Avioero
Taitaa olla meille tulossa. Olen niin väsynyt vähättelyyn, arvosteluun ja syyllistämiseen. Ja siihen, että mies ei ole oikeastaan koskaan kiihottunut minusta seksuaalisesti.
Kommentit (18)
Mies on roisto, nainen on uhri, tilulilulii
Voimia sinulle. On todella raskas prosessi, henkisesti varsinkin. Vie aikaa toipua taas tolpilleen.
Jos jotain on tehtävissä suhteen pelastamiseksi, tehkää kaikkenne sen eteen.
Jos sinua kohdellaan väärin, eroa. Mutta, se ei tule olemaan helppoa. Tsemppiä.
Katso peiliin. Sieltä löytyy ainakin 50 prosenttia syystä.
Miksi te otatte alunperinkään näitä äijiä????
Voi miten iloinen ja tyytyväinen olenkaan kun järki on nuoresta asti säilynyt kirkkaana ja olen pysynyt itsenäisenä.
Mikä ihme saa itsensä sotkemaan mokomaan soppaan? Jälkikatumus on p-an väärti, niin totta.
Hankkiudu nyt eroon siitä ja pysy kanssa! Ja ota opiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te otatte alunperinkään näitä äijiä????
Voi miten iloinen ja tyytyväinen olenkaan kun järki on nuoresta asti säilynyt kirkkaana ja olen pysynyt itsenäisenä.
Mikä ihme saa itsensä sotkemaan mokomaan soppaan? Jälkikatumus on p-an väärti, niin totta.
Hankkiudu nyt eroon siitä ja pysy kanssa! Ja ota opiksesi.
Sanoo ikuinen vanhapiika 🤯
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olet ollut avioliitossa
30 vuotta. Ja koko ajan olemme eläneet aika erillisiä elämiä. Kun lapset olivat pieniä, miestä ei paljon kotona näkynyt ja jos näkyi, niin ei osallistunut mihinkään. Nyt lasten kasvaessa on ruvennut istumaan kuin tatti kotona - nalkuttamassa, ojentamassa ja komentamassa että miten taloutta pitää hoitaa. Menee hemmetti kuppi nurin. En väitä olevani mikään maailman helpoin enkelipuoliso, mutta miksi olisin tällaisessa avioliitossa? Esim. seksin saralla vaatii minua tyydyttämään itsensä kun makaa selällään tyyny naaman päällä. En kuulema kiihota häntä, pitäisi muuttua fitneskissaksi. Olen jo yli 50 v ja vähän tullut ylimääräisiä kiloja, mutta joo en kelvannut silloinkaan kun olin nuori ja todella laiha. Silloin oli liian pienet tissit yms. Huokaus. Ja teille toksisille äijäkommentaattoreille: Haistakaa paska!
(Pidän miehistä, mutta en idiooteista)
Ihmiset, tunteet ja tilanteet muuttuvat pitkän suhteen aikana.
Kyllä se eron syy yleensä on siinä toisessa. Voi tietty olla molemmatkin syynä. Omalla kohdalla kysyin useita kertoja exältä mikä mättää, kun suhde oli huono ja hän ei missään tullut vastaan. Kaikki oli hankalaa ja ei. Vastausta en saanut. Koin syyn eroon olleen täysin miehessä.
Erosta en ole surullinen. Harmittaa, että yritin niin pitkään eikä exällä ollut rohkeutta sanoa mikä mättää. Selvähän se oli, että tunteet oli hältä loppuneet. Loppui sitten minultakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta. Ja koko ajan olemme eläneet aika erillisiä elämiä. Kun lapset olivat pieniä, miestä ei paljon kotona näkynyt ja jos näkyi, niin ei osallistunut mihinkään. Nyt lasten kasvaessa on ruvennut istumaan kuin tatti kotona - nalkuttamassa, ojentamassa ja komentamassa että miten taloutta pitää hoitaa. Menee hemmetti kuppi nurin. En väitä olevani mikään maailman helpoin enkelipuoliso, mutta miksi olisin tällaisessa avioliitossa? Esim. seksin saralla vaatii minua tyydyttämään itsensä kun makaa selällään tyyny naaman päällä. En kuulema kiihota häntä, pitäisi muuttua fitneskissaksi. Olen jo yli 50 v ja vähän tullut ylimääräisiä kiloja, mutta joo en kelvannut silloinkaan kun olin nuori ja todella laiha. Silloin oli liian pienet tissit yms. Huokaus. Ja teille toksisille äijäkommentaattoreille: Haistakaa paska!
No niin, luepa itse tuo kuvailusi, niin tajuat itsekin, että kyllä se on nyt eron aika. Ehdit vielä elää onnellista elämää ilman hirveää äijää. Ei se tuosta ainakaan paremmaksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle. On todella raskas prosessi, henkisesti varsinkin. Vie aikaa toipua taas tolpilleen.
Jos jotain on tehtävissä suhteen pelastamiseksi, tehkää kaikkenne sen eteen.
Jos sinua kohdellaan väärin, eroa. Mutta, se ei tule olemaan helppoa. Tsemppiä.
Ei se kuule aina ole niin raskasta ja vaikeaa, vaikka sinulle ero sitä olisikin ollut. Ap on sietänyt 30 vuotta sellaista pazkaa, että eiköhän se ero ole lähinnä helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sä olet antanut sen kohdella sua noin huonosti? Ja miksi sä sen seksuaalisia tarpeita tyydytät? Vetäköön käteen, mokoma moukka.
Tarinatrolli ap vauhdissa kun ei ole hoivaavaa naista siellä sateenkaaren takana. Ikean pöytä ulosmitatiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa, että olet joutunut tuollaisen mitätöinnin kohteeksi. Suorastaan törkeitä loukkauksia sinua kohtaan. Kannattaa lopettaa seksipalveluiden tarjoaminen per heti tuollaiselle hyypiölle! Voimia ja rohkeutta päätökseesi. Et ole yksin.
Kannattaa erota. Tuttavani sanoi kestäneensä vähättelyä ym.(samantyyppinen kuin ap:n tarina) vuosikymmeniä ja muutamia vuosia ennen eläkkeelle jääntiä sitten rohkaistui ja erosi. On erittäin tyytyväinen ratkaisuun. Miehestä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, tunteet ja tilanteet muuttuvat pitkän suhteen aikana.
Kyllä se eron syy yleensä on siinä toisessa. Voi tietty olla molemmatkin syynä. Omalla kohdalla kysyin useita kertoja exältä mikä mättää, kun suhde oli huono ja hän ei missään tullut vastaan. Kaikki oli hankalaa ja ei. Vastausta en saanut. Koin syyn eroon olleen täysin miehessä.
Erosta en ole surullinen. Harmittaa, että yritin niin pitkään eikä exällä ollut rohkeutta sanoa mikä mättää. Selvähän se oli, että tunteet oli hältä loppuneet. Loppui sitten minultakin.
Turha sylistä toista henkilöä.Jos ero tulee molemissa vikaa.Älkää uhriutuko ja esitäkkö viatonta.yksinin nainen viellä itsee vuosikymenien jäkeen,ex mies huono.Syy nyt masennus ja kaljoittelu.
Omasta lopullisesta erosta tuli nyt vuosi. Olo oli alkuviikosta todella raskas.
Tänä aamuna näin unta, jossa selvästi hyvästelin hänet.
Yhteinen aikuinen lapsi pitää hänet yhteydessä lopun ikäämme, mutta ehkä pahin ahdistus on ohi.
Miehet kyllä etääntyvät, kun nainen marisee ja valittaa kaikesta. Onko näin ap:n tapauksessa.
Katsokaa ensitestit alttarilla. Naiset hirveitä nipottajia.
Sinussahan ei tietenkään ole yhtään mitään vikaa, eli tyypillinen naisen itsepetos käynnissä.