Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on naurettavin asia, mistä tiedät jonkun olleen/olevan ylpeä?

Vierailija
23.08.2016 |

Yksi ex-tuttu mainostaa joka välissä äänestävänsä Perussuomalaisia ja Timo Soinia, ja että on ylpeä kannastaan.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketkä äänestää vihreitä ja Li Anderssonia, ja ovat ylpeitä kannastaan.

Vierailija
2/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku kertoo "ylpeänä" käyttävänsä kånken-reppua. Naurettavaa ja kuvottavaa kokea ylpeyden aiheeksi olla ajatusmaailmaltaan oksettava massateini-pissis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko-viikko -lapsen äiti: mun lapsen ei tarvitse kohdata tylsää arkea, koska sen aikana ei tarvitse siivota, tehdä ruokaa, käydä kaupassa yms.

Vierailija
4/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku kertoo "ylpeänä" käyttävänsä kånken-reppua. Naurettavaa ja kuvottavaa kokea ylpeyden aiheeksi olla ajatusmaailmaltaan oksettava massateini-pissis.

Tää Kånken-inho on kyllä jo jotain pakkomielteistä mielisairautta.

Mitä väliä, jos se jonkun mielestä on hyvä ja tuntee itsensä viksuksi käyttäessään reppua joka on hyvä?

Vierailija
5/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylpeä, kun saan tehtyä ihan normaaleja juttuja, siivottua tai laitettua pyykit kaappiin. Se on varmasti aika naurettava syy olla ylpeä.

Vierailija
6/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äiti joka toitottaa että on ylpeä kasvattaessaan lapsiaan vapaan kasvatuksen mukaan. Täällä on jatkuvasti puhkottu jonkun pyörän kumit, naarmutettu autoja, tupakantumppeja löydetty taloytiön saunatiloista (vanhin lapsi on 12!) ja jäipä äidin herranterttu kiinni itse teosta useampaan kertaan.

Vierailija
7/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, ei minusta ollenkaan, kuulostaa suorastaan järkevältä :)

T.Ap

Vierailija
8/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen tyytyväisyys kun mielestään "voittaa" väittelun av:lla. Näitähän täällä riittää.

Vierailija
9/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somejulkkis Fiamirri ja sen hoitojen määrä.

Vierailija
10/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ylpeä, kun saan tehtyä ihan normaaleja juttuja, siivottua tai laitettua pyykit kaappiin. Se on varmasti aika naurettava syy olla ylpeä.

Minäkin. Ei se minusta ole naurettava syy.

Vierailija
11/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ovat ylpeitä pienistä, tavallisista asioista, ovat tutkitusti onnellisempia ja tyytyväisempiä elämään :) on hienoa että ihmiset tuntevat ylpeyttä itsestään, tekemistään asioista ja jopa äänestysvalinnoistaan. Kun ihminen voi olla itsestään ylpeä, lisääntyy hyvinvointi, ja se taas luo positiivisen kehän :) Siispä ei naureta kanssaihmisillemme kun he ovat itsestään ylpeitä, ollaan sen sijaan ylpeitä heidän kanssaan.

Vierailija
12/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeillään miten paljon tekee töitä. Tämä on sellainen tietty ihmistyyppi, 24/7 töissä, lomat rahana, "en oo ollut sairaana 30 vuoteen" jne. Lapset jää vieraiksi tai perhettä ei ole ollenkaan, työ työ työ työööö.... Säälittää :( Jossakin vaiheessa se on eläkkeelle jäätävä ja mitäs sitten? Voi olla aika tyhjää....

Vierailija
13/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketkä äänestää kokoomusta ja Stubbia, ja ovat ylpeitä kannastaan.

Vierailija
14/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha

Vierailija
15/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on ylpeä siitä, että on syntynyt suomalaiseksi ja vain tämän takia pitää itseään muita parempana. Siis täysin ilman omaa ansiotaan.

Vierailija
16/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, kyllä minä olen ylpeä (ja onnellinen) siitä, etten ole syntynyt mihinkään isis-helvettiin vaan Suomeen.

Vierailija
17/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä kaikista hölmöistä saavutuksistani. Kasista yläasteen torkkarissa, yo-lakista, sh-koulutuksestani, lapsistani, kodistani, vaikka onkin vuokra-asunto..

Joskus kerron ääneenkin olevani ylpeä siitä ja tästä, kuitenkin kerskailematta. Usein ihmisten reaktio on, että no ei tuossa mitään ole, joka toinen on ylioppilas, amk ei ole mitään ja että asutte vain vuokralla. :) 

Kuten tämän ketjun aloittajalla, on monella muullakin tarve lytätä, jos joku kehtaa omasta pikku  elämästään olla kerrankin iloinen. Ei ihme että on masennusta ja pahin masenus taitaa olla näillä sanojilla itseillään

!

Vierailija
18/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaan kategoriaan voi laittaa myös stadilaisuudesta ylpeät ja itseään muita parempana pitävät. Siis ööö, et oot syntynyt johonkin kaupunkiin...sun on varmasti pitänyt tehdä todella paljon sen eteen.

Kuvaavaa on, et ratikassa kerran yksi pultsari rääkyi ja aggressoi kuinka hän on sentään tsadilainen. Se varmaan olikin ainoa asia, mistä tämä pultsari saattoi olla ylpeä, kaikki muu ilmeisesti oli menny persiilleen, mut se ei, et oli sattunut syntymään Helsinkiin. ;D tai sitten hirveän surullista.

Vierailija
19/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... Puhut nyt täällä about 9-12v pikkutytöistä.. Olet varmaan ylpeä siitä että pääset haukkumaan pikkutyttöjä :)

Vierailija
20/122 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ovat ylpeitä pienistä, tavallisista asioista, ovat tutkitusti onnellisempia ja tyytyväisempiä elämään :) on hienoa että ihmiset tuntevat ylpeyttä itsestään, tekemistään asioista ja jopa äänestysvalinnoistaan. Kun ihminen voi olla itsestään ylpeä, lisääntyy hyvinvointi, ja se taas luo positiivisen kehän :) Siispä ei naureta kanssaihmisillemme kun he ovat itsestään ylpeitä, ollaan sen sijaan ylpeitä heidän kanssaan.

Persuthan on oikein tunnettu positiivisuudestaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi