Te ravintoloihin/kahviloihin/yms. tulevat ruokar*nkkarit, olisi kysymys:
Miksi ette juo vaan vettä tai miksi ylipäätään vaivaudutte paikanpäälle valittamaan kun ei ole kuin pelkkää soija- ja mantelimaitoa eikä teidän ihan ehdotonta lempparia kauramaitoa tai ei ole vattu joka vatun vattu luomua tai just lemppariorganicciteetänne ei löydy valikoimasta??? Ääärrrgh! Jos on perkele allerginen niin ymmärtämään sen, en minäkään mee omena-allergikkona vaatimaan suomalaista omenaa salaattiini, ne kun eivät allergisoi vaan yksinkertaisesti olen hitto ilman. Mutta muuten vaan ruokailussa r*nkkaavat itsekeskeiset yököt pysykööt kotonaan goijimarjoineen.
Maailma on ihan sairas. Toisilla ei ole ruokaa ollenkaan ja toiset vaativat ihan naurettavuuttaan mitä kummallisimpia juttuja normiruokapaikkoihin!
Kommentit (45)
Oispa kiva miettiä ihan vaan kaveriporukalla ravintolaan tai kahvilaan menoa ja joku nasse sanoisi että ei voida mennä tonne koska siellä ei oo kauramaitoo ja mun lapsi on maidolle allerginen..
Jaa no jos ei oltais enää kavereita.
Siis että lapsi ei olisi tosiaan edes mukana ;)
Valittava asiakas tuskin tulee toista kertaa, joten toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Olin töissä ravintolassa jossa kävi juuri tuollaista porukkaa. Miksi piti meille tulla, kun muutaman metrin päässä meidän ovesta oli ihan kunnon kahvila...
Minusta on ihan ok, vaikkei tykkäisikään sitruunasta, mutta ei voi olettaa, että pienestä kahvilasta löytyisi itselleen mieluista. Silloin voi tilata vain kahvin tai vaihtaa kahvilaa.