Miksi laitat toriin myynti-ilmoituksia ja et vastaa kiinnostuneille mahd. ostajille?
Kommentit (6)
Jos olevinaan on myymässä mutta ei sitten millään jaksa alkaa kuitenkaan myymään. Minullakin on ollut pari kertaa muutama tuote myynnissä ja ostajat kyselee mutta en ole jaksanut sitten lähteä postiin tms. joten olen katsonut parhaimmaksi olla vastaamatta mitään kun ei minun elämä ole muutamasta kympistä kiinni mitä noista voisi saada.
Itse ainakin tulkitsen asian niin, että on jo myyty mutta ei ole jaksettu/muistettu poistaa ilmoitusta. Itse unohdin joskus poistaa ilmoituksen, kun sain tuotteen myytyä, mutta vastasin silti, kun joku sitä kysyi ja poistin ilmoituksen heti sen jälkeen. Tässä taannoin kyselin erästä tuotetta elokuun ensimmäisellä viikolla, en saanut toisellakaan viikolla vastausta, joten ostin sitten vastaavan tuotteen, kun ajattelin että taas on myyty, muttei vain vastaa. Sain tällä viikolla vastauksen tuosta tuotteesta, että on vielä myynnissä, koska pääsen hakemaan.
Joskus vaan ei saa aikaiseksi vastata, kun mahdollinen ostaja kyselee ummet ja lammet, tinkaa ja vääntää ja haluaa sopia treffejä... Uuuu puuduttaa jo kun ajattelen, kun haluaisin vaan päästä nopeasti tavarasta eroon :D
Vierailija kirjoitti:
Jos olevinaan on myymässä mutta ei sitten millään jaksa alkaa kuitenkaan myymään. Minullakin on ollut pari kertaa muutama tuote myynnissä ja ostajat kyselee mutta en ole jaksanut sitten lähteä postiin tms. joten olen katsonut parhaimmaksi olla vastaamatta mitään kun ei minun elämä ole muutamasta kympistä kiinni mitä noista voisi saada.
Mitä järkeä? :D
No pakkoko niitä on sinne laitta myyntiin jos ei ole aikomustakaan laiskuudelta vastata? Ei ne tavarat maagisesti kuljeudu ostajalle tai rahat teille vaan asioista täytyy sopia. Heittäkää vaikka suoraan roskiin sitte!
Tuote on varattu tai ostaja on tulossa tyyliin saman päivän aikana noutamaan sen, mutta en halua poistaa myynti-ilmoitusta ennen kuin tuote on todella myyty. Otan sitten yhteyttä jos tuote vapautuukin.