Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäkki, buger king hese vai scan burger

Vierailija
23.08.2016 |

Otsikko

Mäkki, buger king hese vai scan burger

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkki, ehdottomasti. En tajua Hesen ylivaltaa Suomessa, ne ranskalaiset on jotain järkyttävää. Mäkin hamppareista saa "kosteamman" (niille jotka valitti kuivuudesta) laittamalla niihin tilkan majoneesia. Mäkin valkoinen majoneesi on muutenkin paljon parempaa kuin Hesen kurkkumajoneesi, joka on todella pahaa. 

Burger Kingin ranskalaiset taas ovat kamalia. Minusta ranskalaisten tulee olla ohuita ja rapeita, sellaisia kuin Mäkissä. 

Vierailija
42/45 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 4 v pojaltani kysyttäisiin niin Mäkkärin Happy Meal juustohampurilaisella, ranskalaisilla ja tropicana omenatuoremehulla.

On euron halvempi lastenateria kuin Hesen ja siltikin maistuu paljon paremmalta. Hesessä saa jotain halpistuoremehua tölkistä mukiin, mäkkärissä pullon Tropicanaa. Ranejen rasva ei tartu kitalakeen eikä purilaisia paisteta vanhassa paistirasvassa kuten Hesessä.

Mä olen aina digannut Mac Feast hampparista. Riittävästi salaattia ja ihana kastike ilman liikaa majoneesia. Sitten kanafrappit on hyviä kans. Joskus tykkäsin fiesta salaatista.

Mä syön pikaruokaa oikeastaan vain lapsen kanssa satunnaisesti ja siksi mäkkäri. Mäkin ilmaiset lelut ja kirjat ovat välillä ok. Kirjojen laatuun on panostettu. Idea lähti Ruotsin mäkistä jotka tekivät yhteistyötä kirjailijoiden kanssa tukeakseen lasten lukemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friends & Brgrs

Vierailija
44/45 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scanin salaattibaari on huippu.

Mut ateriat ei kyl

Vierailija
45/45 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollssis parhaat ranskikset ja currydippi on hyvää. Mäkkäristä frappee ja pirtelöö ja hesestä paprikamajo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi