Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja! Isot luomutissit ja seläntakana puhuminen.

Vierailija
24.08.2016 |

Aloitin työt sijaisopena alakoulussa ja tänään kuulin opettajanhuoneessa, kun kaksi vanhempaa naisopettajaa keskustelivat minun rintavarustuksestani. Olin siis sermin takana, joten eivät huomanneet mua, mutta aikani kuunneltuani päivittelyä, tulin esiin ja kiitin heitä heidän huomiostaan. Keskustelu oli siis tällaista:
Opettaja A: " Oletko muuten huomannut, että 3A luokan uudella sijaisopettajalla on silikonitissit? Onkohan tuollainen tyttönen ihan sopiva tällaiseen ammattiin? Minun mielestäni osoittaa aivan vääränlaisia arvoja!"
Opettaja B "On se niin sääli, miten huono itsetunto voi nuorella ihmisellä olla, kun lähtee tuollaiseen pinnalliseen hömpötykseen. Hirvittävän nuorihan hän on, onko vielä edes valmistunut?"
Opettaja A: "Niin nuori! Toivottavasti tyttöoppilaat eivät ota mallia..."

Ja sitten en enää jaksanut kuunnella ja tulin esiin ja sanoin "Voi kiitos kauheasti, on mulla varmasti upeat rinnat, kun jaksatte niistä keskustella! Nämä on kuitenkin ihan luomut, eli ei tarvitse pelätä, että siirtäisin superpinnallisia arvojani kolmasluokkalaisille, joille itselleen ei varmasti tulisi mieleenkään miettiä, onko mulla silarit."

Tuli ihan käsittämätön olo ja mietin hetken aikaa, olenko palannut takaisin lukioon.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, kuinkahan moni on luulut minun rintojani silikoneiksi.

Näköjään sitä voi olla hyvinkin yksinkertainen ihminen vaikka on opettaja.

Kuinka dorka pitää olla ettei tajua että ihmisillä voi olla isot rinnat luonnostaan ja ne saa kunnollisilla liiveillä hyvin tuettua.

Voi olla, että aika moni! Itselleni ei ollut eka kerta, kun joku erehtyy, mutta nyt kuulin ensikerran vastaavan keskustelun. Opiskelijabileissä yksi tyttö tuli juttelemaan tähän tyyliin "Sun tissit on kyllä mahtavat! Mä oon miettiny leikkausta, mutta se vähän jännittää! Saako koskee?" Ja ennen kuin kerkesin mitään sanoa, oli käsi jo rinnalla. "Hei, onpa aidon tuntuset! Mistä näitä saa?".. Oli nolona, kun kerroin, että aidot ovat. Mutta se oli ihan hauskaa ja sattuuhan noita pikkupäissään.

Näin se vaan on, jos olet nainen tai avoimesti homo saat hieroskella toisten naisten tissejä ilman seuraumuksia ja hauskaa on kaikilla, mutta jos olet hetero mies, niin johan nousee äläkkä.

Kertokaapa naiset miksi toisten naisten ja homojen miesten sallitte kosketella rintojanne, mutta heteron miehen ei?

Mitä siinä oikeasti koette olevan eroa?

Jaa, no kyllä minun tissejäni ovat puristelleet naiset ja heteromiehet. Kummatkin saavat, kunhan kysyvät luvan.

Vierailija
22/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen ihan samanlaista arvostelua naispuolisilta aika usein. Viime viikolla olin salilla ja kaksi about minun ikäistäni nuorta naista (reilu parikymppisiä) puhuivat ääneen toisilleen, että "kivat kumitissit tollakin" ja katselivat minua kohti. Tarkoitus taisi olla, että minäkin kuulen. Noh, enpä mennyt asiaa oikaisemaan kun mulle se on yksi lysti, jos joku luulee, että mulla on "kumitissit".

Tämä kumitissi buumi aiheuttaa varmasti hallaa monella tavalla niille naisille joilla sattuu olemaan isot luomut.

Itse mm. en arvosta näitä kumitissit laitattaneita ihmisinä kovin korkealle. (oikeasti arvosta laisinkaan)

Lähinnä pidän merkkinä jonkinlaisesta psyykkisestä ongelmasta, josta kannattaa pysyä erossa.

Tässä en kuitenkaan tarkoita niitä naisia joilla on aidosti ollut esteettinen vaiva rinnoissaan ja ovat sen vuoksi käyneet esteettisen girurgisen toimenpiteen lävitse. 

Mikä sitä kukaan on sanomaan minkälainen "esteettinen vaiva" on aidompi tai hyväksyttävämpi syy laittaa silikonit saatikka että sen mukaan vielä määrittyisi ihmisen arvo. Jokainen tehköön kropalleen mitä lystää.

Ja se on "kirurgisen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka dorka pitää olla ettei tajua että ihmisillä voi olla isot rinnat luonnostaan ja ne saa kunnollisilla liiveillä hyvin tuettua.

Vierailija
24/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ihmeissäni lukenut tämän ketjun läpi!

Missäsä ne perinteiset miehet on sikoja kun tuijottavat rintojani kommentit oikein viipyvät.

Nyt pelkästään naiset keskenään vääntäneet peistä.

No se ero meidän ja naisten tuijotuksissa on, että naiset katsovat kadehtien, miehet ....öööö "mielenkiinosta ko. laitosten rakenteita kohtaan"

Vierailija
25/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko juttelijat mies- vai naisopettajia?

Vierailija
26/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen ihan samanlaista arvostelua naispuolisilta aika usein. Viime viikolla olin salilla ja kaksi about minun ikäistäni nuorta naista (reilu parikymppisiä) puhuivat ääneen toisilleen, että "kivat kumitissit tollakin" ja katselivat minua kohti. Tarkoitus taisi olla, että minäkin kuulen. Noh, enpä mennyt asiaa oikaisemaan kun mulle se on yksi lysti, jos joku luulee, että mulla on "kumitissit".

Tämä kumitissi buumi aiheuttaa varmasti hallaa monella tavalla niille naisille joilla sattuu olemaan isot luomut.

Itse mm. en arvosta näitä kumitissit laitattaneita ihmisinä kovin korkealle. (oikeasti arvosta laisinkaan)

Lähinnä pidän merkkinä jonkinlaisesta psyykkisestä ongelmasta, josta kannattaa pysyä erossa.

Tässä en kuitenkaan tarkoita niitä naisia joilla on aidosti ollut esteettinen vaiva rinnoissaan ja ovat sen vuoksi käyneet esteettisen girurgisen toimenpiteen lävitse. 

Itse taas en arvosta sinunlaisiasi ihmisiä kovin korkealle (oikeasti en arvosta laisinkaan.) Hassua että sinun tyyppiset ihmiset, jotka tuomitsevat toiset pinnallisen ulkonäön vuoksi, juuri itse syyllistyvät siihen samaan, pinnalliasuuten, tuomitsemaan ulkoisen perusteella. Toki ulkonäkö synnyttää ennakkoluuloja monissa tapauksissa mutta se, että koko ihmiaen arvoatus on kiinni ulkonäössä niin huh huh. (Valitettavasti) näissä slikoneissa ei myöskään lue, että onko ne otettu sairauden tähden vai esteettisistä syistä.

Vierailija
27/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs ne akat? Menikö hiljaisiksi?

Vierailija
28/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä kukaan on sanomaan minkälainen "esteettinen vaiva" on aidompi tai hyväksyttävämpi syy laittaa silikonit saatikka että sen mukaan vielä määrittyisi ihmisen arvo. Jokainen tehköön kropalleen mitä lystää.

Ja se on "kirurgisen".

Totta mooses ja on vain hyvä jos teettävät operaationsa, se toimii hyvänä merkkerinä, että ko. henkilön itsetunto on heikko.

Vierailija
29/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän ärsyttävää kaikille, että tissit (kuten kaikki muukin) on nykyään niin seksualisoitu, että totuus usein unohtuu. Isot rinnat voivat olla todella rasittavat kantajalleen, eikä ne usein ilman liivejä kovin nätitkään ole, varsinkaan imettäneillä.

Sama yliarvostus miesten varustuksen kanssa. Keskikokoinen on usein paras ja aiheuttaa vähiten kipua ja vaivaa.

Vierailija
30/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silikonitissisillä on usein muuten vähän rasvaa. Oikeasti kurvikkailla joilla on siis aidot rinnat on yleensä tai lähes aina lantionympärys ainakin vähän suurempi kuin rinnanympärys ja rasvaa muuallakin kuin rinnoissa.Eli oikeesti minusta sen voi kyllä erottaa kella on aidot.

Ohoh, tämän asiantuntijan mukaan rinnanympärykseni 104 ja lantionympärykseni 89 tarkoittaa sitä, etten olekaan luomu? Kuka hemmetti laittoi nämä minulle huomaamattani? Pitäkää ovenne lukossa naiset!

Juu kyllä nyt yleistettiin vähän liikaa. Mulla myös kapea lantio ja isot luomurinnat.

Sama täällä! Sehän on täysi mahdottomuus joidenkin mielestä, että on isot luomurinnat, jos on muuten laiha. Olen kyllä saanut rinnoistani kuulla kaikenlaista kommenttia sekä miehiltä etä naisilta. On se kumma, että ihmiset kuvittelee niiden olevan mielestäni joku kiinnostavakin puheenaihe. Yksikin miespuolinen opiskelukaveri halusi kerran humalapäissään tulla kertomaan, että mun tissit on ihan mahtavat ja KAIKKI puhuu niistä. Jee, mahtavaa.

Vierailija
31/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään sitä voi olla hyvinkin yksinkertainen ihminen vaikka on opettaja.

Voi olla, että aika moni! Itselleni ei ollut eka kerta, kun joku erehtyy, mutta nyt kuulin ensikerran vastaavan keskustelun. Opiskelijabileissä yksi tyttö tuli juttelemaan tähän tyyliin "Sun tissit on kyllä mahtavat! Mä oon miettiny leikkausta, mutta se vähän jännittää! Saako koskee?" Ja ennen kuin kerkesin mitään sanoa, oli käsi jo rinnalla. "Hei, onpa aidon tuntuset! Mistä näitä saa?".. Oli nolona, kun kerroin, että aidot ovat. Mutta se oli ihan hauskaa ja sattuuhan noita pikkupäissään.

Näin se vaan on, jos olet nainen tai avoimesti homo saat hieroskella toisten naisten tissejä ilman seuraumuksia ja hauskaa on kaikilla, mutta jos olet hetero mies, niin johan nousee äläkkä.

Kertokaapa naiset miksi toisten naisten ja homojen miesten sallitte kosketella rintojanne, mutta heteron miehen ei?

Mitä siinä oikeasti koette olevan eroa?

No ei todellakaan saa koskea ilman lupaa. Oksettaa akat jotka kännissä luulee että niillä on lupa kähmiä. Hävetkää >:(

Vierailija
32/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillistä yhteisöissä joissa on muitakin naisia, aina kun on viehättävä ja nuori nainen kyseessä, alkaa vanhemman puoleiset naiset kateuksikssaan arvostelemaan ja juoruilemaan selän takana :) Hienosti ja rohkeasti toimit tuossa tilanteessa, siitä iso hatunnosto sinulle! Anna noiden lapsellisten puheiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
33/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisopettajia olivat ja menivät hiljaisiksi. Itsensähän he nolasivat, ei minua. Ja mitäpä sittenkään puhumaan tuollaisia, vaikka mulla olisikin silikonit. Olen melko varma, että tämän päivän opettajissakin on niitä, joille on operaatioita tehty. Oikeasti, se on tätä päivää, eikä sen perusteella pidä arvostella ketään. Lapsillekin opetetaan, ettei ulkonäön perusteella saa luoda ennakkokäsityksiä. Ap

Vierailija
34/35 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEH!

Tämä provokeskustelu on hyvä osoitus siitä minkälaisia paukapäitä täällä kirjoittelee. Aloitus on 3-4/5, mutta siitä kuitenkin kuultaa läpi keksitty juttu. Ei se ole mahdotonta että opettajat tuollaista puhuisivat, mutteivät koskaan tuollaisella kielellä/repliikeillä. Se paljastaa tämän provon.

Mutta että joo. kyllähän kaikenmaailman ilmiöstä keskustellaan opehuoneissakin, mutta ei kenenkään sijaisen ulkonäöstä kukaan ole huolissaan, vaan teoista ja asenteesta. Mun koulussa on pelkästään hyvännäköisiä opettajia, enkä ole heidän vaikutuksistaan oppilaisiin koskaan ollut huolissani, koska he osaavat käyttäytyä ja pukeutua. Ne isotissisimmät ja tiukkaperseisimmätkin hottikset.

Vierailija
35/35 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tissimies, nainen tisseineen saa minut kiihottumaan, tissien muodolla tai koolla ei ole väliä kunhan ne on, naiset olette upeita ja kauniita, ihanaa että olette

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi