Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut monia vuosia ihastuneena varattuun mieheen

Sydämeen sattuu
23.08.2016 |

Mä en vaan voi tajuta, mikä siinä miehessä on, että mä en siitä yli pääse. kohta 3 vuotta haikaillut sen perään. Kaiken lisäksi oon itekin varattu. Ihan pöljää/tyhmää/idioottimaista tämä minun tilanne, mutta en voi tunteilleni mitään.
En vaan pääse yli, en sitten millään. :(
Miten jaksan jatkaa? EN tule tätä miestä koskaan itselleni saamaan ja olen pöljänä mennyt vielä näyttämään hänelle, että tunteita on. Hän välttelee minua, ja ihan syystä. Vaikka en olekaan lähennellyt tmv. mutta musta paistaa tosi kauas ihastuminen.
Oma mieheni ei tiedä mitään, tai sit tietää, mutta teeskentelee, et kaikki on hyvin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ämmä, mitä muuta voi sanoa? Ole reilu miehellesi ja eroa jos et pääse ihastumisestasi millään.

Vierailija
2/2 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämän on ihan hirveää, itse ollut samassa tilanteessa vuoden! Välillä luulen jo selvinneeni tunteista, mutta sitten se iskee kahta kauheammin takaisin. Olen yrittänyt kaikkeni, mikään ei auta. Ja tämä mies on kysyttäessä sanonut minulle, ettei hänellä ole tunteita minua kohtaan. Ja minä en vaan meinaa uskoa häntä, en millään! Miksi ihmeessä hän muuten olisi minulle vihainen kun minä yritän vältellä häntä?!? Oikeasti hänellä on varmaan syynsä, mutta kun minä en vaan halua uskoa, että hän ei oikeasti välittäisi minusta! Mikään ei toimi, ei välttely, ei yhdessä "kavereina" oleminen. Nytkin sydän meinaa pakahtua tästä tuskasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi