Niin kiva uni viime yöltä, kertokaapa tekin omianne!
Yhtäkkiä olimme Eskon ja Martinan kanssa hotellihuoneessa, Väppi-nimisellä paikkakunnalla järjestämässä jotain kauneuskilpailuja. Liittyi ilmeisesti rekkoihin, kun niitä näkyi ikkunasta kymmeniä, sellaisia valtavia jenkkityylisiä hienoine maalauksineen.
Ilmeisesti olin M:n assistentti, kun mulla oli sen matkalaukut ja kaikki meikit ja hiusjutut omalla pöydälläni. Esiintymisasut olin jo stailannut valmiiksi. Mustaa ja kimalletta, pitkävartiset mustat saappaat jne.
Tarjosin Martsulle aamupalaa, eli kevytviiliä, jossa kaurahiutaleita, maissia ja kinuskikastiketta. Martina sylkäisi suustansa koko lusikallisen lattialle ja sanoi: "Hyi hel..tti, ihan hirveetä moskaa"! Mä tietenkin loukkaannuin ja aloin mököttää. Martina tiuskaisi vaativasti, että he eivät ole saaneet Eskon kanssa yhtään kahdenkeskistä aikaa, joten haluaisivat minun poistuvan, että saavat rakastella. Viime vuosi oli kuulemma ollut samalla paikkakunnalla yhtä tylsä. Lähdin ulos. Heräsin. Muistelen hotellin pihalla tavanneeni jonkun julkun, mutta en muuta. Harmi.
Ilmeisesti liikaa ajankulua av:lla...
Jos kertoisin, tämä aloitus poistettaisiin, joten en kerro.