?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
38/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain sanon, että älä jätä sitä pientä tyttöäsi :( Hae apua, tyttäresi takia.

Soita sinne Peluuriin ja velkaneuvontaan.

Vierailija
39/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xdd

Vierailija
40/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Itse pelasin 10 vuoden aikana 50 000 - 70 000 eurolla, jos voittojen uudelleen pelaaminen lasketaan niin kokonaispotti varmaan 250 000 euroa. Velkaa tuli 15 000 euroa.

Elämä ei kuitenkaan siihen loppunut. Hyväksyin köyhyyden ja sen etten saa enää pelaamiani rahoja takaisin. En ole pelannut reiluun vuoteen, lopettaminen useiden kohdalla on kyllä vaikeaa. Luottotiedot mulla palautuu parin vuoden päästä.

Hae apua, etsi netistä, jos et tiedä kanavia. Soita rohkeasti Peluuriin, saat vertaistukea. Velkaneuvonta ja niin edelleen. Älä ota enää lainaa! Helpottaa ajan myötä ja jopa se kun pääsee velkakierteestä irti.

Juuri näin. Tässä juuri se, mitä tarvitset, ap.

Alkoholismi jo ymmärretään sairaudeksi, mutta peliriippuvuus on vielä aika uusi asia. Pahimmillaan se voi viedä hengen, sillä häpeä. Onneksi keinoja selviytymiseen on ja jo hyvin ulottuvilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi