Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vapaita miehiä, joilla olisi käytös tavat, ei ole

Vierailija
23.08.2016 |

Olen ollut viisi vuotta sinkkuna. Muutama pidempi aikaisempi tapailu ollut. Draamaqueeniä ei kestänyt pitkään ja alkoholisti miestä en myöskään halua.
Osa jo kirjoitusvaiheessa osoittautuvat junteiksi. Haluavat ensitreffit kotiini. Pyytävät minua 200 km päähän treffeille ja kertovat etteivät naisen takia matkustaisi.
Osa on osannut kirjoittaa hyvin, mutta treffeillä ei enää mene putkeen. Ammattiani on haukuttu, hän tiesi mitä teen työkseni. Minua on pyydetty etsimään kahvilan läheltä ilmainen parkki, kun 2€ oli paljon. Mentiin syömään, mutta mies oli jo syönyt eikä ottanut kuin veden.
Mies vei minut kaverinsa syntymäpäiville toisilla treffeillä, en tiennyt minne olemme menossa. Esitteli kavereilleen avecina, muut olivat pariskuntia tai yksin. Olivat kotibileet. Viestiteltiin vielä paripäivää ja sitten ei enää vastannut viesteihini.
Kävin kaksilla treffeillä. Meillä oli mielestäni mukavaa ja kemiaa löytyi. Perui seuraavat treffit flunssaan vedoten. En kuullut hänestä enää.
Eräs ehdotti treffejä jäähallin parkkikselle. On lähellä hänen kotiaan. Kieltäydyin. Seuraavaksi ehdotti, että vie auton korjaamolle, nähdään siellä 30 km päässä. Kyse olisi ollut ensi treffeistä.
Kerrotaan myös, että ovat tositarkoituksella. Ihmetellään, kun en puhu seksistä ensimmäisissä viesteissä. Pyydetään tissikuvia ja lähetetään omasta kalusta kuva.
Olen tavannut miehen ja ollaan yhteyksissä. Kertoo, kuinka haluaa tavata uudestaa jne. Sitten ei enää kuulu mitään. Miten on niin vaikeeta laittaa viesti, et tää oli tässä.
Minusta heiltä puuttuvat käyttäytymistavat.
Nämä miehet ovat 40-44 vuotiaita.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas sinulla ollut huono tuuri :)

Vierailija
2/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ammattisi sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä löytyy mutta kun emme ole tarpeeksi jännän tuntuisia niin naiset katsoo pitkin nenänvartta vaikka suht siisti olisikin.

Vierailija
4/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hyvin käyttäytyvät miehet ollaan jo kaikki löydetty joku ketä nielee ja antaa peppua. Ja me tietenkin myös!

Vierailija
5/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet nro 3 vapaa, jos osaat käyttäytyä

Ap

Vierailija
6/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhuinkin vapaista miehistä nro 4

Ap

Vierailija
7/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

asut jossain korvessa jolloin oikeasti treffit kotonasi on hyvä idea jotta ei täydy sitten ajaa 100km takaisin samana iltana? Jos näin niin en ihmettele miksi miehet haluavat sinun matkustavan luokseen.

Minusta ei mitenkään ihmeellisiä tapauksia. Jos naisella olisi yhtä  vähän vikoja kuin noilla miehillä niin hän olisi tosi suosittu ja arvostettu

Vierailija
8/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä

Ap

Vierailija
9/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lyhyt, hintelä, köyhä, sosiaalisesti taitamaton, työtön... Siinä muutamia tyypillisiä syitä.

Vierailija
10/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys on ainut mihin et voi vaikuttaa, mutta muihin voit.

Ap

Vierailija
11/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat omaavista sinkuista enemmistö on miehiä.

Vierailija
12/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hyväkäytöksisillä miehillä on varaa valita. Mitäs sulla AP on tarjota fiksulle miehelle?

Vierailija
13/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä hyväkäytöksisillä miehillä on varaa valita. Mitäs sulla AP on tarjota fiksulle miehelle?

Roppakaupalla yhdyssanavirheitä.

Vierailija
14/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, missä olet tavannut näitä miehiä? Ehkä kannattaisi vaihtaa paikkaa/tapaa, jolla miehiä etsii. Itse olen oman kunnollisen miehen löytänyt netin deittipalstalta, mutta kyllä sieltäkin niitä huonoja kandidaatteja löytää. Tinder ei oo ehkä paras paikka, harrastukset, kaverit, yhteiset tuttavat on myös hyviä vaihtoehtoja ihmisten tapaamiseen.

Vierailija
15/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin osaan yhdyssanat ja kirjoittaa.

Vierailija
16/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun kantsii joskus etsiä täältä ketju, jossa kerrotaan pahimmista treffikokemukista, ne on vielä huikeempia kuin sulla.

Ja onhan noita itsellänikin. Eräs kertoi heti ensitreffeillä, että hän sitten haluaa että tarjoilen hänelle kotona ruokaa yläosattomissa. Toinen kysyi onko "suuhygienia kunnossa" kun olimme vähällä pussata. Kolmas ylpeili sillä miten hän aina pettää kaikkia naisiaan. Neljäs... jne.

Kokeile OKCupidia, voisi löytyä vähän fiksumpia.

Vierailija
17/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaksi emäntää sanonut päin naamaa että olettivat minun olevan vähän rajumpi jätkä kun todellisuudessa olen. Yhden ns kiltin tytön perässä olin opiskeluaikoina pitkään mutta häntä ei meikäläinen kiinnostanut kunnes kerran näki kun jouduin tappeluun. Sen jälkeen oli valmis treffeille. Vitutti kun tiesin että treffit tuli sen yhden ainoan tappelun takia. En odottanut että ns kunnon tyttö arvostaisi moista.

Ei vaan kohdalle osu naisia jotka arvostaisivat oven avauksia ja muuta vanhanaikaista soopaa. Yksi feministi aikanaan tästäkin huomautti että hän saa kyllä oven itsekin auki.

Pysyn sinkkuna, pitkän päälle helpompaa.

Vierailija
18/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole niin häävi, että sinuun viitsisi hirveästi tuhlata niitä kuuluisia "resursseja".

Vierailija
19/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Sama pätee myös nuorempiin miehiin. Sinkuilta ei ainakaan käytöstapoja löydy.

Vierailija
20/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me hyvin käyttäytyvät miehet ollaan jo kaikki löydetty joku ketä nielee ja antaa peppua. Ja me tietenkin myös!

En minä ole vielä löytänyt semmoista.

Tosin en ole oikein etsinytkään, on vielä oma elämä ja kroppa remontissa. Ehkä ensi vuonna.