Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 000e pelivelkaa mulla :(

Vierailija
24.08.2016 |

Olen pelannut muutamassa vuodessa velaksi n 50000.nyt olen siinä tilanteessa että haluan kuolla.en tiedä mistä lähden hakemaan apua.kaapit on täynnä laskuja,joita olen maksellut ottamalla uutta lainaa.en halua tälläistä elämää,mutta en kykene tekemään mitään.kaikki voimat on mennyt.minulla on 5-v tyttö,joka on ainut syy miksen tänään hypännyt metron alle.pelkään että sen toteutan,kun tuntuu että ulospääsyä ei ole.ja häpeä on niin suuri.kukaan ei tiedä tilanteestani.
pystyykö joku auttamaan,kertomaan mitä voisin tehdä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta velkaneuvonta

Vierailija
2/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitelan vinkeillä peli onnesi kääntyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alat myymään itseäsi ja saat ne lainat maksettua !

Vierailija
4/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää hakea rohkeasti apua ja kertoa tilanteestasi.

Vierailija
5/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt osuu

109 Tennis, Wimbledon 

1=Sela, 2=O.Rochus Merkki: 1, Kerroin: 2,25

118 HK - KR Merkki: 2, Kerroin: 1,65

121 Fram - Breidablik Merkki: 1, Kerroin: 2,45

Kokonaiskerroin9,09 

Rivimäärä1 

PelitapaTavallinen 

Panos100,00 €

Vierailija
6/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m itä se auttaa. ap

Vierailija
7/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varmaan opit, että pelaamalla jää aina tappiolle. Taustalla on varmasti ollut myönteisiä ajatuksia, että kun nyt olet pelannut niin paljon niin varmasti saat voiton, tai vielä vähän, jos seuraava peli toisi onnen, mutta eihän se niin mene. Optimismiharhaa.

Peliongelmiin saa onneksi paljon netistä apua, velkoihin tämä: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Maksut-laskut-perinta/perinta/velka…

Äläkä enää usko pelaamisen voittoihin.

Vierailija
8/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Peluuriin.

Vierailija
9/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli varmaan opit, että pelaamalla jää aina tappiolle. Taustalla on varmasti ollut myönteisiä ajatuksia, että kun nyt olet pelannut niin paljon niin varmasti saat voiton, tai vielä vähän, jos seuraava peli toisi onnen, mutta eihän se niin mene. Optimismiharhaa.

Peliongelmiin saa onneksi paljon netistä apua, velkoihin tämä: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Maksut-laskut-perinta/perinta/velka…

pelaaminen on ainoa keino voittaa omat takasi

ap

Vierailija
10/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysys apua siltä joku just voitti ison summan ja auttaa nyt muita.

Vierailija
11/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDDD

Vierailija
12/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metron alle pelaamalla ei voita

Vierailija
13/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pelaaminen on ainoa keino voittaa omat takasi

ap

Niinhän sä luulit siinäkin vaiheessa kun velkaa oli 10000 e. Lopeta kaivamasta syvempää kuoppaa itsellesi. Sä pakenet siihen pelaamiseen jotain muita ongelmiasi.

Vierailija
14/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pelannut muutamassa vuodessa velaksi n 50000.nyt olen siinä tilanteessa että haluan kuolla.en tiedä mistä lähden hakemaan apua.kaapit on täynnä laskuja,joita olen maksellut ottamalla uutta lainaa.en halua tälläistä elämää,mutta en kykene tekemään mitään.kaikki voimat on mennyt.minulla on 5-v tyttö,joka on ainut syy miksen tänään hypännyt metron alle.pelkään että sen toteutan,kun tuntuu että ulospääsyä ei ole.ja häpeä on niin suuri.kukaan ei tiedä tilanteestani.

Vaikka tilanteesi vaikuttaa näennäisesti todella pahalta, ei se itse asiassa välttämättä sitä ole. 50 000 on hieman keskimääräistä isompi autolaina eli ei mikään mahdoton tehtävä. Nyt on kaksi vaihtoehtoa: tarvitsisit lainan, jonka turvin maksat kaikki muut rästit pois ja lyhennät tätä lainaa säännöllisesti. Esim. 400 kuukausilyhennyksellä saisit lainan pois 10 vuodessa. 

Toinen vaihtoehto on, että annat kaiken mennä pikimmiten ulosottoot ja alat elämään kelan ym. tuilla. Jatkat tätä kunnes velat ovat vanhentuneet (vie noin 15 vuotta). Voit esim. hankkia itsesi eläkkeelle kertomalla olevasi masentunut. Nyt sinulla on runsaasti aikaa hankkia hyvä koulutus (suosittelen esim oikeus- tai lääketiedettä). Tämän jälkeen voit loppuelämäsi olla mukavissa hyvinpalkatuissa sisätöissä.

Ja lopuksi vielä se valitettava totuus, että häviöiden voittaminen takaisin pelaamalla on varsin tuhoontuomittu ajatus. Toki jos päätät valita vaihtoehdon 2, voit tietenkin haalia lainaa mistä ikinä saat eli lainaa viimeisen kerran niin paljon kuin saat ja sitten rulettipöydän ääreen (tietenkin punaiselle ;)) Jos menee pieleen niin ei haittaa, sillä uudet velat menevät vanhojen jatkoksi ja vanhenevat pois.

Vierailija
16/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä voit kuittaa koko pelivelkasi:

Fullham - Chelsea 1 (6,20)

West ham - Tottenham 2 (2,25)

Palermo - Napoli 1 (2,00)

Genoa - Roma 1 (2,25)

Lille - Tolouse 1 (1,95)

1860 München - Karlsruher SC 1 (1,80)

Stabaek - Vålerenga 1 (1,55)

Elfsborg - Örebro SK 1 (1,50)

Kerroin: 512,29

Panos: 100 EUR

Mahdollinen voitto: 51 229 EUR

toisen ahdistuksen kustannuksella :/

Vierailija
17/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa masilmassa. Välittömästi velkajärjestely, sitten heti perään GA-ryhmään (Gamblers Anonymous).

https://www.velkajarjestely.fi/

http://www.nimettomatpelurit.fi/index.html

http://www.peluuri.fi/

Vierailija
18/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole yksin maailmassa tai Suomessa.

Vierailija
19/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tilanteesi vaikuttaa näennäisesti todella pahalta, ei se itse asiassa välttämättä sitä ole. 50 000 on hieman keskimääräistä isompi autolaina eli ei mikään mahdoton tehtävä. Nyt on kaksi vaihtoehtoa: tarvitsisit lainan, jonka turvin maksat kaikki muut rästit pois ja lyhennät tätä lainaa säännöllisesti. Esim. 400 kuukausilyhennyksellä saisit lainan pois 10 vuodessa. 

Toinen vaihtoehto on, että annat kaiken mennä pikimmiten ulosottoot ja alat elämään kelan ym. tuilla. Jatkat tätä kunnes velat ovat vanhentuneet (vie noin 15 vuotta). Voit esim. hankkia itsesi eläkkeelle kertomalla olevasi masentunut. Nyt sinulla on runsaasti aikaa hankkia hyvä koulutus (suosittelen esim oikeus- tai lääketiedettä). Tämän jälkeen voit loppuelämäsi olla mukavissa hyvinpalkatuissa sisätöissä.

Ja lopuksi vielä se valitettava totuus, että häviöiden voittaminen takaisin pelaamalla on varsin tuhoontuomittu ajatus. Toki jos päätät valita vaihtoehdon 2, voit tietenkin haalia lainaa mistä ikinä saat eli lainaa viimeisen kerran niin paljon kuin saat ja sitten rulettipöydän ääreen (tietenkin punaiselle ;)) Jos menee pieleen niin ei haittaa, sillä uudet velat menevät vanhojen jatkoksi ja vanhenevat pois.

Tässä tuli hyviä neuvoja.

Parhaiten pääset alkuun valitsemalla jonkin noista, mutta suosittelisin että ota ensin yhteys velkaneuvontaan. On hurjan mahtava tunne saada apua ammattilaiselta, joka tekee asiaa työkseen eikä tuomitse sinua.

Sitten, asetat jokaiseen netistä löytämääsi pikavippi/luottofirmaan lainakiellon. Ne ovat elinikäisiä. Itselläni ei auttanut muu pikavippien lopettamisessa.

Suosittelisin myös, että sinun on kohdattava ongelma, hakeudu siis työterveyslääkäriin/psykologille tai peliongelmaisten vertaistuen pariin. Mainitsit häpeän, sun pitää päästä jonkun ammattilaisen luo itkee se häpeä ulos ja miettimään, miksi rahasta ja voittamisesta on tullut sulle addiktio.

Lisäksi, 50 000 ei ole oikeasti mahdoton summa! Mulla on vielä 24000 opintolainaa, enkä tehnyt mitään järkevää niillä rahoilla kun otin lainan. Pikavippien takia pankista sain toisen järjestetlylainan, tosin siinä oli kyse vain muutamasta tuhannesta. Pankkiin siis rohkeasti yhteyttä, että tämä asia on nyt saatava hoidettua.

Äläkä pelkää kertoa läheisille. Muista se, että hyvin moni ihminen pitää tosiasiassa vahvana ihmistä, joka pystyy myöntämään oman ongelmansa ja tappionsa. Kyllä muakin vähän hävetti pankissa hakiessa lainaa pikalainojen takia, mutta sitten päätin, etten häpeä. Siinä ei ole mitään hävettävää, että haluaa saada elämänsä kuntoon!

Vierailija
20/53 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m itä se auttaa. ap

Kaikki hyvät neuvot auttavat. GA, Peluuri, velkajärjestely. Kaikille ei tarvitse kertoa, riittää, kun oikeille ihmisille. Vertaistuki on tärkeää, he eivät tuomitse, samoin on velkajärjestelyssä: he tekevät työtään eli auttavat nimenomaan velkataakkoja kantavia, heille voi kertoa todellisen tilanteen.

Summa ei ole mitenkään mahdoton, vaan täysin järjesteltävissä. Hyvä aloittaa nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme