Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaakin tulla julkisuuteen kerskumaan abortillaan - lellipennun oli pakko päästä

Vierailija
22.08.2016 |

matkustelemaan ympäri maailmaa, kappas vaan, hyttynen pisti ja zikavirus tuli, noo mitäs tuosta, sikiö roskiin rv 21kun selvisi et syntyis vammaisena ja eikun uutta putkeen. Yäkh.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001245140.html

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ihmettele. Olen neljän lapsen äiti.

Sikiöllä oli erittäin epäkehittyneet aivot, se ei olisi koskaan oppinut puhumaan tai kävelemään, syömään itse, ymmärrys olisi ollut ehkä nolla ja elämä olisi ollut hyvin lyhyt ja kärsimystä täynnä. Toiset lapset ympärillä olisivat kehittyneet, mutta tämä ihmislapsi olisi ollut toukan tasolla.

Olisin tehnyt ihan saman ratkaisun, mielestäni se oli lapsen paras. En olisi halunnut tuoda sitä lasta tänne kärsimään, ei elämä ole sitä varten.

Se heittäköön ensimmäisen kiven, joka....

oletko sinä ap se kiven heittäjä täydellisine eläminesi?

2/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatatko sinä abortin täyskieltoa, vai hyväksyisitkö sen edes silloin, kun raskaus vaarantaa naisen hengen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin sanottiin, etten koskaan opi kävelemään tai puhumaan. No tässäpähän kuitenkin puhun, kävelen, kirjoitan ja teen kaikkea muutakin. Olen siis täysin terve.

Vierailija
4/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin tulee olla ensisijainen valinta kaikissa raskauksissa.

Vierailija
5/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata abortin täyskieltoa (esim raiskaustapauksissa) mutta tässä tuo riskinotto on ollut ihan tuon äidin oma valinta (ok, ei tiennyt zikasta mutta raskaana matkustelu missä tahansa kaukomailla nyt on aina enemmän tai vähemmän riskaabelia, sen tietää jokainen ja lapsensa etua ajatteleva voi kyllä siirtää ne lomailut myöhempään ajankohtaan). Otsikko tarkoituksella provosoiva mutta kyllä suututti tuo uutinen, tai siinä lähinnä "äidin" asenne, olen sitten varmaan kamala ihminen mutta en kyllä tuolle uutta raskautta toivo. ap

Vierailija
6/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukomaa kun asuu jenkeissä..., siellä sama asia kuin kävisi suomesta venäjällä,virossa

Vierailija
7/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kannata abortin täyskieltoa (esim raiskaustapauksissa) mutta tässä tuo riskinotto on ollut ihan tuon äidin oma valinta (ok, ei tiennyt zikasta mutta raskaana matkustelu missä tahansa kaukomailla nyt on aina enemmän tai vähemmän riskaabelia, sen tietää jokainen ja lapsensa etua ajatteleva voi kyllä siirtää ne lomailut myöhempään ajankohtaan). Otsikko tarkoituksella provosoiva mutta kyllä suututti tuo uutinen, tai siinä lähinnä "äidin" asenne, olen sitten varmaan kamala ihminen mutta en kyllä tuolle uutta raskautta toivo. ap

MInä ajattelin noin, että en toivo uutta raskautta, jos odottava olisi mielisairas, kehitysvammainen, alkoholisti (fas) tai narkkari, mutta sinun ajatusmaailmasi on kyllä suorastaan natsimainen. Sen verran jenkkilän nurkkakohtaista uutisointityyliä tuntien, zika-virus ei varmasti ole ollut siellä uutisissa ihan ykkösaiheena tapetilla. Ja uutisista sinäkin olet tietosi saanut. Nainen ei viruksesta tiennyt, olisi varmasti jättänyt matkan väliin. Hänellä kävi kehno tuuri ja sinä vielä syyllistät.

Vierailija
8/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin sanottiin, etten koskaan opi kävelemään tai puhumaan. No tässäpähän kuitenkin puhun, kävelen, kirjoitan ja teen kaikkea muutakin. Olen siis täysin terve.

Se että sinä olet poikkeus ei tarkoita sitä että ne muut 'vialliset' sikiöt olisi myös

Vierailija
9/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet äklöttävä.

Vierailija
10/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen olisi halunnut lapsensa. Hän teki abortin erittäin vakavista lääketieteellisistä syistä ja kertoi tarinansa, jotta muut osaisivat varoa paremmin. Ja sinä ilkeä ja pahansuopa ihminen solvaat häntä ja väität hänen KERSKUVAN abortillaan!!?? Kerropa ap, kuka sinun lapsillesi opettaa inhimillisyyttä, empatiaa ja normaaleja käytöstapoja, kun sinusta ei näemmä löydy ripaustakaan niistä itseltäsi?

Vierailija
11/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n äidin olis pitänyt abortoida ap. Ei voi olla ihmisen arvoista elämää olla noin tyhmä.

Vierailija
12/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku voi olla niin kateellinen ja ilkeä kuin ap? Ja oma lukunsa ovat nämä "minustakin väitettiin tulevan vammainen" -keskustelijat. Nykyajan huippusikiödiagnostiikkalaitteet ovat sitä luokkaa, ettei tällaisia erehdyksiä enää tule.

Vierailija
13/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myös tehnyt abortin tuossa tilanteessa.

Vierailija
14/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa siinä, että olet kamala ihminen. Sinulle en yhtään ainutta raskautta tai lasta voi toivoa. Sydämettömyytesi on hyytävää.