Eipä saatu poikaa tälläkään kertaa :(
Viides tyttö tulossa, sain juuri tietää sukupuolen ultrassa. Itkettää. Me ollaan niin kovasti poikaa toivottu monesta syystä ja taas se unelma särkyi :( Tiedän aiheen olevan tabu, mutta en voi mitään näille ajatuksille. Pettymys vain on niin suuri vaikka lapsi on kuinka toivottu. Ja muutkin ovat kovasti poikaa meille toivoneet. Mies on myös tosi pettynyt eikä salaile tunteitaan. Tähän taisi loppua nyt mun onnellinen odotus tai siltä nyt tuntuu. Mussa on varmaan jotain vikaa :(
Kommentit (105)
Hrrrr. 5 tyttöä. Auts. Osanotot!
Säälin tyttöä jo valmiiksi, mies vihaa lasta ja on tulevaisuudessa varma mielenterveys potilas... Poika olisi varmaan hemmoteltu piloille.
Mä sain ultrassa tietää, että vauvani ei selviä hengissä synnytykseen asti. Poikavauva kyseessä. Mua saa sitten vissiin onnitella..
Vierailija kirjoitti:
Niin tuota tiedäthän että se on miehen siittiö joka määrää lapsen sukupuolen eli lähinnä miehessäsi on sitten jotain vikaa.
Voi luoja. Tämäkin saadaan väännettyä miehen viaksi?
Voi johtua myös naisesta. Joidenkin naisten "elimistössä" poikasiittiöt eivät selviä eli ns. Naisen elimistö on tyttösiittiöille otollinen paikka selviytyä. On ihan tutkittu tätä teoriaa. Saat olla pettynyt. Mitä haittaa siitä jos sen ääneen sanoo. Moni äiti miettii pettymystä mielessään. Terkuin viiden tytön perheessä kasvanut nyt kahden pojan ja yhden tytön äiti
Kun sain kolmannen tyttöni, eräs vanhan luokkakaverin äiti tuli kaupassa kovaan ääneen surkuttelemaan, että voivoi kun teidän pitää vielä neljäskin tehdä, että saisitte vihdoin sen pienen pojan. Purskahdin hormonimyrskyissäni itkemään ja sanoin ei-niin-kauniita asioita kyseiselle noita-akalle. Pahinta, että tyypillä itselläänkin on kolme tyttöä. Ei vissiin enää neljättä kertaa tärpännyt, kun ei ole sitä pientä poikaa heillä.
Voi että, meitä oli myös 5 tyttöä lapsuudenperheessäni ja ollaan nyt aikuisinakin tosi läheisiä ja rakkaita toisillemme! Uskon, että pääsette ajan kanssa ohi pettymyksestänne (mikä on ihan ymmärrettävää) ja olette jo iloisia siinä vaiheessa, kun tyttönne syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa tehdä lapsillekin selväksi että he ovat pohjasakkaa. Kuten sinäkin.
Lapset ovat toivottuja tottakai. Eikö sinusta saa toivoa toista sukupuolta jos ennestään on neljä samaa. Ap
Jos se sukupuoli on noin kriittinen asia, niin kannattaisi lopettaa ajoissa tuollainen ylenpalttinen sikiäminen. Adoption kautta voi valita, jos asia on noin tärkeä. Se on sitten hienoa tyttärillenne, kun tajuat, että kukaan ei ollut haluttu. Tai siis olivat suuri pettymys vanhemmille, kun ei ollut palleja.
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua myös naisesta. Joidenkin naisten "elimistössä" poikasiittiöt eivät selviä eli ns. Naisen elimistö on tyttösiittiöille otollinen paikka selviytyä. On ihan tutkittu tätä teoriaa. Saat olla pettynyt. Mitä haittaa siitä jos sen ääneen sanoo. Moni äiti miettii pettymystä mielessään. Terkuin viiden tytön perheessä kasvanut nyt kahden pojan ja yhden tytön äiti
Kiitos. Toivottavasti pystyn vielä joskus saamaan sen pojankin eikä mulla ois tollanen elimistö. Ap
Poika syntyy hieman todennäköisemmin, jos pari harrastaa seksiä hyvin usein. Poikasiittiöt ovat hieman nopeampia kuin tyttösiittiöt, jotka puolestaan elävät hieman pidempään. Näin, jos oikein muistan.
Eipä saatu lasta tälläkään kertaa. Mies on niin pettynyt ja mua vaan itkettää.
Mitään muuta ei toivottu kuin että olisi elävä ja terve.
Haluaisin onnitella ihanasta tytöstä, mutten tiedä tuottaisiko se sinulle hyvän vai pahan mielen.
Hae apua, tuollainen ajattelu ei ole tervettä!
Mua huvittaa aina nämä ketjut joissa toivotaan poikaa. Jos ketju olis nimeltään 5 poika tulossa niin kyllä olis av-mammat sympaattisella tuulella.
Hedelmöittymisiä tapahtuu noin tuplasti enemmän kuin raskauksia oikeasti alkaa (tai jatkuu). Välissä tapahtuu seulonta, sairaat ja ei-sopivat (mm. väärä sukupuoli) alkiot karsiutuu.
Elimistöä voi huijata suosimaan toista sukupuolta:
"naisen hedelmöittymisen aikaan syömä ravinto voi vaikuttaa tulevan lapsen sukupuoleen. BrittiläinenTelegraph.co.uk –sivusto uutisoi tutkimuksesta, jonka mukaan naiset jotka käyttävät runsaasti rasvaa ruokavaliossa hedelmöityksen aikaan, saavat todennäköisemmin poikalapsen. Sen sijaan vähärasvainen dieetti näyttäisi tuovan tyttölapsia. Myös raskauden aikana syödyt vitamiinit vaikuttavat lapsen sukupuoleen. Poikalapsia saaneet äidit ovat todennäköisesti syöneet raskauden aikana kaliumia, kalsiumia sekä C-,E- ja B12-vitamiinia."
Suvulleko te ne lapset teettekin? Mulla on kolme tyttöä ja olen todella onnellinen heistä. Viimeisessä raskaudessa oli epäilyä lapsen terveydestä ja käytiin lapsivesipunktiossa, josta saatiin onneksi normaali tulos. Miehen vanhemmat ovat jaksaneet poikaa toitottaa, mun puolesta voivat vetää käteen!
Hyvä vaan että tulee tyttöjä. Suomessa on muutenki liikaa miehiä.
Hyi mikä arvomaailma teidän perheessä ja suvussa. Miksi poika on niin toivottu?
Mistä lähtien olette tehtailleet lapsia pojan toivossa? Alusta lähtienkö? Tuleeko vielä lisää? Niin kauan, että saatte haluamanne...
Tiedostan kyllä etteivät kaikki tätä ymmärrä. Kiitos kuitenkin asiallisesta kommentista. Meillä tämä on iso asia. Ap