Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja! Isot luomutissit ja seläntakana puhuminen.

Vierailija
24.08.2016 |

Aloitin työt sijaisopena alakoulussa ja tänään kuulin opettajanhuoneessa, kun kaksi vanhempaa naisopettajaa keskustelivat minun rintavarustuksestani. Olin siis sermin takana, joten eivät huomanneet mua, mutta aikani kuunneltuani päivittelyä, tulin esiin ja kiitin heitä heidän huomiostaan. Keskustelu oli siis tällaista:
Opettaja A: " Oletko muuten huomannut, että 3A luokan uudella sijaisopettajalla on silikonitissit? Onkohan tuollainen tyttönen ihan sopiva tällaiseen ammattiin? Minun mielestäni osoittaa aivan vääränlaisia arvoja!"
Opettaja B "On se niin sääli, miten huono itsetunto voi nuorella ihmisellä olla, kun lähtee tuollaiseen pinnalliseen hömpötykseen. Hirvittävän nuorihan hän on, onko vielä edes valmistunut?"
Opettaja A: "Niin nuori! Toivottavasti tyttöoppilaat eivät ota mallia..."

Ja sitten en enää jaksanut kuunnella ja tulin esiin ja sanoin "Voi kiitos kauheasti, on mulla varmasti upeat rinnat, kun jaksatte niistä keskustella! Nämä on kuitenkin ihan luomut, eli ei tarvitse pelätä, että siirtäisin superpinnallisia arvojani kolmasluokkalaisille, joille itselleen ei varmasti tulisi mieleenkään miettiä, onko mulla silarit."

Tuli ihan käsittämätön olo ja mietin hetken aikaa, olenko palannut takaisin lukioon.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kuinkahan moni on luulut minun rintojani silikoneiksi.

Näköjään sitä voi olla hyvinkin yksinkertainen ihminen vaikka on opettaja.

Kuinka dorka pitää olla ettei tajua että ihmisillä voi olla isot rinnat luonnostaan ja ne saa kunnollisilla liiveillä hyvin tuettua.

Vierailija
2/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka dorka pitää olla ettei tajua että ihmisillä voi olla isot rinnat luonnostaan ja ne saa kunnollisilla liiveillä hyvin tuettua.

Voi olla, että aika moni! Itselleni ei ollut eka kerta, kun joku erehtyy, mutta nyt kuulin ensikerran vastaavan keskustelun. Opiskelijabileissä yksi tyttö tuli juttelemaan tähän tyyliin "Sun tissit on kyllä mahtavat! Mä oon miettiny leikkausta, mutta se vähän jännittää! Saako koskee?" Ja ennen kuin kerkesin mitään sanoa, oli käsi jo rinnalla. "Hei, onpa aidon tuntuset! Mistä näitä saa?".. Oli nolona, kun kerroin, että aidot ovat. Mutta se oli ihan hauskaa ja sattuuhan noita pikkupäissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se koulutus ihmisestä fiksua tee. Olen myös huomannut, että opettajilla on iso riski taantua oppilaittensa henkiselle tasolle, esim niin että moni pitkään alimpia luokkia opettanut lässyttää aikuisillekin. Varo, ettei tuo esipuberteetti tartu ;)

Vierailija
4/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitävät tisseistä ja niistä puhumisesta, sen olen huomannut.

Vierailija
5/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että aika moni! Itselleni ei ollut eka kerta, kun joku erehtyy, mutta nyt kuulin ensikerran vastaavan keskustelun. Opiskelijabileissä yksi tyttö tuli juttelemaan tähän tyyliin "Sun tissit on kyllä mahtavat! Mä oon miettiny leikkausta, mutta se vähän jännittää! Saako koskee?" Ja ennen kuin kerkesin mitään sanoa, oli käsi jo rinnalla. "Hei, onpa aidon tuntuset! Mistä näitä saa?".. Oli nolona, kun kerroin, että aidot ovat. Mutta se oli ihan hauskaa ja sattuuhan noita pikkupäissään.

Näin se vaan on, jos olet nainen tai avoimesti homo saat hieroskella toisten naisten tissejä ilman seuraumuksia ja hauskaa on kaikilla, mutta jos olet hetero mies, niin johan nousee äläkkä.

Kertokaapa naiset miksi toisten naisten ja homojen miesten sallitte kosketella rintojanne, mutta heteron miehen ei?

Mitä siinä oikeasti koette olevan eroa?

Vierailija
6/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Olivat varmaan itse aikamoisia tanttoja? Tiedän että ihmiset pillastuvat kateuskortista, mutta on oikeasti ihan mahdollista että heitä on ottanut koville sinun viehättävyytesi ja koska sitä ei voi myöntää ääneen, on pakko keksiä tekosyy kuten "seksikäs nainenhan välittää huonoja arvoja lapsille". Ota siis mielummin imarteluna, laita huomenna ihan pokalla tiukka paita ja jätä yksinkertaiset ihmiset omaan arvoonsa miettimään vaikka omaa rintavarustustaan. :D

Vierailija
7/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitillä on isot tissit ja toinen poistettiin syövän vuoksi. Sitten sille tehtiin korjausleikkaus ottamalla alavatsalta siivu josta muotoiltiin rinta. Joku oli sitä sitten kauhistellut, että eipä olis uskonut tuonkin ottavan silareita ja vielä tossa iässä. Sanoin äitille, että olisit vaan sanonut ettei hän niin kauheen vanha vielä ollut (58-v.). Joku oli sitten tätä kauhistelijaa valistanut leikkauksen todellisesta laidasta.

Vierailija
8/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ihan samanlaista arvostelua naispuolisilta aika usein. Viime viikolla olin salilla ja kaksi about minun ikäistäni nuorta naista (reilu parikymppisiä) puhuivat ääneen toisilleen, että "kivat kumitissit tollakin" ja katselivat minua kohti. Tarkoitus taisi olla, että minäkin kuulen. Noh, enpä mennyt asiaa oikaisemaan kun mulle se on yksi lysti, jos joku luulee, että mulla on "kumitissit".

Vierailija
9/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan on, jos olet nainen tai avoimesti homo saat hieroskella toisten naisten tissejä ilman seuraumuksia ja hauskaa on kaikilla, mutta jos olet hetero mies, niin johan nousee äläkkä.

Kertokaapa naiset miksi toisten naisten ja homojen miesten sallitte kosketella rintojanne, mutta heteron miehen ei?

Mitä siinä oikeasti koette olevan eroa?

Kun nainen koskee leikkisästi toista naista se ei ole samalla tapaa esineellistävää, koska tällä naisella on rinnat itselläänkin eikä hän todennäköisesti käytöksellään ns "alista" tai yritä tehdä seksuaalista aloitetta. Tökeröä se on kuitenkin ihan yhtä lailla, ja minua ainakin ärsyttää kun rintoihini kosketaan ilman lupaa oli kyseessä sitten mies tai nainen, hetero tai homo.

Vierailija
10/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot huulet, tyyliin Angelina Jolie. Olen saanut joskus baarissa kommenttia huulistani: hei sulla on upeesti laitetut huulet, paljon maksoi, missä laitatit??? 

Onhan se vähän oudolta tuntunut ja joskus mietin, luuleeko ihmiset oikeasti niin. Mulla ei oo tietenkään mikään "duck-face", vaan huulet ovat mielestäni luonnolliset, vaikkakin paksut. En käytä ikinä huulipunaa tai -kiillettä. 

Vierailija
11/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitissisillä on usein muuten vähän rasvaa. Oikeasti kurvikkailla joilla on siis aidot rinnat on yleensä tai lähes aina lantionympärys ainakin vähän suurempi kuin rinnanympärys ja rasvaa muuallakin kuin rinnoissa.Eli oikeesti minusta sen voi kyllä erottaa kella on aidot.

Vierailija
12/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne miesopet VARMAAN tykkää ?

Vierailija
13/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei se koulutus ihmisestä fiksua tee. Olen myös huomannut, että opettajilla on iso riski taantua oppilaittensa henkiselle tasolle, esim niin että moni pitkään alimpia luokkia opettanut lässyttää aikuisillekin. Varo, ettei tuo esipuberteetti tartu ;)

Iik, täytyy varoa! Ai kamalaa, jos itse alkaisi lässyttämään ja lisäksi muuttuisi vielä paheksuvaksi kukkahattutädiksi! Ap

Vierailija
14/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonitissisillä on usein muuten vähän rasvaa. Oikeasti kurvikkailla joilla on siis aidot rinnat on yleensä tai lähes aina lantionympärys ainakin vähän suurempi kuin rinnanympärys ja rasvaa muuallakin kuin rinnoissa.Eli oikeesti minusta sen voi kyllä erottaa kella on aidot.

Ohoh, tämän asiantuntijan mukaan rinnanympärykseni 104 ja lantionympärykseni 89 tarkoittaa sitä, etten olekaan luomu? Kuka hemmetti laittoi nämä minulle huomaamattani? Pitäkää ovenne lukossa naiset!

Vierailija
15/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, tämän asiantuntijan mukaan rinnanympärykseni 104 ja lantionympärykseni 89 tarkoittaa sitä, etten olekaan luomu? Kuka hemmetti laittoi nämä minulle huomaamattani? Pitäkää ovenne lukossa naiset!

Juu kyllä nyt yleistettiin vähän liikaa. Mulla myös kapea lantio ja isot luomurinnat.

Vierailija
16/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen ihan samanlaista arvostelua naispuolisilta aika usein. Viime viikolla olin salilla ja kaksi about minun ikäistäni nuorta naista (reilu parikymppisiä) puhuivat ääneen toisilleen, että "kivat kumitissit tollakin" ja katselivat minua kohti. Tarkoitus taisi olla, että minäkin kuulen. Noh, enpä mennyt asiaa oikaisemaan kun mulle se on yksi lysti, jos joku luulee, että mulla on "kumitissit".

Tämä kumitissi buumi aiheuttaa varmasti hallaa monella tavalla niille naisille joilla sattuu olemaan isot luomut.

Itse mm. en arvosta näitä kumitissit laitattaneita ihmisinä kovin korkealle. (oikeasti arvosta laisinkaan)

Lähinnä pidän merkkinä jonkinlaisesta psyykkisestä ongelmasta, josta kannattaa pysyä erossa.

Tässä en kuitenkaan tarkoita niitä naisia joilla on aidosti ollut esteettinen vaiva rinnoissaan ja ovat sen vuoksi käyneet esteettisen girurgisen toimenpiteen lävitse. 

Vierailija
17/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli tämän teorian mukaan päärynävartaloiset ovat luomuja, mutta x-vartaloiset ovat käyneet kirurgin veitsen alla. Kiitos tietoiskusta!

Vierailija
18/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit läiskäissyt tissillä poskelle. Se on ainoa toimiva ratkaisu tuollaiseen tilanteeseen. Samalla olisivat huomanneet, ettei se silikoni olekaan.

Vierailija
19/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan isot rinnat ovat aika roikkuvat mutta itselläni myös varsinkin istuvien liivien kanssa on aika silinikonimaiset rinnat. En yleensä pidä ikinä tiukkoja paitoja mutta kerran baariin erehdyin laittamaan istuvan t-paidan päälle. 4-kymppinen naisjoukkio valehtelematta koko sen ajan kun istuivat viereisessä pöydässä niin tuijottivat, osoittivat rintojani, naureskelivat ja esittivät omien rintojensa päälle käsillä elehtien minkä kokoiset rinnat itselläni on.Tuntui että olin joku näyttelyeläin, olen aiis aiemmin saanut myös kommenttia "silikonirinnoistani." Voin siis vain kuvitella miltä tuntuisi, jos sama tpahtuisi työmaailmassa. Suorastaan ala-arvoista ja seksuaalista häirintää. Itsellä ainakin muuttunut käsitys esteettisissä eikkauksissa käyneille voin vain kuvitella miten heidät tuomitaan ulkonäön perusteella, kun samaa tapahtuu "syyttömienkin" kohdalla.

Vierailija
20/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä 'tietoja' aina revitään? Minulla on rinnanympärys kymmenen senttiä suurempi kuin lantio, ja ihan luomu olen. Rintarauhanen muuten ei ole rasvaa, toisin kuin jotkut kuvittelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän