Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta tuntia sinulla ja puolisollasi tulee ruutuaikaa iltaisin? (Telkku, tietokone, puhelin, jne.)

Vierailija
23.08.2016 |

Mua raivostuttaa, kun tietokone ja telkku tuntuu vallanneen kaikein vapaa-ajan. Kiinnostaisi nyt tietää kuinka monta tuntia muut pariskunnat viettävät koneidensa ym. laitteiden kanssa iltaisin ja myös viikonloppuisin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työni tietokoneella, ruutuaikaa tulee ihan älyttömän paljon.

Vierailija
2/3 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No   me tehdään miehen kanssa molemmat töitä tietokoneella eli päivässä sen myötä tulee jo paljon tietokone aikaa. Mutta jos vapaa-aikaa katsotaan niin päivässä ehkä parisen tuntia, mennään iltaisin sänkyyn noin 20 katselemaan telkkaria tai netflixiä tai joskus saatan vaan surffailla tabletilla tai puhelimella netissä jos mies katsoo jtn leffaa mikä mua ei kiinnosta.

Viikonloppusin joskus enemmän ja joskus vähemmät. Kesällä ei esim telkkaristaoo katottu kai kuin uutiset ja joskus joku leffa mutta talvella sitten enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä telkkari on päällä ja taustalla iltaisin, yleensä silloin vaan jutellaan ja katsotaan sivu silmällä. Koneella ollaan vain jos jommalla kummalla/molemmilla on läksyjä (mies on oppisopimuksella ja minä täyspäiväinen opiskelija). Puhelinta selaillaan joskus, silloinkin yleensä jutellaan esim. uutisesta tai artikkelista, jonka just jompi kumpi luki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä