Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vapaita miehiä, joilla olisi käytös tavat, ei ole

Vierailija
23.08.2016 |

Olen ollut viisi vuotta sinkkuna. Muutama pidempi aikaisempi tapailu ollut. Draamaqueeniä ei kestänyt pitkään ja alkoholisti miestä en myöskään halua.
Osa jo kirjoitusvaiheessa osoittautuvat junteiksi. Haluavat ensitreffit kotiini. Pyytävät minua 200 km päähän treffeille ja kertovat etteivät naisen takia matkustaisi.
Osa on osannut kirjoittaa hyvin, mutta treffeillä ei enää mene putkeen. Ammattiani on haukuttu, hän tiesi mitä teen työkseni. Minua on pyydetty etsimään kahvilan läheltä ilmainen parkki, kun 2€ oli paljon. Mentiin syömään, mutta mies oli jo syönyt eikä ottanut kuin veden.
Mies vei minut kaverinsa syntymäpäiville toisilla treffeillä, en tiennyt minne olemme menossa. Esitteli kavereilleen avecina, muut olivat pariskuntia tai yksin. Olivat kotibileet. Viestiteltiin vielä paripäivää ja sitten ei enää vastannut viesteihini.
Kävin kaksilla treffeillä. Meillä oli mielestäni mukavaa ja kemiaa löytyi. Perui seuraavat treffit flunssaan vedoten. En kuullut hänestä enää.
Eräs ehdotti treffejä jäähallin parkkikselle. On lähellä hänen kotiaan. Kieltäydyin. Seuraavaksi ehdotti, että vie auton korjaamolle, nähdään siellä 30 km päässä. Kyse olisi ollut ensi treffeistä.
Kerrotaan myös, että ovat tositarkoituksella. Ihmetellään, kun en puhu seksistä ensimmäisissä viesteissä. Pyydetään tissikuvia ja lähetetään omasta kalusta kuva.
Olen tavannut miehen ja ollaan yhteyksissä. Kertoo, kuinka haluaa tavata uudestaa jne. Sitten ei enää kuulu mitään. Miten on niin vaikeeta laittaa viesti, et tää oli tässä.
Minusta heiltä puuttuvat käyttäytymistavat.
Nämä miehet ovat 40-44 vuotiaita.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväkäytöksinen, mutta sitoutua en todellakaan aio. 

Vierailija
22/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis, suhtaiduin ensin neutraalisti aiheeseen, mutta nythän tajusin että mahdollisesti tarkoitatte tarjoamista treffeillä... Mahdollisesti jopa että mielestänne miesten pitäisi viedä teidät johonkin hienoon paikkaan syömään ensitreffeillä... Onko näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis, suhtaiduin ensin neutraalisti aiheeseen, mutta nythän tajusin että mahdollisesti tarkoitatte tarjoamista treffeillä... Mahdollisesti jopa että mielestänne miesten pitäisi viedä teidät johonkin hienoon paikkaan syömään ensitreffeillä... Onko näin?

Tietysti. Mutta vasta se jälkeen kun on ajettu satoja kilometrejä ja pulitettu parkkimaksut jne.

Vierailija
24/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yhdyssana virheet ovat ongelmani. Lukihäiriö myös. Mutta en ole äidinkielen opettaja.

Ap

Vierailija
25/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin ihmetyttää nämä naisten kaksoisstandardit. Miehen pitäisi olla herramies (tarjota syötävät, avata ovet, ottaa takki pois päältä, siirtää tuolia jne.), mutta mitä naiset sitten tekevät vastineeksi? Eivät mitään.

Vierailija
26/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyys on ainut mihin et voi vaikuttaa, mutta muihin voit.

Ap

Aiotko ryhtyä miljardööriksi?

Vierailija
27/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Mutta vasta se jälkeen kun on ajettu satoja kilometrejä ja pulitettu parkkimaksut jne.

Aijaa. No sitten tarvittaisiin tänne se maksullisista naisista ja lompakkoloisimisesta puhuva mies kommentoimaan. Mihin se on hävinnyt?

Vierailija
28/28 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on pyydetty etsimään kahvilan läheltä ilmainen parkki, kun 2€ oli paljon.

Siis... menittekö sinun autolla yhdessä? Vai miten tästä tuli edes puhe?