Itsekseen puhuva harmiton kahvinjuoja poistettiin kahvilasta ja rääkyvät, pöydissä juoksevat lapset kuurosokeiden äitiensä kanssa saivat jäädä
Tietääpähän ainakin minne ei mene enää rahojansa laittamaan. Tietysti joku mammoista on käynyt valittamassa, sopisi kuvaan.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Tietääpähän ainakin minne ei mene enää rahojansa laittamaan. Tietysti joku mammoista on käynyt valittamassa, sopisi kuvaan.
"Tapan kaikki. Tapan kaikki. Tapan kaikki..."
Todella epäammattimainen kahvilan henkilökunta. No, nyt menettävät asiakkaitaan sen vuoksi.
Tiedätköhän asiasta ihan kaikkea? Mun työpaikalla käyskenteli aikanaan lievästi kehitysvammainen äijä, jolla oli tapana istahtaa pöytään ja ryhtyä hieroskelemaan munaansa siellä pöydän alla, siis housujen läpi toki. Pomo ei katsellut ukkoa enää hetkeäkään kun juttu tuli ilmi yhden nuoren työntekijän kerrottua asiasta ahdistuneena. Mies ei saa astua työpaikalleni jalallakaan, ja tosiaan joku sivullinen asiakas voisi kuvitella, että kyse on vain siitä, ettemme me suvaitse vammaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätköhän asiasta ihan kaikkea? Mun työpaikalla käyskenteli aikanaan lievästi kehitysvammainen äijä, jolla oli tapana istahtaa pöytään ja ryhtyä hieroskelemaan munaansa siellä pöydän alla, siis housujen läpi toki. Pomo ei katsellut ukkoa enää hetkeäkään kun juttu tuli ilmi yhden nuoren työntekijän kerrottua asiasta ahdistuneena. Mies ei saa astua työpaikalleni jalallakaan, ja tosiaan joku sivullinen asiakas voisi kuvitella, että kyse on vain siitä, ettemme me suvaitse vammaisia.
Mä kans kokemuksesta voisin epäillä jotain tällasta...
Niinpä, harva sekaisin oleva itsekseen puhuja aiheuttaa niin paljon haittaa muille asiakkaille kuin rääkyvät lapset. Itse kävin juuri lounaalla varsin hyvässä paikassa, mutta ruokailukokemukseni pilasi kahden äidin ja muutaman vuoden ikäisen lapsen seurue, jossa lapset saivat jonkun rääkykohtauksen ja huusivat niin että korviin sattui. Äidit ei näyttäneet huomaavan, vaan juttelivat keskenään kuin ei mitään. MInä pidin käsiä korvilla ja irvistelin, että ymmärtäisivät että oikeasti se meteli on ihan liikaa nyt, korviin sattuu. Toinen huomasi ja yritti vähän hyssytellä että ihan pian mennään kotiin. Rääkyminen naama punaisena jatkui kunnes ne lopulta lähtivät, syötyään vielä jälkiruoatkin lasten rääkyessä edelleen.
Ähh, kasi, myötähäpeä noiden urpåjen äitien puolesta.
En olisi varmaan voinut vastustaa, vaan olisin itse mennyt sanomaan suoraan pennuille jotain 😁
Vai olivatko ne kakrut vuoden vanhoja vasta, no ei sitten -
T. 9
Mielisairaat ovat aikamme spitaalisia. Oma skitsofreeninen anoppini keinui kerrostalomme pihalla kerran pienen hetken, niin eikös jo tullut sanomista:( Anoppi ei tekisi pahaa kärpäsellekään eikä häirinnyt ketään.
Mielisairaudet eivät tartu ja myös ääniä kuulevalla on oikeus istua kahvilassa, jos ei sen kummempaa tee kuin rupattelee itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä paikka tää on ja missä?
ABC Keravalla. AP.
Meillä kerran asiakas valitti, kun eräs nuori neito kuulemma käyttää huumeita ja hänen läsnäolonsa kertoo siitä, että hyväksymme huumeet. Monta kertaa yritin kysyä, että oliko hän nähnyt naisen ottaneen huumeita, koska emme tietenkään hyväksy sellaista. Lopulta tämä kana myönsi, että ei ollut nähnyt, mutta hän tietää, koska on sossussa töissä. Tämän jälkeen kehotin rouvaa menemään takaisin seurueensa luokse ja olemaan ihan rauhassa, en voi enkä halua tuommoisen lausunnon takia häätää sellaista ihmistä pois paikastamme, kun hän ei ole tehnyt mitään.
Tai siis teki hän. Osti yhden juoman meni paikoilleen nauttimaan juomastaan ja kuunteli musiikkia korvanapeista. Ja vähän heilui musiikkinsa tahdissa! Ei edes laulanut, taisi välillä hyräillä, en kuullut kunnolla, kun omat musiikkimme soi sen verran kovaa.
Kaikkea se maa elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä paikka tää on ja missä?
ABC Keravalla. AP.
Keravalla ei oo ABCta
Mikä juttu tää nyt on? Onko iltalehdelle kerrottu?
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää nyt on? Onko iltalehdelle kerrottu?
Asettelusta ja asenteesta päätellen jonkun lapsivihaajan päiväuni.
Aloittaja on ilmeisesti kyvytön laittamaan viestiinsä linkkiä uutiseen ja kuvittelee, että kaikki seuraavat samoja lehtiä ja sivustoja kuin hän itse.
Linkkiä näkyviin kun aloitatte keskustelua uutisaiheista.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, harva sekaisin oleva itsekseen puhuja aiheuttaa niin paljon haittaa muille asiakkaille kuin rääkyvät lapset. Itse kävin juuri lounaalla varsin hyvässä paikassa, mutta ruokailukokemukseni pilasi kahden äidin ja muutaman vuoden ikäisen lapsen seurue, jossa lapset saivat jonkun rääkykohtauksen ja huusivat niin että korviin sattui. Äidit ei näyttäneet huomaavan, vaan juttelivat keskenään kuin ei mitään. MInä pidin käsiä korvilla ja irvistelin, että ymmärtäisivät että oikeasti se meteli on ihan liikaa nyt, korviin sattuu. Toinen huomasi ja yritti vähän hyssytellä että ihan pian mennään kotiin. Rääkyminen naama punaisena jatkui kunnes ne lopulta lähtivät, syötyään vielä jälkiruoatkin lasten rääkyessä edelleen.
Jooh,tottakai!:D
En saanut lapsineni syödä rauhassa.Olimme siis erittäin tasokkaassa ravintolassa lounaalla kun viereen istahti parikymppisiä neitejä kaakattamaan.Ei ollut ruokarauhaa ollenkaan.Nämä tyttöset tilasivat vain edulliset kahvit ja rääkyivät koko puolituntisen kun joivat kahvejaan.Kamalaa.
Toissapäivänä kun olimme Stokkan kahviossa lapsieni kanssa brunssilla,tuli siihen keski-ikäinen mies ja paapatti puhelimeensa niin,ettemme pystyneet lapsieni kanssa keskustelemaan.
Mihin maailma on menossa?
Mikä juttu? Miksi te puhutte täällä aina kaikista asioista niin kuin kaikki maailman ihmiset tietäisivät ne?
Ei jessus. Luulisi, että nykyisten älypuhelimien ja hands free -laitteiden aikaan olisimme jo tottuneet itsekseen puhujiin.
No, yksittäiselle työntekijälle voi aina sattua yksittäisiä virhearviointeja. En usko, että yhdessäkään paikassa on mitään systeemistä politiikkaa, joka vaatisi itsekseenpuhujien heivaamista.