Eipä saatu poikaa tälläkään kertaa :(
Viides tyttö tulossa, sain juuri tietää sukupuolen ultrassa. Itkettää. Me ollaan niin kovasti poikaa toivottu monesta syystä ja taas se unelma särkyi :( Tiedän aiheen olevan tabu, mutta en voi mitään näille ajatuksille. Pettymys vain on niin suuri vaikka lapsi on kuinka toivottu. Ja muutkin ovat kovasti poikaa meille toivoneet. Mies on myös tosi pettynyt eikä salaile tunteitaan. Tähän taisi loppua nyt mun onnellinen odotus tai siltä nyt tuntuu. Mussa on varmaan jotain vikaa :(
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Suvulleko te ne lapset teettekin? Mulla on kolme tyttöä ja olen todella onnellinen heistä. Viimeisessä raskaudessa oli epäilyä lapsen terveydestä ja käytiin lapsivesipunktiossa, josta saatiin onneksi normaali tulos. Miehen vanhemmat ovat jaksaneet poikaa toitottaa, mun puolesta voivat vetää käteen!
Luonnollista. Toivovat suvunjatkajaa. Onneks mä tein heti pojan aluksi niin oli tuo suvunjatkamishomma hoidettu heti alkuun. Seuraava olikin sitte tyttö, mun mies osaa hommansa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt pikkasen wt?
Kuulostaa ihan hihhuli meiningiltä. Uskistenhan mielestä mies jatkaa sukua ja tästä syystä on tärkeää, että jokaisessa perheessä on poika.
Saat varmasti tulevaisuudessa poikia lapsenlapsina, kun on noin monta tulevaa äitiä perheessä. Onko teillä joku vakaumus, kun aiot vaan ilmeisesti jatkaa synnyttämistä tämänkin jälkeen? Miksi nykyaikana enää pitäisi saada se poika? En ymmärrä mitään järjellistä syytä tähän! Voisko joku viisaampi valaista mua?
Yleensä nää ketjut on toistepäin, eli monen pojan mamma itkee kun ei taaskaan tullut sitä prinsessaa! :D Tyttöhän on selvästi nykyisin se suositumpi sukupuoli. Virkistävää trollausta.
Lastenne vuoksi toivon, että poika jää saamatta. Olen itse se epätoivottu, kolmas tyttö ja vaikka aiheesta ei juuri puhuttu, vaistosin jo aivan pienenä, että olen väärää sukupuolta. Tilanne paheni, kun se poika seuraavaksi syntyi. Varsinkin teininä kaipasin miesten huomiota ja hyväksyntää ja olin altis hyväksikäytölle. Uskon, että huono itsetuntoni ja epävarmuuteni johtuu osaksi siitä, että koin koko lapsuuteni olevani pettymys sukupuoleni vuoksi. Luonnollisesti pikkuveli siinä vieressä sai erityishuomiota ja nostettiin jalustalle. Minä olin vain yksi tytöistä ja sain pärjätä omillani sekä olla kiltti, hiljainen ja tunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua myös naisesta. Joidenkin naisten "elimistössä" poikasiittiöt eivät selviä eli ns. Naisen elimistö on tyttösiittiöille otollinen paikka selviytyä. On ihan tutkittu tätä teoriaa. Saat olla pettynyt. Mitä haittaa siitä jos sen ääneen sanoo. Moni äiti miettii pettymystä mielessään. Terkuin viiden tytön perheessä kasvanut nyt kahden pojan ja yhden tytön äiti
Kiitos. Toivottavasti pystyn vielä joskus saamaan sen pojankin eikä mulla ois tollanen elimistö. Ap
Ehkä olisi parempi, että vetäisi piuhat poikki, jos lapsia tehdään tuolla perusteella. Sairasta.
Ah niinpä tietenkin, trollihan tää olikin, hitsit, miten nyt meninkään lankaan..!
Ettekö te tosiaan lue uusimpia tutkimuksia? Ei se mies sitä sukupuolta mitenkään "määrää", siihen vaikuttaa molempien vanhempien oninaisuudet, ei pelkästään isän! Luultua enemmän myös äidillä on osansa tässä. Idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Ettekös ihmiset nyt provoa tunnista!
Todennäköisesti provo, mutta tunnen yhden äidin, joka on ihan julkisesti ja kovaan ääneen pettynyt kun ei koskaan saanut tyttölasta. Heillä on useampi poika.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tosiaan lue uusimpia tutkimuksia? Ei se mies sitä sukupuolta mitenkään "määrää", siihen vaikuttaa molempien vanhempien oninaisuudet, ei pelkästään isän! Luultua enemmän myös äidillä on osansa tässä. Idiootit.
Linkkiä kiitos!
Mulla on kolme tyttöä ja enempää lapsia en uskalla tehdä, jos sieltä tulisikin vaikka se poika. Olen niin onnellinen tytöistäni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuota tiedäthän että se on miehen siittiö joka määrää lapsen sukupuolen eli lähinnä miehessäsi on sitten jotain vikaa.
Miehen mielestä tämä johtuu minusta. Mutta saatat olla oikeassa. Ap
Oisko teidän molempien kannattanut kydä peruskoulu loppuun ennen kuin aloitte lapsia tehtailemaan?
Musta oli hyvä, että saatiin se 3. tyttö, kun appivanhemmat ovat niin sen pojan perään olleet. Olisivat vaan lellineet ja huomioineet sen yhden lapsen muiden kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Niin tuota tiedäthän että se on miehen siittiö joka määrää lapsen sukupuolen eli lähinnä miehessäsi on sitten jotain vikaa.
Nykytiedon valossa asia ei ole näin yksioikoinen. Siittiö ei nimittäin hyppää suoraan munasoluun vaan se kulkee pitkän matkan naisen elimistössä ennen sitä. Ja tämä ympäristö missä siittiöt liikkuvat vaikuttaa myös siihen mikä siittiö saavuttaa ensimmäisenä maalin.
Oletteko sellaisia vanhempia, jotka tieten tahtoen kasvattavat tytöistä passiivisia pikku prinsessoja ja pissiksiä? Ja poika olisi sitten se reilu, reipas ja aktiivinen toimija? Vai MIKSI ihmeessä Ap toivot juuri poikaa? En ymmärrä. Mitä sellaista pojan kanssa voi tehdä, mitä tytön kanssa ei? t. Lapsuudessa jalkapalloa, koripalloa ja partiota harrastanut tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekös ihmiset nyt provoa tunnista!
Todennäköisesti provo, mutta tunnen yhden äidin, joka on ihan julkisesti ja kovaan ääneen pettynyt kun ei koskaan saanut tyttölasta. Heillä on useampi poika.
Minä tiedän monta... Tiedän jopa perheen, jossa 6 poikaa ja nuorin se kaivattu tyttö :( Surullista tehdä lapsia pelkkä sukupuoli mielessä, kauhean pakkomielteen vallassa.
Iltasanomat: kansanedustaja Nazima Razmyar sai pojan - olo on niin valtavan kiitollinen. Mtv3: Nazima Razmyar sai esikoisensa - poika tuli. Jotenkin ikävää otsikointia kun miettii kuinka epätoivottuja tytöt ovat tietyissä kulttuureissa. Toisaalta laukoihan Miklukin seksistisiä kommentteja pojan saatuaan.
Mit vit? Oletko sinä käynyt peruskoulua? Siittiöhän määrää kumpaa sukupuolta lapsi on. Ja AP syytti itseään aloitusviestissään.